Impreza 2016
Subaru club Romania

Impreza 2016


KET

  • 3920
Răspuns: Impreza 2016
« Reply #21 on: November 19, 2015, 16:12:07 PM »
Merci!

moguai

  • 2814
Răspuns: Impreza 2016
« Reply #22 on: March 07, 2016, 15:39:44 PM »
pentru ca sunetul ajunge /din difuzoare pana-n sange / pentru ca inima ta moare / atunci cand sunetul dispare.

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Impreza 2016
« Reply #23 on: March 09, 2016, 10:17:40 AM »













Heliotropus

  • 2956
  • Do not be ignorant, choose science!
Răspuns: Impreza 2016
« Reply #25 on: March 10, 2016, 23:01:47 PM »
...pai daca au lansat conceptul chiar de ziua ta eu cred ca s-a stabilit deja o chimie intre tine si noul model Impreza. S-o stapanesti sanatos si sa ne impartasesti impresii in direct, de la volan!
Doar educatia favorizeaza evolutia umana!

Răspuns:
« Reply #26 on: March 10, 2016, 23:25:09 PM »
Cu toate ca e frumoasă inima mea e la SG urmat de modelul tău!
Dacă vreodată va fi vreo impreza în garajul meu STi (modificat cu piese de la sti.shop si soft andeacode   ;)  ) va fi...probabil unul din modelele mai vechi.Imi place high tech pe o mașină.... dar nu prea multă!
Momentan visez la un SG și mă chinui să il fac realitate!

malakay

  • *
  • 4765
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: Impreza 2016
« Reply #27 on: March 11, 2016, 10:40:21 AM »
arata aproape ca gc8 meu :))) in starea actuala :D ;D
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

adinegru

  • 1456
  • 2012 XV CVT
    • Consum XV CVT

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Impreza 2016
« Reply #29 on: March 23, 2016, 10:19:30 AM »
:( :( :( Interior de Ford Focus si fata de Mazda 3 :( :( :( Dar na, Subaru merge cu piata. Si Focus & Mazda 3 se vand foarte bine.

Si cu asta oficial nu mai au nici un sedan decent. Tot Levorg ramane cel mai interesant, alaturi de XV si Outback.

Sese

  • 484
Răspuns: Impreza 2016
« Reply #30 on: March 23, 2016, 10:37:17 AM »
Arata ca naiba!
Sunt mai multe poze pe worldcarfans.

They done it again! Concept frumos, model de serie banal.
Si ce-i cu hexagoanele alea pe la bord? Nu n-am prins...

Speram sa se fi depasit era cu design mort. Probabil ca o platforma tehnica noua IMPREUNA cu un aspect elegant si sportiv ar fi fost prea mult sa cerem!

In afara de culoare nu mi-a placut nimic.

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Impreza 2016
« Reply #31 on: March 23, 2016, 10:59:59 AM »



Sese

  • 484
Răspuns: Impreza 2016
« Reply #32 on: March 23, 2016, 11:19:26 AM »
Mamă mamă!
Nenea, facem schimb de volane?

marr

  • 2257
Răspuns: Impreza 2016
« Reply #33 on: March 23, 2016, 12:27:02 PM »
Tre' sa fiu 100% de acord cu Mihai !
Singurele modele care mai arata intr-un fel sunt Outback ( coronita cu felicitari), Levorg si XV-ul ( asta a mai pastrat un ... "ceva" din filozofia Subaru).

Daca asta-i directia pe care se merge, pare-se ca, daca vreau un Subaru nou, sa-mi fac bine socotelile pana cel tarziu anul viitor ca sa mai apuc la ceva care sa si arate ca un Subaru ....
ex - Forester Boxer Diesel - MY2008
ex - XV Boxer Diesel - MY2016
ex - Impreza 2.0i CVT - MY2016
XV 2.0i CVT - MY2018
Forester e-Boxer MY2020

Răspuns: Impreza 2016
« Reply #34 on: March 23, 2016, 14:23:57 PM »
O sa va placa la nebunie peste 8-10 ani !!  :D
.........va asigur ca greselile ortografice, ortoepice, de punctuatie, morfosintactice si folosirea inadecvata a unitatilor lexico-semantice imi apartin, mi le asum, dar la scoala sa stiti ca tot nu ma duc !

