Cand am luat troaca, octombrie 2015, era cocina la interior. M-am apucat de altele, apoi a venit frigul. In primavara 2016 aveam un radiator spart, un CEL, si imediat masina s-a umplut de piese de motor, ia si igienizeaza daca ai ce. Apoi, fix inainte de a-i termina refreshul de anexe motor, cel in care as fi avut incredere sa mi-o faca s-a tirat in tarile civilizate, cu tot cu sculele alea galbene.
Aproape 2 ani mai tarziu, in concediu aici fiind... in sfarsit!!!
Desi am spalat-o ieri la self-service, azi a plouat si am zoit-o la loc. Am inceput cu un exterior rapid, cat sa nu ne manjim cand o atingem. Evit sa pun poze cu masina la spalat, da' azi fu o ocazie speciala, deci exceptie.
Scaunele si bancheta au iesit rapid. Nu frumos, nu fara pagube, daune, nervi si injuraturi, dar rapid.
Cand te uiti la scaunele astea zici ca-s usoare, ca-s subtiri si firave. Pe naiba, sunt grele cu spume.
Inainte/dupa.
Ma rog, nu insist cu poze si detalii, ca nu ma pricep.
Am inteles si vazut atat: scaune, bancheta, mocheta, portbagaj, spoite cu ceva instalatie care stropeste si apoi absoarbe, in repetate randuri, pana cand zoaia absorbita a iesit curata. Plastice curatate, inclusiv cu scobitori pe la butoane, betigase cu vata in aeratoare, apoi nush ce tratament. Centurile l-am mai rugat sa le curete, cele de pe fata. Si altele, da' nu ma pricep.
Cu ce m-am mai ocupat eu...
Asta inteleg ca e rugina nelipsita pe fixarile scaunelor fata. Smirghel, rust-stop, vopsea, acum arata mai bine.
Si...
Americanii ii zic "PITA". Putin spus... E atroce! Jdemii de clipsuri, clipsulete, straturi de piese... Ca sa scoti o piesa de jos tre' sa desfaci si plafonul. Clipsurile alea multe ies greu, se rup... In fine, oribil, urasc plasticele!
Ideea era sa ajung la oalele de amortizor, doar ca sa le privesc. Daca ar fi aratat ca cele din linkul
asta sau, mai bine, ca cele din
asta, m-as fi intristat cel putin. Si eram pregatit pentru intristare, pentru ca mi se pare o problema de neocolit asta.
Arata asa...
... iar eu sunt un foarte norocos proprietar de cazan Impreza break din 2002.
Pe cuvant ca nu ma asteptam sa fie curat. Eram convins ca am rugina. Nu multa, nu ca in linkuri, dar ceva, acolo. Asta pentru ca a prins 2 ierni la noi.
Si explicatia pentru norocul asta... Mai intai, Italia. Sare, pietre, nisip, aia nu prea au. Dar de ce n-a recuperat la noi? Am incercat o chestie ieri, dupa ce am spalat-o singur, super-insistent pe pasajele spate. Am tras dejtu' pe pasaj. E o pelicula subtire de unsoare aderenta acolo. Ii zice ceara la spray. Teoria mea ar fi ca smacolina aia, folosita in exces, foarte fluida la aplicare, a obturat orice gaura, orice interstitiu si cale de acces a apei intre saraciile alea de table suprapuse care provoaca dezastrul din linkuri. Troaca inca nu era inmatriculata, dar eu o manjeam de zor cu chestia aia oriunde puteam si aveam acces. OCD ftw!
Wrangler, eu inca astept. La prima trecere a basculantei cu nisip si sare eu las troaca in curte, folosesc taxiul, pastrez chitantele si ti le dau spre decontare.
Si cam aia fu. Am pus tot la loc, cazanul e curat pe inauntru si fara rugina pare-se.
Reparatia la aripa dreapta... Da, sunt urme, s-a schimbat tabla multa. Insa s-a lucrat bine, am vazut si sudura electrica in puncte. Rugina n-ar fi la interior, ramane doar cea de la muchia aripii, rezolvata recent.
Pfaizzzzer zice ca acele cute/indoituri din
poza asta ar fi urme de indreptare... Ma amagesc cu ideea ca-s urme de ambutisare, pentru ca e o piesa de curbura mare, nevizibila, iar controlul acestor deformatii ar fi inutil si pagubos pentru producator.
Acum fie ce-o fi, asta e masina, cu ea defilez