Astazi nu speram nici sa ma uit la ea. Da' planurile celelalte au fost compromise de o vreme innorata, asa ca am putut sa fac ce vreau.
Dupa filtru, m-am dus in Hornbach dupa furtun. Inainte de asta am masurat joja si teava jojei cutiei, ca sa iau dimensiunea potrivita.
In Hornbach m-am uitat ca fapt divers dupa o dinamometrica serioasa, aia de biciclete e inutila pentru masina. Am vazut una de 25-125Nm. Cum aia mica e de la putin la 27Nm, am zis ca e prea mare potriveala, asa ca... am primit un cadou
Buson cutie - strans ca la balamuc. Span si strat gros de jeg pe cap. Uleiul cam murdar totusi pentru un ulei de cutie, foarte posibil sa fi fost de fabrica, dar nu voi sti niciodata.
Pun si o poza cu dimensiunea garniturii, sa stiu pe viitor, si daca mai intereseaza pe careva. De data asta am intors-o.
Cat timp se scurgea uleiul din cutie, presat de timp fiind, am umplut diferentialul.
Am respectat regula de bun simt, si am desfacut mai intai umplerea. Ambele busoane au cedat relativ usor, p-afara am citit ca lumea se chinuie ingrozitor.
Atat la cutie, la diferential, cat si motor, mai mult ca un fix personal, am cautat sa evacuez cat mai mult posibil. Am facut asta inclinand-o-n toate partile cu cricul. Ridicata fata pentru diferential, ridicat spatele pentru cutie.
Divaisu' pentru umplere e compus din capacul unui bidon de detergent de vase, un pet de 2l si furtunul. Furtunul l-am taiat la dimensiunea dictata de umplerea diferentialului. Totul a mers perfect, n-a curs nimic, n-am irosit nimic.
Pentru spate, prietena turna de sus, eu asteptam momentu-n care curge. Au intrat cam 800ml.
In fata a fost mai simplu. Am bagat 3l fix (in carte apar 3.5), dupa care am verificat joja. Am depasit maximul cu distanta dintre min si max. Las asa, sau mai scot? Pe nasioc se spune ca daca depasesti putin n-are nimic.
Am strans busoanele diferentialului la 49Nm, la cutie nu stiu cuplul, rezolv zilele astea.
Am rezolvat si cu uleiul de motor.
Garnitura de buson de scurgere motor:
Am pornit-o si s-a balbait cam rau in primele momente. S-o fi zapacit-o debitul mai mare de aer din admisie? Am citit despre chestia cu "invatatul" ECU-ului, se aplica si la schimbul de filtru de aer, s-o las fara borna cateva ore?
Tiuitul de rulment (sau ce-o fi) din cutie persista.
Pentru week-endu' urmator mai am filtrul de benzina (m-astept sa fie simplu acolo) si placutele spate.
Stie cineva, cum se imping pistonasele la asta? La cele clasice trebuie simultan impins si rotit, aici e aceeasi poveste? Nici n-am apucat sa ma uit cum e frana de mana...