Aici trebuie sa te contrazic. Sezutul scaunelor de Outback sunt cele mai mari din toata gama Subaru. Forester-ul are scaune scurte si inalte pe care le simti imediat ce te sui la volan. Mai ales la modelul cu tapiserie de piele.
Scaunele de Outback sunt foarte confortabile si au in standard reglaj lombar electric. Forester-ul n-are asa ceva nici macar optional.
Exista Outback 2,0 turbo pentru piata chineza.
In ceea ce priveste motorizarea de 2,5 sunt multi cei care sunt de parere ca e mai placuta la condus si mai economica o astfel de motorizare " mare ", in detrimentul downsizing-ului si supaalimentarii pe care o practica acum toata lumea.
Personal, daca ar fi sa aleg 1,6 turbo de 170 de cai sau 2,5 aspirat, as alege fara sa ma gandesc aspiratul. Mai ales pe o masina ca Outback-ul. In plus, garantez un litru mai putin la consum.
Iar cu 3,6-le, eu l-am condus pe generatia veche, cuplat cu automata cu 5 viteze. Masina merge tare, nimic de zis, reprizele sunt puternice, mai ales cand cutia retrogradeaza doua trepte. Dar 15% si 4000 de lei pe an... no thanks. Poate in Canada, America, Dubai, si pe unde inca nu conteaza cele 250 de grame pe km.