2002 WRX SW
Subaru club Romania

2002 WRX SW

Muttley

  • 5124
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #100 on: October 22, 2015, 13:10:26 PM »
N-am gasit bec cu filament rosu, asa ca am fost nevoit sa iau LED. Si cum nu prea renta transportul, m-am gandit sa am si lumina mai mare pe marsarier. Si daca la Impreza se sting becurile odata cu oprirea motorului, am zis sa am si DRL-uri in pozitii. Am reusit sa economisesc 10 lei la curierat  ;D



Util 1.
Util 2.
« Last Edit: October 23, 2015, 12:55:15 PM by Muttley »
WRX SW 2002

malakay

  • *
  • 4765
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #101 on: October 22, 2015, 17:04:08 PM »
hmm sunt curios daca o sa se vada ... cel putin la fel de bine ca un bec normal...  astept cu interes poze :D
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

Muttley

  • 5124
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #102 on: October 22, 2015, 18:33:45 PM »
Sunt la masina, le-am probat pe ambele cu lampa de dreapta. Cel alb e ok, cel rosu imi pare o idee prea puternic, dar lumina e clar rosie. Poza a iesit praf, da eroare telefonu'.

Cand am vazut malakay in notificare, am crezut ca-mi spui de buretii aia, ca ai desfacut breakul negru din '04...  :(
WRX SW 2002

malakay

  • *
  • 4765
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #103 on: October 22, 2015, 19:41:19 PM »
scuze dar nu am apucat sa ma uit prin garaj !
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

Muttley

  • 5124
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #104 on: October 22, 2015, 19:45:26 PM »
Din amintiri!!!  :D :D :D

Ma intereseaza daca exista pe ambele parti, sa stiu si eu daca la masina asta, operatorului din banda de montaj de pe partea stanga i-a fost lene sa-l monteze, sau a dat o fuga la baie cand a trecut masina mea prin post, sau daca cineva a pocnit-o candva, i-a fost schimbata aripa, si au uitat sa-l puna la loc, samd. Chestii d-astea. Trebuia sa-l aiba, sau nu, asta ma intereseaza ;)

Cel mai probabil am sa-l dau jos si pe cel din dreapta, ca tine umezeala si ia din sunetul de turbo, dar nah... sa stiu cum stau as dori.
WRX SW 2002

malakay

  • *
  • 4765
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #105 on: October 22, 2015, 19:46:25 PM »
sunt pe ambele parti !
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

Muttley

  • 5124
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #106 on: October 22, 2015, 19:51:45 PM »
Mi-ai stricat seara!  :'(

Noah, vezi in garaj de unul de stanga, si trimite-mi-l incoa' te rog!
WRX SW 2002

Muttley

  • 5124
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #107 on: October 23, 2015, 20:36:47 PM »
Ieri seara am spalat pasajul stanga spate, azi dreapta spate. Am terminat cu apa! Raman dator pe viata proprietarilor, am dat apometru' peste cap.
Cu riscul de a fi obositor, arhivez aici din poze. Am indicat pe alocuri zonele cu probleme, unde va trebui sa insist dupa fiecare iarna, este zona gatului rezervorului, unde se aduna foarte eficient jegul, si tre' jet compact bine plasat pentru evacuarea lui.
Apar pasajul dreapta si spatiile dintre aripile spate si oala rezervei.
Las sa se usuce cateva zile, apoi o ung cu ceara si-n pasajele spate.













Am facut abia acum o comparatie stanga-dreapta a stalpilor fata, iar pe dreapta lipseste o fixare a presupusului burete. E imposibil sa fluture de nebun p-acolo, si tind sa cred ca la modelul asta pur si simplu nu exista. L-or fi adaugat in 2002 pe cel din dreapta ca nu le-a iesit NVH-ul pe partea aia, nu stiu. M-am mai uitat insistent dupa urme de accident, de piese schimbate sau indreptate, nu vad absolut nimic suspect, totul pare de fabrica, neatins vreodata. Voi lasa totusi buretele pe dreapta, are rol acustic la pasager, insa-i voi taia coada in partea de jos. Acolo se aduna mizerie, si vreau sa pot s-o spal cu jetul.



