2002 WRX SW
Subaru club Romania

2002 WRX SW

Heliotropus

  • 2956
  • Do not be ignorant, choose science!
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1720 on: May 09, 2017, 03:58:09 AM »
Adevarul este ca asa cu il cunosc eu pe Muttley, este in stare sa doarma in masina, atat ii este de drag WRX-ul.
Si inca o precizare: masina fiind parcata in pat, la etaj... ;D
Doar educatia favorizeaza evolutia umana!

Muttley

  • 5133
Răspuns: Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1721 on: May 11, 2017, 09:48:01 AM »
WRX SW 2002

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1722 on: May 11, 2017, 12:23:02 PM »
W sau Hella.

UXE

  • 1741
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1723 on: May 11, 2017, 12:56:18 PM »
Da' Nissens ce are?

Heliotropus

  • 2956
  • Do not be ignorant, choose science!
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1724 on: May 11, 2017, 14:00:30 PM »
Asa, asa, enumerati toate variantele si bagati-l in negura, sa se-nvete minte!  ;)
N-ar fi mai bine sa ii aduceti cate doua argumente pro si doua contra pentru fiecare model propus/folosit de voi sau de prietenii vostri?
Doar educatia favorizeaza evolutia umana!

BOXER

  • *
  • 2352
  • +
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1725 on: May 11, 2017, 14:15:23 PM »
N este fabricat in RPC si vandut drept european. Cateodata se potriveste la cote.
ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.

Muttley

  • 5133
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1726 on: May 11, 2017, 19:12:33 PM »
645x315x16 e dimensiunea radiatorului de clima original. Scriu aici, in caz ca.
Pana atunci insa, am mers la servis si am schimbat oringul cu probleme. Adica mi-am facut datoria pana la capat, n-am ce regreta mai incolo (de fapt am fost lenes si econom pe termen scurt  ;D ).
Fingers crossed.

Edit: daca trebuie schimbat, asta va fi. Nu mai detaliez rationamentul. Wrangler, am aprobarea lu' matale?
« Last Edit: May 11, 2017, 20:14:21 PM by Muttley »
WRX SW 2002

Muttley

  • 5133
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1727 on: May 21, 2017, 14:08:17 PM »
Problema...



Si solutia.



Pe scurt - parcare subterana, carucior plin in stanga al carui proprietar n-a binevoit sa-l traga mai naibii, stalp de beton in dreapta, atentie concentrata in totalitate pe carucior. Si multa, foarte multa neatentie.
Sunt destul de ofticat de situatie, deci nu insistati va rog.

Demigiu' e asta:
- 57110FE000
- 57707FE200
Sa vad ce preturi primesc de la magazinul al carui nume nu e voie a fi enuntat. Daca nu bun, dezmembrari. De indreptat nu cred ca poate fi vorba...

O perioada indefinita, si posibil foarte lunga, va ramane cu banda aia pe ea, ca am altele pe cap.

Edit: cum ma asteptam, trebuie scos tot. Fmm...
« Last Edit: May 22, 2017, 12:26:29 PM by Muttley »
WRX SW 2002

Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1728 on: May 21, 2017, 14:31:46 PM »
Las' ca trece buba!
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1729 on: May 21, 2017, 17:13:52 PM »
Eu am facut'o si mai bine, m'am infipt cu lateralul usii soferului intr'un stalpisor dintr'o subterana. Desi doar ce ma lipisem de el, ca fusesem cu ochii pe el cand dadeam inapoi, cand sa merg inainte am luat maxim stanga si aia a fost, ceasu rau.
Bara are prinderile rupte sau e zgariata iremediabil de vrei sa o schimbi, ca din poze eu nu percep ezac?

Muttley

  • 5133
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1730 on: May 21, 2017, 18:25:08 PM »
N-am zis nimic de bara! Codurile alea doua sunt pentru suport de bara, ca e rupt (era nou) si o aripa noua.
Totusi, dupa evaluarea variantelor, cred ca cel mai fara bataie de cap si aproape de original,  adica reparatia perfecta dpmdv, ar fi o aripa SH, gri.

