2002 WRX SW
Subaru club Romania

2002 WRX SW

Heliotropus

  • 2956
  • Do not be ignorant, choose science!
Re: 2002 WRX SW
« Reply #2520 on: December 02, 2019, 22:19:07 PM »


Nu vad eu bine sau cotoiu' lipseste din poza asta?  :P


...
Si ramane acea scanteie, inca lipsa, care sa ma determine sa pun mana pe chei. Cum ziceam, este timp...

Chiar ma gandeam ce-o sa faci tu in intervalul cuprins intre pomenirea Sfantului Mucenic Ignatie Teoforul si pana la amintirea Cuviosului Antipa de la Calapodesti, inconjurat ori ba de prezbiteri... >:D

Hai, spor la treaba si scoate misoiul de sub caroserie ca se umple de vaselina si iti murdareste mileurile!  ;D
« Last Edit: December 02, 2019, 22:24:41 PM by Heliotropus »
Doar educatia favorizeaza evolutia umana!

Muttley

  • 5124
Re: 2002 WRX SW
« Reply #2521 on: December 02, 2019, 22:21:30 PM »
N-a stat matza la toate pozele chiar.
Da, cam toata iarna am s-o lalai cu Subaru. Iarna trecuta am amenajat bucataria in 5 luni, iar aia a fost treaba grea. Aici va fi relaxare. Pana la wideband-ul ala...  :(
WRX SW 2002

Re: 2002 WRX SW
« Reply #2522 on: December 03, 2019, 16:54:55 PM »
Ai suplimentat serios calutii cu atatea stickere sub capota  ;D

Muttley

  • 5124
Re: 2002 WRX SW
« Reply #2523 on: December 03, 2019, 17:37:45 PM »
Gata vaporul?  ;D
A mai fost episodul cu sticărili.

Direct din US... 😻



Ironic e ca p-astea le pun pe la final.
WRX SW 2002

Re: 2002 WRX SW
« Reply #2524 on: December 03, 2019, 23:52:12 PM »
Gata, dar se pare ca am pierdut contactul ... incerc sa recuperez pana'n primavara, cand termini treaba

Muttley

  • 5124
Re: 2002 WRX SW
« Reply #2525 on: December 05, 2019, 19:22:44 PM »
Bara de 24? Atunci, heavy duty links sa fie.
Mai mult, cum bara Whiteline e facuta usor neglijent, iar capetele sunt orientate cam din lopata, reglajul pe lungime e fix ce trebuie pentru compensarea abaterii de pozitie verticala.



Pentru comparatie, niste bielete OEM. Articulatiile sferice vizibil mai mici (poza imprumutata de pe alt topic).



Daca SuperPro-urile si rezista cum arata, e minunat. Eu le urez sa prinda macar 10 ani. Probabil ca-s optimist.

_________________________________

Si partea care-mi displace nespus...  :'( :'( :'(



Nici nu mai am ce comenta, ma ia groaza cand ma uit la cablurile alea.......

Later: partea asta e placuta tho.

« Last Edit: December 05, 2019, 21:46:12 PM by Muttley »
WRX SW 2002

andea79

  • *
  • 4031
Re: 2002 WRX SW
« Reply #2526 on: December 05, 2019, 21:53:05 PM »
hai noo..trei fire colorate...no big deal :)

Muttley

  • 5124
Re: 2002 WRX SW
« Reply #2527 on: December 05, 2019, 22:06:06 PM »
Ahaaaaa... Rabdare sa ai la partea cu inseratul sondei in instalatia masinii. Eu nu stiu sa lipesc fire!
WRX SW 2002

Muttley

  • 5124
Re: 2002 WRX SW
« Reply #2528 on: December 08, 2019, 16:11:49 PM »
Au ajuns adineauri din Ungaria (multumiri carausului) si fatidicele brate de Spec C  ^-^ ^-^ ^-^
Bine, nu eu le-am zis asa. Eu le-as numi brate de STI cu caster mare si atat.



