Facut RCA, facut vigneta, facut boacana/accident cu Ignisul in drum spre casa
Explic... aveam 2 beri pe scaunul din dreapta si am uitat de ele. I-am carat o frana faina inainte de un hard right, una din beri a zburat pe podea si a pocnit. Daca era berea rosie, ar fi aratat Ignisul ca in Pulp Fiction, scena cu headless nigga.
Si eu, bere lipicioasa din cap pana pe coapse. Aia e...
Am mai pus 3 poze cu cele 2 creaturi, ca s-au gasit, in sfarsit, aliniate amandoua. Sa fie pentru posteritate, ca prea mi-a schimbat optica aia rosie.
Mno, si daca tot n-am mai condus WRX-ul de peste juma' de an, iar acum am invartit-o vreo 20km, asa se prezinta fata de visinie:
- mai inchegata. Ca are chestii rigide peste tot.
- face spool mai repede, mult mai repede, se simte parca mai usoara, ca reactioneaza mai... bine.
Si s-a terminat cu partile bune.
- e nasoala senzatia schimbatorului de viteze. Se simte aproape ca la o masina normala. Ala de STI e din cu totul alta lume, ala e perfectiunea.
- n-are frane. Adica are, dar STI-ul are prea multe.
- e nasoala directia la bracaj mare, ca bratele de WRX sunt cu unghi de inclinare mic, si se simte foarte nenatural. Sau o fi din roll center zapacit, adica din arcurile scurte.
- si e nasoala pentru ca trage... sa moara. Nicio comparatie nu suporta motoarele. Aia e.
Prima poza e cu volanul meu, a 2-a e cu volanul de pe visinie.
Un englezoi bagabont se plictisea, si si-a exersat unghiutele pe pelicula aia moale de silicon. Trebuie sa rezolv cumva... Daca aveti idei, in afara de alt airbag, zicets.