Maine si poimaine, pe motiv de nunta neamurile jumatatii, am liber la a-mi face de cap  ;D

« Last Edit: October 23, 2015, 20:44:04 PM by Muttley »
WRX SW 2002

MihaiFlorescu

  • *
  • 14035
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #108 on: October 23, 2015, 21:10:29 PM »
Vezi ca sunt ceva spray-uri cauciucate pentru protezarea tablei in astfel de zone. Mai buna decat ceara. Eu daca si cand o sa am timp asta intentionez sa fac.

E acelasi lucru cu ce vezi negru in pasajele din spate.
« Last Edit: October 23, 2015, 21:13:00 PM by MihaiFlorescu »

Muttley

  • 5124
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #109 on: October 23, 2015, 21:51:42 PM »
Cu ceara nu fac decat ce a zis baiatul asta aici  :P

...primul lucru pe care sa il faci e sa protejezi ceea ce este bun in momentul de fata.

Terosonarea nu se face la spray, ca nu tine, e munca in van. Se face cu pistolul, si ai nevoie sa dai jos mecanica si tot ce mai e p-acolo, ca sa poti curata la perfectie suprafata pe care aplici. Ai nevoie de temperatura adecvata, de un spatiu inchis, de conditii optime pentru o treaba de calitate. Eu am sculele de la biciclete, un petec de curte si un furtun cu apa. Service nu vede pentru asa ceva, n-am incredere.
Momentan vreau STRICT sa conserv ce-i bun pe ea, cum bine ai sugerat deja ;)

Hai c-am mai primit o parere de la un nene destept (multam, Nitule!). Admisia motorului? E in aripa rezonatorul, da? In gaz, ce face rezonatorul, cand se umfla o anumita turbina care da tot farmecu' masinii? Zgomot cumva?  ;D
NVH, ala-i motivul insonorizantului doar pe dreapta. S-au prins de problema dupa 1 an, se poarta. Mi-a mancat zilele de pomana!  ;D :D ;D
« Last Edit: October 23, 2015, 21:54:16 PM by Muttley »
WRX SW 2002

Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #110 on: October 23, 2015, 21:56:48 PM »
Daca te referi la vasul acela de plastic de seamana cumva cu vasul pentru lichidul de spalare parbriz, rolul lui cic'ar fi de decantare, in caz ca prinzi apa la nivelul aspirarii aerului, apa va ramane in mare parte in vasul respectiv, nu se duce direct pe admisie

Muttley

  • 5124
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #111 on: October 23, 2015, 22:00:06 PM »
Da, da, ala. De acord cu retinerea apei, da' are si rol acustic, si de optimizare a randamentului admisiei, e o intreaga stiinta in teava aia. Si face zgomot :)
WRX SW 2002

Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #112 on: October 23, 2015, 22:47:44 PM »
Da'o jos  :D

Muttley

  • 5124
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #113 on: October 23, 2015, 22:51:03 PM »
Da' n-am nimic cu ea!  ;D

LE: am aflat acum ce-nseamna catback  :-\
« Last Edit: October 23, 2015, 23:02:58 PM by Muttley »
WRX SW 2002

MihaiFlorescu

  • *
  • 14035
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #114 on: October 24, 2015, 10:17:25 AM »
Pai nu zic de terosonare profi, ci de putina protectie inainte de iarna.

Muttley

  • 5124
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #115 on: October 24, 2015, 10:30:34 AM »
Nu ma vad mergand prea mult cu ea iarna asta :)
WRX SW 2002

Muttley

  • 5124
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #116 on: October 24, 2015, 19:05:18 PM »
Azi am pus bara la loc, dupa ce am indreptat-o si i-am refacut fixarile nituite de pe suportul metalic de pe aripa stanga.
Problema din aripa rezolvata cel putin dpdv intrare apa, cu mastic. Poza cu cod Unix clipsuri bara. La prima vedere, calitatea clipsurilor e buna, sunt putin mai lungi decat originalele, asta insa la bara n-a ridicat probleme si fixeaza bine.
Pe stanga, bara vine putin prost la imbinarea cu aripa, mai vad la primavara, daca nu cumva m-obisnuiesc cu ideea pan-atunci.
Note to self: la lampile de mers inapoi am schimbat garniturile de burete ale geamurilor, care erau coapte, cu garnituri confectionate din camera de bicicleta, sandvis de cate 2.






Am scos scutul motor. Se pare ca nu e asa ingramadit compartimentul motor al WRX-ului, d-ei a intrat pe jos si a iesit pe sus. Am uitat sa vad ce fac si cu ce corespund cele 3 trape ale scutului, sper sa nu uit maine, sunt curios. O surpriza a fost sa vad ca are insonorizant.