Nu stiu ce-i pe dedesubt totusi, aripa s-a cam mulat pe rezonatorul de admisie, sper sa fie cat de cat ok ala. Farul a scapat miraculos, carenajul de roata la fel (eram sigur ca-l schimb a 3-a oara...).
« Last Edit: May 21, 2017, 18:27:03 PM by Muttley »
WRX SW 2002

Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1731 on: May 21, 2017, 19:02:09 PM »
Bagasem codul respectiv pe google si la imagini imi aparea bara, de acolo am tras concluzia gresita, acum vad preturile si e clar ca nu e vb de asa ceva.
Semnalizarea din aripa a scapat? Pare a'i lipsi marginea superioara

Muttley

  • 5133
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1732 on: May 21, 2017, 19:13:52 PM »
Nu e semnalizare.
E terci, si abia le montasem, dupa indelungi cautari de side markers albe. Asta e. Am sa-mi iau kinezarii de pe ebay.
WRX SW 2002

Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1733 on: May 21, 2017, 20:49:22 PM »
Stiu ca reusisei sa faci schimbul, ca nu reuseai sa gasesti codul ptr ele.
Mai era una albastra, doar caroserie, pe olx,  cu astea la fel, dar deocamdata parca nu o dezmembra

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #1734 on: May 21, 2017, 22:37:14 PM »
Naspa. Eu zic ca poti sa repari aripa ast. Se trage. Nu o sa fie perfecta dar va arata mult mai bine.

Muttley

  • 5133
Re: 2002 WRX SW
« Reply #1735 on: May 28, 2017, 14:58:13 PM »
Azi e duminica, fix o saptamana dupa incidentul din subterana. Tocmai am platit prin PayPal o aripa inlocuitoare. Se afla in Anglia, deci va mai intarzia pana prinde o ocazie de drum incoa'.
Ideea e ca problema mare, cu gasirea propriu-zisa a aripii (mi-a scos peri albi), e rezolvata.




« Last Edit: May 28, 2017, 15:16:32 PM by Muttley »
WRX SW 2002

malakay

  • *
  • 4765
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Re: 2002 WRX SW
« Reply #1736 on: May 28, 2017, 15:33:08 PM »
sper sa fie fix ce iti trebuie si sa ajunga intreaga !!!
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

Muttley

  • 5133
Re: 2002 WRX SW
« Reply #1737 on: May 30, 2017, 09:41:07 AM »
Mersi!
Aseara a ajuns in Coventry. De aici pe mai departe astept sa prinda o ocazie spre mine, oricat va dura.
Am o noua dilema, nu stiu daca versiunea aia de aspirat a avut vopsea perlata (eu am). Dar nu mai conteaza, fie cum o fi, macar nu e albastra.

Daca cu aripa a fost greu, la markerul de pe aripa am preferat nici sa nu ma gandesc. Era lampa alba, aia rara nevoie mare, pereche pe care abia o montasem in locul lampilor portocalii... Aveam de gand sa-mi comand kinezarii de pe ebay, dar...
Il sun eu saptamana trecuta pe Wrangler ca sa-mi traduca "aripa" in germana. Inteleg cu chiu cu vai ce zice si intru pe ebay-ul nemtilor cautandu-mi aripa gri de wagon. N-am gasit aripa, dar gaseam asta:



Un marker ALB, parte dreapta!!! Sanse 1 la infinit.
Cateva mailuri mai tarziu, un coleg de munca ce se afla acolo, se angaja sa se deplaseze ieri la vanzator s-o ia. Ceea ce a si facut.
La inceputul saptamanii viitoare, lampa imi va fi livrata la birou.

Suportul de bara, am primit sms acum, il primesc la amiaza de la Alpadrino.

Pe cat de mare mi-a fost supararea cand am proptit-o-n stalp, pe atat de bucuros sunt in momentele astea, cand se contureaza reparatia pe care mi-o doream.
Sper sa fie ca inainte.
WRX SW 2002

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: 2002 WRX SW
« Reply #1738 on: May 30, 2017, 09:57:08 AM »
Inca un aspect care m-a facut sa iau din nou o impreza. Gasesti repede cam orice la un pret convenabil.

