2002 WRX SW
Subaru club Romania

2002 WRX SW

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1000 on: August 06, 2016, 18:58:33 PM »
Era de asteptat la varsta ei si dupa cum am mai spus, italienii nu tin cont de gropi.

Muttley

  • 5133
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1001 on: August 06, 2016, 21:23:20 PM »
Pai au?  :D
WRX SW 2002

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1002 on: August 06, 2016, 21:52:45 PM »
Simt ca ma repet dar o sa formulez altfel...

Romanii au fost printre primele popoare care au proiectat sisteme de canalizare in orase. Popoarele cucerite nu au avut doar de pierdut, ci si de castigat de pe urma asimilarii experientei romanilor.

Asadar, cand treci pe DN1 si dai in 3 capace de canal in acelasi timp si ii injuri pe cei care au gandit astfel de sisteme sa nu te mai gandesti la conducatorii nostri distinsi, ci la imparatii romani.

In Catania am dat peste 6 guri de canal aproape lipite una de cealalta. Efectiv nu am avut cum sa le ocolesc pentru ca era drum de o singura banda.
Si da, sunt la fel de "perfect" nivelate ca la noi...
Si se repeta treaba cam la fiecare 50m.

Poate la granita cu Elvetia treaba sta altfel, dar in Roma, Milano si Sicilia e cum ti-am zis. Cam la fel e si cu spatiile de dilatare de la poduri, iar pe autostrazi am intalnit o multime de tipuri de asfalt, de la cel cu adevarat perfect pana la cel aruncat din betoniera.
« Last Edit: August 06, 2016, 21:59:03 PM by MihaiFlorescu »

Muttley

  • 5133
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1003 on: August 06, 2016, 22:33:25 PM »
Asa o fi, am mers o singura data in Italia, sa-mi cumpar o masina care-mi mananca zilele  :D

Dar ceva tot nu au italienii. Sare, nisip si uneori criblura pe drumuri iarna. Ferice de ei.
Eu, masina asta, anul trecut in toamna am verificat-o in detaliu, am si poze cu toate zonele, nu avea rugina.
Aceeasi masina, astazi, arata asa.

In fata rotii stanga spate:



In spatele rotii stanga spate (se vede-n dreapta pozei o ureche sudata torsionata. Urmeaza detalii mai incolo):



In poze e doar un exemplu, zone cu probleme-s multe. Si cat am mers asta iarna? Un drum la Iasi, unul la Cluj... Ce-i drept, deja nu mai mergeam pe asfalt ci pe o patura de sare, iar masina era de un jeg rarisim. Asta-i rezultatul.

Am observat ca problemele-s cu precadere pe punctele de sudura. Alte zone au fost suprapunerile de table. Am scrijelit peste tot cu un cutit si apoi am dat cu pasivizator. La recomandarea lui Wrangler am folosit chestia din poza. Comparat cu ce am folosit inainte, cum era de asteptat, asta-i mai buna.



Iata cum arata dupa. Scuze ca nu m-a dus mintea sa pozez aceleasi portiuni. Dar si astea, inainte erau de rosul ala aprins al oxidului de fier.







Solutia asta practic transforma oxidul intr-o chestie inerta si neagra, iar suprafata, dupa uscare, e ca o rasina lucioasa. Mi se pare f ok.

Deasupra tobei finale e un ecran termic. A trebuit sa-l scot, ca sa vad ce ascunde. Ecranul era corodat si casant, asa ca s-a rupt in jurul gaurilor de fixare. Suruburile, cu filetele oxidate, s-au desfacut greu si au deformat urechile de prindere (vezi poza mai sus). Numai bucurii.
Tot car dupa mine de vreo 7 ani peste tot pe unde ma mut o foaie de aluminiu, un esantion de la un producator de ecrane termice auto. Dup-atatia ani, in sfarsit a meritat efortul de-a ma-mpiedica de el.







Ecranul e cam inutil cu toba asta de cocalar, insa nu-i exclus sa fac vreodata vreo proba cu combinatia toba originala + intermediara fara amortizor de zgomot.
Pe dreapta am desfacut din prinderi canistra carbon si am lasat-o sa atarne. N-am poze, c-am fost mizerabil toata ziua si am scos telefonul doar dupa ce ma spalam pe maini, la ocazii speciale.
Apropo, cum mi-a curs nisip in cap toata ziua, evident c-aveam si-n gura. Gust sarat, desigur. Fmm lor de drumari!

