Urmarind diverse prezentari, am mai aflat cateva particularitati tehnice despre viitoarea platforma si implicit Impreza.
Trecem in revista urmatoarele:
- grila activa ce ramane inchisa cand motorul este rece si permite incalzirea cu pana la 75% mai rapida. In felul acesta pana si lui Adinegru i se for dezaburi geamurile mai rapid;
- suspensie de tipul double wishbone pe spate; daca pana cum vedeam pe VW Touareg pe fata asa ceva, acum avem pana si pe Impreza pe spate; deci se asteapta conform sporit si control (sa vedem si daca rezista in timp si cat va costa inlocuirea);
- sedanul are consum de carburant mai mic (confirmat);
- CVT-ul are 7 rapoarte pe modul manual si softul a fost imbunatatit pentru a reactiona mai rapid si a da senzatia de progres (probabil au evidentiat si mai mult acel impins din spate cand se schimba treptele in sus, despre care vorbeam in testul cu Impreza 2016).
Repet, cele de mai sus nu vin pe surse oficiale, desi unele prezentari au fost facute de reprezentate Subaru.