Probleme (NB: bucse poliuretan diferential) - da. Ezitarile alea de motor de Impreza veche se simt mai tare acum. Ceea ce e cool, contribuie la efectul artistic, pe mine nu ma deranjeaza deloc, as spune ca-mi place.
Ce vrajeala ieftina sub imperiul entuziasmului de moment! Normal, cateva zeci de km mai tarziu deja nu mai suportam sa ating acceleratia!
Cum kkkkkkennnnnnyyyyy gasise o masina pentru sotie la Cluj iar eu nu ma mai intelegeam cu zgaltaitoarea, am zis sa le amestecam si am convenit cu Andea sa ne vedem duminica (azi).
Dupa cum am scris mai sus, am incercat dimineata la 6 o a 2-a strangere a tijei de wastegate, inca 2.5 ture. Astfel, boostul comandat strict mecanic a ajuns
pe la 9psi. Un total de 5 ture de filet pentru 2.3 psi. Cam slabut as zice, dar asta fu tot ce s-a putut obtine.
Tija e practic stransa la maxim.
Pentru ca eram cam terminat de oboseala, pana aproape de Cluj am apelat la serviciile unui sofer. Nu s-a plans decat de ruliu si de motorul care, cu EBCS anulat, tragea ca al unui Matiz in stare buna.
Bun, Cluj...
Vali pregatise o versiune de soft care sa compenseze cresterea de presiune data de ajustarea tijei. Doar ca acea compensare nu era suficienta se pare. Scriere, proba... Eu eram mut de uimire urmare a felului in care trage masina, iar Vali radea de mine. 18 psi facea...
Cu durere in suflet, desi tentatia e greu de descris, i-am zis ca doresc sa ramanem cu 15.5
Inca vreo 3 scrieri, logari, ajustari si era gata.
Rezultatele intalnirii:
- inainte reusea sa faca pe la 14.5 psi din cei 15.5 doriti, asta pentru ca cei care au reparat turbina s-au ocupat si de reglajul wastegate-ului. Deci era lesinata cum ar veni, ar fi vrut, dar nu putea. Acum face 15.5 fara probleme, cu micile variatii in tolerante (am vazut un maxim de 16.7 in treapta 4). Adica trage mai bine, logic.
- ezitarile alea care au ajuns sa ma supere atat de rau, evident, erau din cauza clapetei WG, care era fluturata in continuu de EBCS, in tentativa de a incerca sa adune ceva presiune in admisie. Acum nu mai falfaie ca o frunza, iar troaca nu se mai zgaltaie la accelerare. Asta e realizarea principala!
- spool, inainte, pe la 3000rpm. Acum incepe galagia de sub capota, zona dreapta fata, la 2500. Nu-mi doream, mi se parea faina senzatia aia de "nimic... nimic... waaaaaaaaaaa!!!!!!". Dar parca e altceva acum, cand apesi acceleratia si pleaca aproape instantaneu;
- relanti mai sus cu 50rpm la cald, cu si fara AC. Erau inainte niste vibratii dupa care nu ma omoram in mod special, acum nu mai sunt;
- frana de motor... e altfel. Sau nu. Ramane in studiu si probe. Teoretic, dar teoretic si atat, se poate sa mi se doar para.
Noah... Andea does it again. Altceva nu stiu ce sa mai zic, omul asta si ce stie sa faca... greu de explicat, e-ntr-o alta categorie.
Multumesc!