Am fost cu un prieten la Bucuresti sa vedem si sa verificam masina din poza, poate-o cumpara. La cilindrul 3, acces zero, trebuie ridicat motorul, dar din multe motive n-a fost posibil. Asa ca acolo nu se stie. Celelalte fura ok.
Alte detalii - masina e pe net la vanzare de un an. Are km putini si e in stare nesperat de buna. Cateva probleme ar fi, da' inca nu stiu cat de mari sau reale (zgomot servo la rece si nivel scazut in vasul de langa radiator, sub minim).
Suntem pe drum, a cumparat-o.
L-am intrebat de cont pe forum, dar a zis pas. Il inteleg.
Ah, cine credea ca eu mi-as lua hatch in locul celei mai FRUMOASE versiuni de impreza facute vreodata, aka bugeye, sa treaca la colt!
___________________
Later... terminat Bucuresti - Brasov, o experienta absolut agonizanta. In Ploiesti am trecut eu la volan, insa dupa Sinaia am cedat nervos si m-am pus iar pasager. Fereasca sfintii sa conduci pentru prima oara in viata ta un STI si sa ai pe nevasta cuiva in masina, ingrozita de felul ei si de acceleratia tramvaiului. Ca sa fie mai clar, inchipuiti-va consum de 9.5 la suta, incluzand A3 cu 130 la ora...
Punctul culminant al noptii a fost la intrarea in Brasov, cand s-a auzit un discret si adormit "Cristi, da' nu ma lasi acasa, dup-aia-l duci pe Daniel?". A primit cel mai raspicat si stereo "DA!!!" din viata ei, mai ceva ca la starea civila... Cateva minute mai tarziu a coborat. Starea de spirit din masina dupa clipa asta? Cam ca 2 caini infometati cateva zile, care sa primeasca din senin o friptura suculenta... In juma' de ora consumul a explodat, au ramas cativa fulgi de anvelope intr-un giratoriu, iar zapada dintr-o parcare nu va mai fi niciodata la fel. Proprietarul e-ntr-al 14-lea cer, iar eu be like "mda..."
Cateva impresii personale:
- in jurul motorului se vad multe solutii ieftine, involutii de la generatiile vechi. De exemplu palnie de admisie fixata in clipsuri firave in locul suruburilor cu piulite sudate de traversa. Vas degazare din plastic.
- interiorul mi-a placut mult, dar mult de tot.
- S, S#, I... nu ma prind care-i rostul. Cablul otelit dintre pedala si clapeta e un fel de S# ma gandesc. Dar de ce le-ai vrea pe celelalte 2 eu nu inteleg si nici nu doresc sa inteleg. Totusi, fbw-ul masinii asteia e foarte precis pe S#, iese varf calcaiul rezonabil.
- CC-ul e unul dintre cele mai fine pe care le-am incercat vreodata, tranzitii foarte line.
- n-are impuls pe semnalizare nici asta (
).
- feelingul schimbatorului de viteze e sublim, cel mai bun pe care l-am experimentat vreodata la vreo masina.
- am probat o chestie in mod special, etajarea cutiei. Da, e cum imi dadea in alt topic, intre 3 si 4 e o cadere inexplicabil de mare de turatie, celelalte treceri sunt ok. Dat fiind faptul ca am de ales, si fixist cum sunt, pe troaca va ajunge un 6MT de Legacy, si nimic altceva. Cand si daca o fi sa gasesc vreuna.
Am notat in jurnal ziua de astazi pentru ca pentru mine fu una marcanta.
Tragand linie, o masina superba acest hatch STI. E de mine? Clar nu