Sa incep cu finalul. Asta a iesit:
Un before/after:
Am 2 categorii pana acum: prima nu vede nicio diferenta, a doua spune ca-i urata. Mie-mi place foarte mult, si e fix ce-mi doream pana gasesc faruri care sa arate perfect si sa faca si lumina - de bugeye STI
Incidentul de ieri cu temperatura prea mare in cuptor asta a generat:
In rest nimic. Motorasele de reglaj functioneaza. Altceva nu vad deteriorat. Am taiat franjurile alea si n-are nimic.
Stateam cu astea in casa de mult timp, asa ca le-am bagat acum. E maximul ce se poate obtine din filamente spun unii. Dup-aia, daca nu-mi ies in cale xenoanele de pe STI, mai incerc cu leduri.
In plus, sper sa se imbunatateasca lumina dupa ce polishez geamurile, se vede ca-s vai de ele.
Si cam asta
a fost cu innegrirea farurilor, un subiect foarte popular in acest jurnal.
Am zis sa profit de lipsa farurilor si a pieselor ce compun masca pentru a scoate bara fata sa rezolv si alte probleme. Si am scos-o. Recomandare: daca vreti sa scoateti DOAR bara fata de pe... cred ca e valabil la mai multe modele din new age, e chin. Mare. Cand am scos-o anul trecut nu aveam carenajele de roata fata si a fost banal. Acum nu.
Eram interesat in principal de suportul de bara drept, rupt fie de mine, fie de fostul proprietar, cand a pocnit bara in bordura. Piesa pr-zisa, apoi montata pe bara (se fixeaza in 2 pop-nituri si un clips):
Suportul vechi si rupt facea ca bara sa stea putin cazut in partea aia, si-mi statea pe creier. Acum e perfect.
Plasele de aluminiu pe care le-am adaugat eu anul trecut s-au dezlipit. Am incercat cu un alt adeziv, la fel pentru bucata de polistiren pentru soc pieton. Asta fu cu bara.
Si ultimul maruntis, am adaugat al 4-lea clips de sus ce fixeaza calandrul, eu am cumparat masina cu el lipsa. Si asta-mi statea pe creier.
Am omis, am mai vopsit claxonul de sus, cazuse partial vopseaua de pe el de cand e-n Romania.
Sa vad maine daca gasesc bujia aia. Vorbisem cu Sese pentru o geometrie, dar se pare c-o aman.