2002 WRX SW
Subaru club Romania

2002 WRX SW

Muttley

  • 5177
Re: 2002 WRX SW
« Reply #1860 on: August 03, 2017, 22:21:32 PM »
Of, am uitat complet sa sun azi pentru filtru. Totusi mi-am amintit de termometru.

Am incercat, am cautat peste tot, pana la urma mi-am luat o jucarie mica si ieftina din Hornbach.
Conditii masuratoare:
- seara, soare apus, 27*C afara conform masinii;
- am retinut valorile de dupa un drum de aproximativ 7 minute, cu viteza intre 60 si 80km/h, fara stat in trafic;
- reglat clima dupa indicatiile lui puiu. Aeratoare capete inchise. Treapta ventilatie mijloc nu exista, am dat pe 2 din 4. Fara recirculare;
- abatere termometru, conform prospect, +/-2*C.

Temperatura a variat intre 7 si 9 grade, probabil urmare a functionarii intermitente a compresorului. In poza, minimul pe care l-am vazut, acasa, cu masina pe loc.



Deci, puiu, cum e?

PS: directia iar vibreaza. Fmm.
« Last Edit: August 03, 2017, 22:31:56 PM by Muttley »
WRX SW 2002

puiu

  • 785
Re: 2002 WRX SW
« Reply #1861 on: August 03, 2017, 23:58:43 PM »
Pai daca 9'C nu e destul de frig... Esti ca mine, ce e peste 20 e prea cald :) :) :)

Edit: tampenie asta cu cuplat/decuplat.nici nu vreau sa ma gandesc ce simte compresorul ala la 3000 de ture cand isi ia o cuplare.
« Last Edit: August 04, 2017, 00:01:23 AM by puiu »

MihaiFlorescu

  • *
  • 14073
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: 2002 WRX SW
« Reply #1862 on: August 04, 2017, 09:59:32 AM »
Mda, inseamna ca trebuie sa mai dai jos din haine daca nu iti pare suficient ca sufla cu 7 grade spre tine. Sau pui izolatie pe plafon. O sa ajute mult. Si este suficienta cea mai ieftina spuma (recomand STP BTP Gold 10mm).

Cat despre cuplaj, astept cu mare interes ca industria auto sa gaseasca o solutie pentru a renunta la compresor pe curea, asa cum s-a ajuns cu servodirectia.
100 grade temperatura asfaltului cand mergi cu o mie si un pic de ture in trafic bara la bara si brusc cupleaza si A/C,  iti vine toata masina in bot si apoi merge in suturi pana restabilesti echilibrul este un "deliciu".

Am inteles ca dupa ~2012 cand au venit cu noul design al motorului, cu filtru de ulei sus si o singura curea de distributie, ca este mai lina operarea.
« Last Edit: August 04, 2017, 10:01:20 AM by MihaiFlorescu »

Muttley

  • 5177
Re: 2002 WRX SW
« Reply #1863 on: August 04, 2017, 11:28:28 AM »




Prima poza arata gaurile de fixare imediat dupa vopsire, inainte de orice montare pe masina. Drepte, dupa 15 ani de utilizare, inclusiv dupa multe demontari si remontari la mine.
A 2-a poza sunt gaurile de fixare dupa cateva strangeri cu noul material, "upgradat". Marginile umflate, impinse de conul piulitei de parca ar fi din plastilina. Doar eu am strans rotile, nimeni altcineva, din vulcanizari am plecat cu ele in portbagaj de fiecare data.
De mentionat ca asa arata dinainte de a le duce la indreptat, nu le-au cracanat aia strangandu-le pe mandrina aia.


Saptamana viitoare voi arunca banii pe alte jante, nu din placere, ci din nevoia de a avea masina sigura. Acum sa vad unde am sa mi le vopsesc electrostatic si pe astea, poate am noroc mai mult a 2-a oara.
« Last Edit: August 04, 2017, 11:30:51 AM by Muttley »
WRX SW 2002

Re: 2002 WRX SW
« Reply #1864 on: August 04, 2017, 11:47:34 AM »
Chiar nasol , auzisem de probleme astea , m-am cam ferit sa le vopsesc tocmai din cauza asta  :( good luck
Detoate , STI sa fie

MihaiFlorescu

  • *
  • 14073
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: 2002 WRX SW
« Reply #1865 on: August 04, 2017, 11:50:01 AM »
Ambitie! Ma duc sa fac poza la ale mele. M-ai facut mult prea curios si suspicios.

Muttley

  • 5177
Re: 2002 WRX SW
« Reply #1866 on: August 04, 2017, 12:02:05 PM »
N-ai decat, nu trebuie sa-mi demonstrezi nimic. La randu-mi, nu sustin o cruciada anti-elecrostatic jante, nu arat cu degetul in nicio directie. Imi prezint experienta mea paguboasa, ce nu trebuie sa se aplice in toate cazurile.