Poate cele mai ravnite piese din gramada ce am adunat-o-n ultima vreme.
In poza-s dupa solutie de curatare, perie si jet la spalatorie.

Si c-am adus vorba de gramada, am asteptat momentul asta ca sa le fac poza de grup.



Cam asta va ajunge pe troaca. Printre alte reparatii si modificari.
Astept concediul.
WRX SW 2002

Muttley

  • 5124
Re: 2002 WRX SW
« Reply #2529 on: December 18, 2019, 00:34:28 AM »
Desi n-aveam deloc chef de ea, azi m-am apucat, c-a venit mama-n vizita pe motiv de "daca-mi kika-n cap, sa fii aici sa suni la 112".

Before, brate de WRX wagon, bara de WRX wagon si bielete de WRX la fel de wagon.



Dupa, brate de sexually transmited illness (STI) Spec-C, bara WL +4, adica 24mm, bielete SuperPro.



Highlights...
Vizibile aici casterul marit, as zice eu cu mult, revin si spre final pe partea asta, si ecartamentul marit. Urmeaza si el.



Astea-s de fun. De fapt mi se pareau mai grele cele de BTS, dar nu sunt.





M-am apucat sa scot bucsele posterioare de pe brate ca sa le mut pe ale mele, schimbate acu' 3 ani. Si am vazut ca tampoanele axiale difera, nu-s crenelate la STI. Am verificat opposed si-ntr-adevar, e alt cod si pe bucsele mari. Avand proaspata in memorie evolutia de la 2001 la 2002 pe bucsele astea, am zis ca pana-n 2007 or fi facut din ele darul lui dumnezio, asa ca le-am lasat. Bine, le-am lasat in stilul meu OCD. Spalate bine si unse cu siliconica, ca se freaca astea intre ele destul de serios.



La ARB, ce era si ce urma.



Un unghi care prinde cam tot ce am pus azi...



Si o roata care sta neasteptat de bine pe parte de ecartament.



Probabil cricul tensioneaza bratul spre interior? Ca am masurat disc-disc si am +25mm total. Ar trebui sa vina roata asta ca naiba. Cred ca mai astept pana ajunge pe sol si ma ingrozesc atunci. Ma tot gandesc la aripi de sedan, apoi imi zic ca m-am tampit, apoi iar ma gandesc, si tot asa.
Casterul in schimb... Pfuai, parca e masina desenata cu mana stanga. S-a dus roata enorm de mult spre fata. Dar nu-i bai, eu o gasesc frumoasa si-asa.

Sa-mi amintiti careva cand o pun pe roti sa strang bratele. Serios, nu e de gluma!  :'(

https://forums.nasioc.com/forums/showthread.php?t=2370792
Cica tre' sa schimb bara. Blesteme...
« Last Edit: December 18, 2019, 01:47:59 AM by Muttley »
WRX SW 2002

Muttley

  • 5124
Re: 2002 WRX SW
« Reply #2530 on: December 18, 2019, 15:08:18 PM »
https://forums.nasioc.com/forums/showthread.php?t=1863980

De aici inteleg ca bara cu 36 in codificare e mai ingusta, ceea ce mi-ar ajuta cauza.
Mai mult, am incercat ce zice ala cu lock to lock si am obtinut ce apare-n poza.
Nu mi-e clar daca e problematic sa nu, dar suficient cat sa nu-mi placa teribil.



Am scos bara adineauri. Ironic, ca o aveam de 2 ani si abia acum reusisem s-o agat de troaca.
Oh well, iau alta. Va fi 36-le, adica reglabila. Voiam nereglabila in fata, pentru simplitate, dar se pare ca nu exista simpla pentru caster mare.

