Din state am luat-o, a fost 650, subimods a iesit cel mai bine ca pret la momentul comenzii, in urma cu multe luni. Alternativa ar fi fost caseta dedicata new-age, da' e +4000$ aia, aproape cat am dat pe troaca.
Sigur exista tutoriale si pentru gc, dar neinteresandu-ma, n-am studiat.
Nu, modificarile nu-s mari, pe asta mizez eu. Decupat, sudat 2 piulite, vopsit, montat, geometrie, apoi tre' vazut daca nu-s probleme de debit/presiune pe parte de pompa. Astept vreme calda ca sa ma apuc, garaj n-am.
Da, pentru VTM ar fi mana cereasca, fara discutie.
Prognoza pentru astazi, +4*C la apogeu. Canicula, ce mai, conditii mai bune pentru nerupt mufe din plastic abia in martie. Incerc sa schimb bobina, ca s-o returnez pe cea de imprumut.
Later: schimbat bobina, cazanul merge normal. Doar ca pe bobina aveam o chestie uleioasa, parca prea transparenta si vascoasa ca sa fie ulei din cilindru. Sau era ulei. In orice caz, am sters tot si am vizibilitate spre zona aia a capacului de chiulasa. Nu am verificat strangerea bujiei, pentru ca sunt sigur ca am strans-o bine, cu carioca, 1/2 tura. O varianta ar fi uzura segmenti de ungere. Ceea ce ar fi normal si de tolerat data fiind varsta si istoricul, nu ma agit. Ultima varianta ar fi sa nu fie nimic. Deci tin sub observatie zona.
Maine masor compresiile.