... pret de cativa ani, troaca nu va vedea decat intretinere, fara alte modificari, ori macar nimic consistent. Imi pare rau de transmisia in 6, dar exista alte prioritati momentan.
Va urma, insa cu o amploare diminuata.
Inainte de "marea pauza" insa, bietul WRX si-a luat chinuiala suprema.
Aia mica statea cu numerele rosii expirate in curte...
...timp in care brecu' turbo cara catrafuse ca ultima duba...
Abia in ultima zi, la spartu' targului, Ignisul si-a primit numerele si a pus si el putin umaru' la treaba.
Iar dupa atata chin, deloc demn de un WRX tinut in puf ce este, si-a gasit un loc in noua casa si-si trage sufletu'.
Lasand siroposeniile deoparte...
In ultima perioada chiar a avut un regim ceva mai sever, adica fataiala. Carat, frecat prin oras, du-te si cauta un surub, du-te dincolo, si tot asa. N-a ratat o aprindere, n-a facut un moft. O dau iar in siroposenii, da' parca stia ca depind de el si daca ma lasa o-ncurc. In aceeasi oala intra ambreiajul, care inca merge, fara simptome dubioase.
Partea buna - la locuinta asta am un mic garaj. In mod normal va zace Dacia in el, dar, la iarna de exemplu, daca ma hotarasc sa desfac Subarul, fac rocada si am toate conditiile care mi-ar putea trebui.
Cam atat pentru moment, desi pare un mare nimic. Mai zic o data - WRX credincios!