Mihai, exclus. Probabil pana la centrul rotii. Adi cacum au zis baietii mai sus
Intre timp mi-am calculat unghiurile actuale, treaba-i nasoala.
De
aici mi-am luat valorile de cadere din iarna.
Adica -1* pe dreapta si -1*24' pe stanga.
Din poza aia cu masuratori reiese ca la nivelul jantei am pe dreapta variatie totala de 10mm, pe stanga 8.2mm.
In triunghiul dreptunghic cu cateta mica de 10 respectiv 8.2mm si ipotenuza de 17 inchi (diametrul jantei) aplic arcsinus de raportul celor doua. Simplu. Adica mi-au crescut caderile cu 1*20' pe dreapta si cu 1*6' pe stanga.
Rezulta ca am pe stanga -20' si pe dreapta +20'.
Minimul de cadere dat de fabricant e de -35'.
Pe stanga sunt naspa, pe dreapta-s praf.
Estimarile-s grosiere, insa: se vede la ochi ca sunt probleme, se vede din masuratorile mele ca sunt probleme, reiese din faptul ca-s amortizoare comune de sedan si wagon ca sunt probleme. Deci, prin deductie logica, sunt probleme.
Planul:
- merg asa, poate se mai lasa suspensia. Daca se mai lasa, unghiurile se vor mai ameliora, insa nu cu mult;
- camber bolts si pe spate, neaparat, altfel nu ajung macar la acel minim dat de fabricant de -35 minute;
- daca se lasa suficient de mult suspensia, raman arcurile actuale. Daca nu se lasa suficient de mult, imi iau arcuri mai scurte.
Cand se opreste ploaia (a inceput serios de azi) schimb si amortizoarele de pe fata, sunt curios daca se inalta si acolo. Apoi test de amortizoare in acelasi loc (Audi Ghimbav) si masuratori unghiuri in aceleasi loc (Autokino).
O repar si vad c-o dau in alte alea. Vand WRX.