deci , cum ziceam nu stiu ce ati facut exact acolo dar ar trebui eliminata fizic pompa de aer si restul tzevilor (daca nu este scoasa deja) si lasata doar bucata in care intra mufa cu 5 fire in care este sensorul de pres. atmosferica
daca pompa si totul este inca acolo normal ca daca pui mufa la loc porneste pentru ca este dezactivat doar codul de eroare
daca mufa este scoasa Ecu nu mai are input de la sensorul de pres atmosferica si masina poate merge funny cateodata deoarece nu stie ce presiune atmosferica este si toate compensatiile/ajustarile in functie de aceasta nu le mai poate face ...
Acum am inteles!
Vorbim despre chestii diferite. Eu intr-adevar nu am scos nimic din circuit, pompa este la locul ei. Tot ce am facut a fost sa obturez calea catre evacuari folosind
aceste block off plates. Ceea ce inseamna ca da, mufa pentru senzorul atmosferic este la locul ei, pe una dintre valve.
Eu intrebam de mufa de alimentare pentru pompa, aia la vedere. Intre timp am fost la masina si am pus-o, apoi am pornit masina. Normal, pompa a pornit si ea, a mers vreo 15-20 de secunde apoi s-a oprit, numai ca sufland de-a-mp*lea intr-o tzeava obturata, s-a incins like bip!
Am scos-o si am lasat-o asa.
Din nou, scuze pt off-topic, puteam discuta pe privat dar poate mai intereseaza pe cineva.
Multumesc Andea!