M-am bagat sub ea si nu vad pierderi vizibile de antigel. Chiulasele au pe ele reziduuri d-alea albicioase, da' nu cred ca-i ceva serios. Si oricum, irelevant, daca e garnitura ciupita, e cu cilindrul, nu cu exteriorul.






Capacele culbutorilor n-ar fi trebuit sa aiba garnituri? Ce am vazut eu la chiulasa stanga aduce mai mult a silicon... :/



Si felul principal...
E balta acolo, nu ma prind de unde provine. Am sters cat am ajuns cu mana, si anume filtrul, am lasat-o sa se-ncalzeasca, si parca vad oaresice urma proaspata pe la garnitura filtrului. Asta desi l-am incercat, si e strans bine. Acu' sa nu fie strans PREA bine, si d-aia sa curga... :)
Oricum, n-am eu norocul sa fie de la filtru problema.
Va rog, ce-i acolo, ce-i cu furtunele alea? E cumva un schimbator apa-ulei in zona aia? Are ceva hibe de etansare cunoscute? Multumesc.









« Last Edit: October 24, 2015, 19:10:51 PM by Muttley »
WRX SW 2002


Muttley

  • 5124
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #118 on: October 24, 2015, 22:50:56 PM »
Nu am schimbat NIMIC!
Cu masina am mers 5 minute in Italia, inainte de a bate palma. Apoi a fost urcata pe platforma, si data jos in Romania. De cand o am sta in curte. Va mai face o plimbare cu platforma la RAR peste 2 saptamani. D-aia nu m-ating de mecanica, pentru ca am nevoie de ea functionala pentru RAR.

Dupa inmatriculare (sau chiar inainte) ii voi schimba uleiul de motor cu cel mai ieftin 5W40, uleiul din cutie (are nivelul la minim) si diferential cu unele bune, filtru de aer. Am sa merg cu ea cat imi permite problema cu apa, ca sa vad ce-i cu garniturile. Dup-aia o pregatesc de scos motorul. Engine flush (vezi uleiul ieftin de adineauri), radiator flush. Povestea cu motorul afara m-astept sa dureze luni bune. Abia apoi ii voi da un ulei bun si antigel definitiv.
Circuitele de franare si de ambreiaj raman pentru la primavara, am toleranta proasta la frig si nici nu vreau sa ma chinui.

De fapt... ajutati-ma cu recomandari va rog, pentru:
- ulei de motor 5W40 ieftin, repet, pentru improspatare circuit de ungere, il tin (estimez) maxim 100km, dup-aia-i adaug engine flush (m-am fixat pe flushuri Wurth) si-l dau afara. Elf din carfur merge?
- la filtre as merge cu Mann, se opune cineva?  ;D
- ulei de cutie si diferential. Am vazut in manual ca-mi trebuie 75W90. Vad ca p-aici lumea prefera Motul, un ulei pe care eu personal il consider over-rated si cu vascozitate instabila. In cutie si diferential umblu o singura data, deci pun ceva bun si ramane. De acord cu Redline?
- la antigel am tot citit si vad ca-i dezastru, exista 2 variante, Subaru sau nimic. Mai vedem, ca mai dureaza pan-atunci.

Multumesc!

Edit: mi-a scapat filtrul de benzina, tot uit ca masina asta are. Mihai, de care te rog? Ce mai uit?
Alt edit: daca tot am inceput discutia - pentru motor, Eneos Sustina a folosit cineva? Meid in Japonia, pentru giapaneez carz, sloganu' lor de marketing. Spuneti si de lichidul de frana va rog. Franele am mai zis, le gasesc subdimensionate, si n-as vrea sa fierb lichidul.

LLLLE: garnitura de schimbator apa-ulei. 21370KA001, 24mm adanc, 54Nm.
« Last Edit: November 05, 2015, 17:59:15 PM by Muttley »
WRX SW 2002

MihaiFlorescu

  • *
  • 14035
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #119 on: October 24, 2015, 23:21:37 PM »
Uleiul pe filtru e de la garnitura de la racitor. Asa am luat si eu masina. Garnitura am luat-o de la SMT si a fost intre 50 si 100 de lei. Nu mai stiu codul... cred ca am pe jurnalul meu de bord.