Bavete fata...
Imi luasem un set de Rally Armor dar nu mi-au placut cele de pe fata, care-s extrem de inguste. Acu-s pe un wagon albastru, pe cetatean nu l-a deranjat.
Asa ca, Sparco, ca pe spate.
De ce vreau late... OCD-ul meu dicteaza sa fie protejat dedesubtul masinii de proiectiile rotilor din fata, care mai au prostul obicei sa si vireze. Adica in fiecare primavara am rugina noua si proaspata sub troaca. E de porc faza...
Comparatie de latime intre o copie de RA si Sparco.
Fixarile...
Pe aripa, niste clipsuri de BMW. Dar sunt mici, abia agata si va trebui sa caut altele.
Fixarea din interior, piulita M5 sertizata, surub lung si distantier.
Cu sertizarea fu dilema mare. Eu aveam piulite M6, aveam si niste suruburi faine... Dar piulita M6 cere diametru de introducere de 9.1mm, iar tabla are 7.5mm. Piulita de M5 vrea 7.1mm. Aveam de ales intre a largi gaura sau a merge sa cumpar M5. Pentru ca nu vreau sa ma ating de tabla, m-am dus la magazin.
Rezultatul, spre oarecare surpriza, e prost, mai trebuie ajustari.
In primul rand, pentru ca-s ditai cearceafurile de plastic, freaca in tabla. De la vibratii, cu timpul, vor sapa in antifon si voi primi fix ce vreau sa evit. Va trebui sa le decupez, nu-i bai.
Suruburile din Hornbach cu cap imbus sunt urate si proeminente, am sa iau altceva mai plat. Si mai lung, ca sa traga aparatorile mai spre roata, si mai departe de tabla.
Si chestia care ma blocheaza cumva, clipsurile prea mici.
Constructia e la fix, dedicate pentru a agata in tabla, suficient de lungi, dar sunt de 6mm, imi trebuie de 7 si nu stiu cum sa le descopar. Oare daca ma duc la Unix, au aia cataloage?