adinegru

  • 1456
  • 2012 XV CVT
    • Consum XV CVT
Răspuns: Impreza 2016
« Reply #35 on: March 23, 2016, 18:55:53 PM »
&feature=em-uploademail

moguai

  • 2814
Răspuns: Impreza 2016
« Reply #36 on: March 23, 2016, 20:19:09 PM »
Interiorul da, progres vizibil. Exteriorul.. Meeeh


Sent from my iPhone using Tapatalk
pentru ca sunetul ajunge /din difuzoare pana-n sange / pentru ca inima ta moare / atunci cand sunetul dispare.

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Impreza 2016
« Reply #37 on: March 23, 2016, 20:21:07 PM »
E ok masina. Mereu mi-a placut Focusul. De ce nu unul si cu tractiune integrala acum, made in Japan si motor boxer :)

Sese

  • 484
Răspuns: Impreza 2016
« Reply #38 on: March 23, 2016, 20:38:51 PM »
Mie mi se pare banala. La Outback si Forester mai găsesc caracteristici care  sa le diferențieze de mainstream.

Dupa parerea mea, pentru Subaru va fi greu sa concureze cu aceleași arme pe piața de compacte europene din cauza următoarelor considerente:
- lipsa fabricației intr-o tara UE
- volum mic de producție
- lipsa unui parteneriat cu un alt fabricant care sa-i ajute sa-si scadă costurile.

Din aceste motive, ma gandesc ca Impreza asta va costa in Europa intre 20 si 25000 de euro. Concurenta germana/coreeana/japoneza, franceza chiar, comercializează modelele de segment C cu cateva mii de euro mai ieftin.
As fi vrut ca Impreza sa-si păstreze intr-o mai mare masura unicitatea, in special in segmentul asta in care fiecare fabricant este reprezentat cu cate un model.
Sigur ca exista tracțiunea integrala dar parca e prea putin totusi.
Pe de alta parte, nu stiu la ce ma asteptam, si cu celelalte Impreze de pana acum tot asa a fost. 




Heliotropus

  • 2956
  • Do not be ignorant, choose science!
Răspuns: Impreza 2016
« Reply #39 on: March 23, 2016, 21:56:37 PM »
Haideti sa recunoastem faptul ca marca SUBARU ne confera o identitate aparte cand o conducem pe strada iar pozitia brand-ului pe piata europeana va fi sustinuta atat de exclusivismul (poate este un termen prea nuantat) modelelor promovate cat si de oamenii care cred in ea si totodata se identifica in mod aparte cu filosofia ei.

Daca ar fi sa judec noul model Impreza dupa linia nobila a marcii si rafinamentul ce ii caracterizeaza pe designerii niponi as concluziona ca forma se aliniaza tendintei vremurilor. Adica prin conceptul de globalizare isi pierde din identitatea riguroasa, cazona, emblematica si rigida cu care ne-a obisnuit si care o diferentia.

Fiind om de vanzari am invatat ca intr-o lume dominata de competitivitate agresiva, in care deciziile bazate exclusiv pe rationalitate sunt aproape imposibile, marca iti poate oferi o claritate anume, o consistenta, o garantie, o apartenenta si statut la un grup elitist, ajutanu-l pe posesorul de Subaru sa se diferentieze si totodata sa se autodefineasca motiv pentru care nu trebuie sa uitam ca pe langa valori de aparat mai exista si bani de returnat investitorilor. Ca urmare, a aparut compromisul si cred cu tarie ca un Subaru de generatie mai veche, mai putin electronizat (ca sa folosesc sintagma lui Mihai dintr-o postare anterioara) dar bine intretinut va sta alaturi de marile realizari ale producatorilor consacrati, pastrandu-si sau chiar sporindu-si valoarea in timp.

Dar ce ne facem cu noile generatii de conducatori auto care isi achizitioneaza masina in functie de gadget-uri? Va trebui ca industria sa le fi satisfacut si lor micile placeri tehnologice. Exemplul este mai sus. Mie chiar imi place chiar daca nu ma dau in vant dupa gadgeturi (ironic, chiar lucrez pentru cei care le produc...).
 
Doar educatia favorizeaza evolutia umana!