Sunt multe variabile la mijloc, material, temperatura coacere, durata coacere. Oi fi avut eu ghinion.
WRX SW 2002

BOXER

  • *
  • 2352
  • +
Re: 2002 WRX SW
« Reply #1867 on: August 04, 2017, 12:21:59 PM »
@Muttley cumpara alte jante nevopsite si mergi cu ele asa cum sunt. Daca ai suferinte de ordin estetic poti sa le vopsesti tu singur, cu pistolul. Oricum ai inceput sa capeti experienta de vopsitor.

Sablarea este o alta experienta interesanta si ar fi bine sa poti controla tot procesul tehnologic. Daca nu ai aceasta posibilitate ar trebui sa te axezi pe functional si sa lasi frumusetea pentru alta data.
Si nemetalele pot fi tratate superficial. Tratamentele au grosimi de ordinul micronilor sau al sutimilor de mm.

Japonezii au obiceiul de a aplica tratamente interesante. Nemtii faceau asta in trecut. De ceva vreme au descoperit ca masinile de duzina pot functiona cu piese turcesti si chinezesti frumos vopsite.
Aspectul tratamentului termic sau chimic poate fi imitat acum printr-un strat frumos de vopsea.





ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.

Re: 2002 WRX SW
« Reply #1868 on: August 04, 2017, 14:00:23 PM »
Oare nu se poate face nimic pentru salvarea lor, gen o recoacere?
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Muttley

  • 5177
Re: 2002 WRX SW
« Reply #1869 on: August 04, 2017, 14:06:25 PM »
Cel mult la ceva moaste, o mana cu turbojetul cu aghiasma, trecut in pomelnic si aia e.
WRX SW 2002

puiu

  • 785
Re: 2002 WRX SW
« Reply #1870 on: August 04, 2017, 17:09:25 PM »
Tot asa stiam si eu ca e pericol cu cuptorul ala, se produce nush'ce imbatranire prematura. E ca si cum ai avea jante de milioane de km si hartanite bine. Nasol. Olx e plin de oferte doar parai sa fie. Imi curg si mie balele la niste jante de wrx albe de fabrica.

Muttley

  • 5177
Re: 2002 WRX SW
« Reply #1871 on: August 07, 2017, 23:58:32 PM »


Sa fie-ntr-un ceas mai bun de data asta. M-am intors de unde am plecat  :(
Maine le verific de batai la vulcanizare. Daca promoveaza, mai vad dup-aia.

PS: nu va legati de strut-bar lipsa, poveste lunga, cu locul potrivit in alt topic ^-^
« Last Edit: August 07, 2017, 23:59:59 PM by Muttley »
WRX SW 2002

malakay

  • *
  • 4765
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Re: 2002 WRX SW
« Reply #1872 on: August 08, 2017, 09:36:10 AM »
sper ca nu le-ai luat pe alea din bv la 300 E pt  ca alea erau sudate :)
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

Muttley

  • 5177
Re: 2002 WRX SW
« Reply #1873 on: August 08, 2017, 09:40:43 AM »
Nu stiu de care zici.
Le-am luat din Cluj, de la un om de mare incredere si bun simt. Are topic aici, doar ca nu prea activeaza.
WRX SW 2002

malakay

  • *
  • 4765
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Re: 2002 WRX SW
« Reply #1874 on: August 08, 2017, 09:43:15 AM »
bun , sa le stapanesti sanatos !
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

MihaiFlorescu

  • *
  • 14073
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: 2002 WRX SW
« Reply #1875 on: August 08, 2017, 09:47:32 AM »
Sa le invarti cu viteza!

Muttley

  • 5177
Re: 2002 WRX SW
« Reply #1876 on: August 08, 2017, 09:51:26 AM »
Mersi!

Ma tot uit dupa sablare prin zona, dar preturile mi se par de necrezut, pentru ceea ce eu consider a fi o smirgheluire mult mai rapida si mai usoara. Motivul n-ar fi culoarea cat faptul ca-s destul de oxidate pe spate.
Cred ca le pun pe troaca asa cum sunt, in ideea ca-s roti de vara si poate n-or deszapezi astia cu sare la 20 de grade.
WRX SW 2002

Re: 2002 WRX SW
« Reply #1877 on: August 08, 2017, 10:29:56 AM »
Cand mi-ai spus mie ca sunt oxidate nu ai specificat unde ca te incurajam sa le lasi asa pentru totdeauna!
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Muttley

  • 5177
Re: 2002 WRX SW
« Reply #1878 on: August 08, 2017, 10:36:21 AM »
Mi-e ca avanseaza coroziunea aia. Altfel le-as lasa asa, dupa atatea aventuri putin mi-ar mai pasa ca-s haurii.
La cum arata, au fost roti de iarna pentru un neamt cu sti.
WRX SW 2002

Re: 2002 WRX SW
« Reply #1879 on: August 08, 2017, 11:10:06 AM »
Da un smirghel matale singurel daca e vorba de dosul jantelor, apoi te astept sa le dam o vopsea haurie la pistol, ca sa reziste.
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon