Acum vad editul, am sa studiez ce mi-ai dat acolo. Mersi!
Link pus de @celalalt + 20 de lei la reparatii telefoane pentru lipitura (nu ma pricep la asemenea fineturi) = rezultatul din poza
Oricat incerc, astia se culca cu gainile. Cu mari insistente l-am convins p-unu' de la reprezentanta Dacia sa urce breaku' pe stand, doar sa-l masoare. Cica pentru reglaje se chinuie, ca sigur am bielete gripate, si n-are timp si la 4 inchid. La vulcanizare la fel, sunt cozi de kilometri si ei pleaca acasa la 5. In fine...
Nu stiu pentru ce masoara inclinarea longitudinala (fuga), pentru ca la McPherson e constructiva si nu se poate regla. Se ignora.
In rest, valorile nominale de pe standul alora n-au o treaba, nu stiu ce versiune de Impreza a incarcat ala.
FATA
- conf manual, cadere (carosaj, camber, etc) -0.20'. La mine-s in jur de 0. Nu prea grozav pentru stabilitate, da' la cat ma arunc eu cu masina asta, momentan merge. Nu stiu cat e de reglabila caderea din gaurile din amortizoare la Subaru, am sa mai caut pe net info. Indiferent daca se poate regla fara ovalizarea gaurilor sau nu, trigonometrie mai stiu din liceu, iar o sfoara si o piulita gasesc;
- conf manual, convergenta (paralelism, toe, etc) 0, deci vrea paralelism pur. 4, respectiv 3 minute e nimic. Putin aiurea ar fi ca-s pe plus, iar pe accelerare se inchid si mai mult, dar fiind awd nu trage doar cu fata, deci treaca. Ma consolez cu faptul ca se deschid si devin paralele pe franare. Okish si aici.
SPATE
- manualul zice de cadere mai mare pe spate, -1*20'. Impecabil!
- manual - convergenta 0. Ce am eu, valori pozitive, ar insemna roti inchise, dar imaginea de jos, aia cu diferentialul, e pe dos. Chiar m-a derutat complet. Daca-s inchise, e naspa. Daca-s deschise, e binisor, ca se inchid pe accelerare, iar la franare, spatele mare lucru nu face.
Ma uit de 20 minute la convergenta aia spate si nu stiu ce sa inteleg, cred ca voi incerca la alt atelier.
Ideea era sa pregatesc geometria pentru cauciucuri noi. Ar fi ok cum era deja, da' sufletu' vulcanizare