Am apucat sa dau cu ceara intre punti. Maine mai am de dat in spate, apoi de scos una cate una rotile, sa vad ce mai gasesc si p-acolo. Stiu de bratele de suspensie fata si de cadrul fata. M-astept si la surprize insa.

« Last Edit: August 06, 2016, 22:58:27 PM by Muttley »
WRX SW 2002

daniel.gugu

  • 1384
  • Forester & Impreza
    • http://www.gg-dc.ro/
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1004 on: August 06, 2016, 22:45:00 PM »
Super tare ecranul termic... ceva detalii???? Eventual si un furnizor...
Subaru Impreza WRX STI '07 - alias "Galeata Albastra"
Subaru Forester 2.0 XT - daily car
Subaru Impreza 2.0 GT 4WD - PLUTO
Subaru Impreza Type R - GOOFY

Muttley

  • 5133
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1005 on: August 06, 2016, 22:52:25 PM »
Nu mai stiu... La fostul loc de munca se intampla, cineva arunca la tomberon un morman si am luat o coala. Imi pare rau.
Dar sunt sanse sa gasesti ceva asemanator prin magazinele astea mari de bricolaj.
WRX SW 2002

Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1006 on: August 06, 2016, 23:11:01 PM »
Nu puteai sa pui si tu pozele maine?! Ca acum o sa visez numai rugini!
De amploare operatiunea, ma intereseaza sa o pregatesc si eu de iarna dupa modelul tau, rasini, ceara, dar nu am experienta cu astfel de procedee, asa ca o sa te mai consult.
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Muttley

  • 5133
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1007 on: August 06, 2016, 23:14:16 PM »
Dacia 1310 te invata multe  ;)
Cu mare placere te ajut.
WRX SW 2002

Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1008 on: August 06, 2016, 23:53:19 PM »
Muchas gracias!
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1009 on: August 07, 2016, 00:43:42 AM »
F interesant ecranul ala termic, intr'adevar, in special ptr ca e usor modelabil, din cate vad.

Si a mea e ruginie toata pe dedesubt, inca nu mi'am facut curaj sa ma apuc de treaba. Mai interesant e ca inclusiv amortizoarele (Pedders schimbate in 2013) deja sunt acoperite partial de rugina, deci inca o dovada a ceea ce folosesc la deszapeziri ai nostri, ca brazii :(

Muttley

  • 5133
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1010 on: August 07, 2016, 19:27:38 PM »
Si au fost surprize. Ajustam o aparatoare de noroi de pe spate dreapta cand am vazut sus, in aripa, antifonul dezlipit. Fix pe interiorul aripii. L-am rupt si a curs pamant prins ca-ntr-un buzunar sub el, iar la fund rugina. De asta-iarna, logic. Macar era doar de suprafata. Am dat cu pasivizatorul si trebuia sa fac ceva cat asteptam sa se usuce. Asa ca m-am gandit sa scot protectia din plastic ce acopera gatul de umplere cu benzina, sa vad ce ascunde si aia sub ea.



Chestia din stanga. Gatul de umplere in dreapta. Protectia are o piulita jos, surub la mijloc si surub sus, toate fixandu-se direct pe gatul metalic, in niste urechi sudate. Ei bine, toate, dar absolut toate suruburile s-au rupt, fiind corodate bine in spate. Am incercat sa scot prezonul de jos si n-am reusit. La piulita sudata de sus, cu surubul rupt in ea, n-aveam acces. Piulita sudata de la mijloc am reusit s-o tai cu flexul. Astfel am obtinut o gaura peste care am putut trece o piulita rapida ramasa de la radiator. Am sfarsit prin a remonta protectia la loc intr-o singura fixare din cele 3, cea din mijloc. Jos am legat-o cu colier din plastic sa nu vibreze, sus nimic. De stat sta pe masina. Si mai imi sta mie pe creier. Insa asa nu-mi vine sa dau 100e pe conducta aia...
Daca o gasesc SH ca nou o iau (malakay, astept raspunsul tau). Sau uit de ea, sau o cumpar mai incolo.

