Nu ma pot abtine asa ca voi rabufni.
1. Ai avut un vis tehnic si anume sa ai cablu de acceleratie - si ti s-a-ndeplinit!
2. Ai vrut un proiect cu multa mecanica si cat mai putina electronica - si il ai!
3. Ti-ai dorit un model care sa nu se incadreze in "uniforme de duzina" - si ai dobandit o caroserie aproape exclusivista in Romania!
4. Noua existenta a masinii tale se scrie cu indrazneala, speranta si efort asiduu.
5. Educatia, viata si cercul de prieteni ti-au daruit suficienta clarviziune pentru a interveni in sinuozitatile mecanice al WRX-ului.
6. Faci parte din tagma inginerilor care pe langa faptul ca se exprima inteligent au si harul pedagogic (demonstrat).
Cu toate acestea vreau sa cred ca nu aluneci spre metamorfoza masinii tale din 2002 aducandu-i noi forme de "distinctie", "rafinament" si "atitudine" modernista, cu permisiunea ta, de budoar sarac al mahalalelor interbelice.
Mai densa decat un pulsar si mai perfida decat orice, "modernizarea" estetica a masinii tale se inscrie intr-un curent global ce momeste, atrage si absoarbe chiar si oameni de calibrul tau.
"Succesul este copilul indraznelii", spunea Voltaire, asa ca iti recomand, cu permisiunea ta, sa iti folosesti energiile creatoare impreuna cu resursele materiale in a-ti conserva elementele originale de caroserie si totodata a-ti imbunatati performantele motorului.
Brizbrizurile sunt apanajul persoanelor care nu au calitatile enumerate mai sus.
SUCCES!