Muttley

  • 5133
Re: 2002 WRX SW
« Reply #1739 on: June 04, 2017, 17:10:07 PM »
750km facut-am uichendul asta, Iasi, Piatra Neamt, indarat. Bai, cate gropi. Dracu le repara 3 ani. Si apoi se mai adauga 4, ca e plin de prosti cu drept si vointa de vot.
Fereasca de Harghita si Covasna. Ai limita de 50 la ora, toti merg cu 30-40. Ai limita de 100, toti cu 80.
Toata tara era inghesuita sa vada Cheile Bicazului si Lacul Rosu, am traversat zona in 2h.

Troaca ma baga in boala, mi-am dorit-o din liceu, imi amintesc reclama la bugeye wrx de pe Eurosport prin 2001, e un sedan albastru, il depaseste o motocicleta, ii da 2 si se duce. Ei, acum o am, si-s siderat de cat de bine mi se potriveste. Ergonomia, comenzile, cum trage, cum sta pe drum, cum arata, ce sunete face, confortul (hahaha) pe care-l ofera. E perfecta, n-as da-o pe aaaabsolut nicio alta masina. Ma termina nervos, e nebunie.

Detalii:
Esapamentul e cam silentios. Sanse mari sa pun la loc intermediara fara toba.
Confort... Da. Absoarbe denivelarile bine de tot, dar poate pentru ca mai toate-s noi, incepand cu anvelopele si terminand cu tampoanele de amortizor.
Stabilitate... Asa si-asa. Ruliu cam mult totusi (arcuri moi) si cam vaga la transfer de mase, fie ca-s viraje legate sau frana in plina curba luata tare. Dar n-am terminat ce voiam sa-i fac (caderi fata, ARB de 22 reglabil (2 in 1, 22 si 24), bielete, etc. Va urma... candva)...
Transmisia in 5 trepte ramane nasoala la mers normal, caderi mari intre trepte. La mers tare si turat e faina.
Motorul e la ani lumina de ce era. Trage la fel in toate treptele. Inainte de ultima resoftare, treptele 4 si 5 erau doar de croaziera. Acum, la 120 la ora, 3000rpm, o calc si se duce de rad ca bou'. Perfect! Ezitari nu mai exista. Niciuna n-am avut! Singura chestie de facut ramane revenirea la valorile de relanti vechi, ca frana de motor e ca si inexistenta. Asta cand m-oi mai intalni cu stim noi cine.
Directia nu m-a mai deranjat, inseamna ca e buna.
Zgomot... Bucsele poliuretanice de la diferentialul spate provoaca multa galagie, si uneori trosneli. Mai vad ce si daca fac ceva cu ele. Si plastice prin masina. Astia au folosit multi buretei la asamblare in 2002, si-s morti toti. Va trebui sa caut un inlocuitor, habar n-am ce, dar nu-i o prioritate.
Folia de pe geamuri! Incredibil efectul, nici nu m-am gandit! 28 de grade, soare puternic, si nicio usturime pe bratul stang. Am deschis geamul cat am stat blocat prin chei, arsura. Inchis geamul, nimic. De necrezut! Puneti-va folie de calitate, v-o recomand cu toata fiinta! La drum intins, tr1 la AC e arhisuficienta. Ah, ca veni vorba, AC-ul merge. Inca.
Portbagajul ma enerveaza, e prea mare. Daca pun ceva in el, se plimba peste tot. Ca sa nu se plimbe, trebuie umplut, si intra cam multe. Pentru mutari e perfect.
Cateva priviri lungi pe traseu si 2 thumbs up.
De data asta am mers intre normal spre tare. Consum de 9.8, cu tot cu blocajul din chei si putin frecus prin Piatra Neamt. Doar de fantezie am calculat si spun, ca nu ma intereseaza. La cat de tare-mi place, nu conteaza absolut deloc.

PS: vineri, inainte de a pleca, am facut un schimb de ulei motor, aveam cam 4600km, si deja il cam consuma. Dupa schimb, in sfarsit, am sesizat si eu o accentuata schimbare de tonalitate. Se pare ca e cam 4000km intervalul optim de schimb dupa iarna si probabil ca 5000km vara. Mai experimentez, mai verific.
« Last Edit: June 04, 2017, 17:15:29 PM by Muttley »
WRX SW 2002