Stanga spate ok, pe fata fara probleme neasteptate.
Si in general, nu stiu care-i explicatia, dar cade antifonul de pe ea cam suspect. O sa trebuiasca s-o tin din scurt, si mi-e asa o sila de chestiile astea...
Neaparat tre' sa-mi iau un teren, sa-mi fac un garaj, sa pun un elevator in el... Si eventual o casa pe langa.
WRX SW 2002

Heliotropus

  • 2956
  • Do not be ignorant, choose science!
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1011 on: August 07, 2016, 19:38:44 PM »
...
Neaparat tre' sa-mi iau un teren, sa-mi fac un garaj, sa pun un elevator in el... Si eventual o casa pe langa.

Te ajutam cu proiectul, constructorul si dirigintele de santier. SUCCES!
Doar educatia favorizeaza evolutia umana!

STI

  • *
  • 2152
  • Uatzi
    • STIShop.ro
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1012 on: August 08, 2016, 21:03:37 PM »
mda,ce cost, oricum la sf zilei poti sa zici ca masina este ok si poti pleca la un drum linistit, fara frica, aia conteaza.
Most sports require only one ball, motorsport requires two...

"STIShop.ro"

Make the forum great again!

Muttley

  • 5133
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1013 on: August 08, 2016, 21:10:07 PM »
Glumesti! Ce linistit? Motorul tot bate la rece, daca moare de deces vreo fusta de piston? Furtunurile de servodirectie sunt pietroi, am uitat complet ca trebuie schimbate. Crapa unu' d-ala, se pierde uleiul. Daca se pierde uleiul, mai mergi cu ea, sa risti sa distrugi pompa care e atat de scumpa? Ambreiajul... hehe...
Niciun linistit. Sau ma rog, un "fie ce-o fi", dar nu ies cu ea din tara asta  :D
Iar pentru moment, desi n-ar trebui s-o mai misc (iar...) in asteptarea amortizoarelor spate, inca circul cu ea. Azi am dus matza la veteran cu cazanul, a miorlait tot drumul, cred ca e solutia perfecta pentru a acoperi evacuarea.

WRX SW 2002

STI

  • *
  • 2152
  • Uatzi
    • STIShop.ro
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1014 on: August 08, 2016, 21:12:39 PM »
mda, nu am stat sa urmaresc tot topicul sincer, si de curiozitate pe la ce km ai ajuns?
Most sports require only one ball, motorsport requires two...

"STIShop.ro"

Make the forum great again!

Muttley

  • 5133
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1015 on: August 08, 2016, 21:14:24 PM »
Am luat-o cu 113k, acum are 120. Am facut printre picaturi 7mii km  :'(
WRX SW 2002

Heliotropus

  • 2956
  • Do not be ignorant, choose science!
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1016 on: August 09, 2016, 10:15:04 AM »
... Azi am dus matza la veteran cu cazanul, a miorlait tot drumul, cred ca e solutia perfecta pentru a acoperi evacuarea.

De curiozitate, ai dus felina la un "veteran" de razboi sau la veteranu' cabinetului veterinar?  ;) ;D

Sfat de la barbat la barbat: pentru a acoperi orice zgomot provocat de motor, cutie, transmisie, ornamente, evacuare, geamuri etc. este suficient sa ai ca pasager cel putin o reprezentanta a amazoanelor. Solutie certificata.  ;) :D ::)
Doar educatia favorizeaza evolutia umana!

Muttley

  • 5133
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1017 on: August 09, 2016, 10:50:22 AM »
Veterinar.
Cunosc, evit  :-\
WRX SW 2002

Muttley

  • 5133
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1018 on: August 10, 2016, 18:00:59 PM »
Fapt divers...
Dupa incidentul cu benzina din Piatra Neamt (reamintire, plin la OMV, masina mers execrabil pana am realimentat cu o cantitate mai mare de la o alta statie), le-am scris.
Am primit raspunsul azi, aparent s-a analizat lotul de benzina. Verdictul "politically correct" - benzina era peste standarde. E si normal sa primesc un astfel de raspuns. Pe de alta parte, daca verificarea chiar a avut loc, sortimentul OMV 100 ar trebui sa fie ok la statia aia d-acu-ncolo. Sau nu, daca cineva chiar vrea sa forteze nota  ::)
WRX SW 2002

Heliotropus

  • 2956
  • Do not be ignorant, choose science!
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1019 on: August 10, 2016, 23:43:35 PM »
Te asteptai, cumva, la recunoasterea unei erori de productie sau de livrare la pompa? Esti naiv, dragul meu si inca mai crezi in responsabilitatea unora.
Doar educatia favorizeaza evolutia umana!