Se cheama shung-fei, si problema nu este ca se ridica cu 5 femtometri suspensia (pentru asta se gasesc intotdeauna arcuri potrivite de pe un leone sau 365), ci problema este ca se schimba comportamentul dinamic al cazanului, devine usor subviratoare, moment care va declansa noi proceduri de imbunatatire. O solutie ar fi modificarea wheel base-ului, dar implica flex si sudura si nu e sigur ca gaseste usor meserias priceput la alungirea cardanului, nu mai discutam de alterarea vopselei originale a caroseriei, cum a luat-o de la italian. Alta solutie ar fi mutarea motorului central, dar nu a rezolvat cu cutia si pastrarea AWD-ului functional ca la mama-san. O solutie simpla dar inestetica ar fi mutarea manechinului de pe scaunul din dreapta (cel pe care il poarta pentru echilibrarea stanga-dreapta a masinii) cu cativa mm mai inapoi, dar se strica balansul masinii pe cele doua diagonale, deci tot nu e bine.
Se cauta in continuare solutii.
Acest post este o gluma si trebuie tratat ca atare, adica serios.