A cata bara? A 5-a sau a 6-a.
Am un fetish cu barele astea, e clar.
(sigh)
WRX SW 2002

malakay

  • *
  • 4765
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Re: 2002 WRX SW
« Reply #2531 on: December 18, 2019, 17:13:17 PM »
esti sigur ca nu ai montat bara invers ?
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

Muttley

  • 5124
Re: 2002 WRX SW
« Reply #2532 on: December 18, 2019, 18:26:52 PM »
Cam sigur, da... Sunt poze de ansamblu mai sus, OEM si Whiteline.
Iar in linkuri, toate informatiile. Fiecare din cele 2 tipuri de brate de aluminiu are cate o bara. Ncsf ;)
WRX SW 2002

Xander

  • 1287
  • Forester 2.0d ; Xv 2.0ie
    • Forester '09/ XV ‘20
Re: 2002 WRX SW
« Reply #2533 on: December 18, 2019, 18:40:29 PM »

https://forums.nasioc.com/forums/showthread.php?t=1303381
Zice acilisea,nu știu dacă ajuta, ca aia de Sti e mai slaba din cauza montajului pe exterior:
All rear swaybars for any 02-07 RS and WRX will fit. STi rear swaybars will mount on the outside of the endlinks and their effectiveness is reduced.

Dacă nu ajuta, ignora mesajul.
Drumul este mai spectaculos decât destinația.
Forester Boxer Diesel MY09
XV e-Boxer MY20

Muttley

  • 5124
Re: 2002 WRX SW
« Reply #2534 on: December 18, 2019, 18:42:57 PM »
E fața masinii capatul in discutie :)
Mersi!
WRX SW 2002

Xander

  • 1287
  • Forester 2.0d ; Xv 2.0ie
    • Forester '09/ XV ‘20
Re: 2002 WRX SW
« Reply #2535 on: December 18, 2019, 18:55:15 PM »
Văzusem pozele dar refuzam sa cred ca ai nevoie sa schimbi pe fata. Acolo pare ca e pe încercate, dacă vrei sa o strici.

Swaybars

Wagon front swaybars are shorter then sedan and require a specific wagon fitment. Sedan front bars have been used successfully in certain cases with certain endlinks.


Endlinks

Wagons require wagon specific front endlinks, unless you swap to sedan front control arms.


Other

Front control arms are different. Upgrading to sedan control arms gives you a wider track. It allows you to run sedan a front swaybar, of which there are more choices. It also allows you to run sedan struts without losing negative camber, or you can keep your wagon struts and gain negative camber. You will be required to use sedan front swaybars and sedan front endlinks. It is recommended to use sedan front axles as well, but not required.

La sfârșit îți trebuie geometrie și plimbare la RAR sau e optional ?
Drumul este mai spectaculos decât destinația.
Forester Boxer Diesel MY09
XV e-Boxer MY20

Muttley

  • 5124
Re: 2002 WRX SW
« Reply #2536 on: December 18, 2019, 19:08:03 PM »
Revelator, multumesc.
WRX SW 2002

Xander

  • 1287
  • Forester 2.0d ; Xv 2.0ie
    • Forester '09/ XV ‘20
Re: 2002 WRX SW
« Reply #2537 on: December 18, 2019, 19:13:17 PM »
Revelator, multumesc.

Bănuiam ca le sti deja.
Drumul este mai spectaculos decât destinația.
Forester Boxer Diesel MY09
XV e-Boxer MY20

Muttley

  • 5124
Re: 2002 WRX SW
« Reply #2538 on: December 25, 2019, 17:17:37 PM »
Atat am taiat la visinie.



Si asa stateau pe visinie dupa un reglaj usor deschis.



Am omis intriga... Aveam capete de bara scurte, de inspiratie Nasioc, de Subaru Leone. Am pus bratele de Spec-C, asa ca am lungit capetele de bara prin inlocuire, cu cele cu care a venit caseta de +2015. Mare noroc am avut ca nu i-au trebuit lui kkkkkennnnnyyyyyy la fostul STi, ca intentionam sa i le dau lui.
Initial nu voiam sa le scurtez deloc. Am numarat spirele expuse de pe poza de mai sus. Am masurat pasul filetului, am inmultit cu nr de spire de pe poza si mi-a dat cat am de scurtat. Adica mult... Adica atat:



Si pe masina:



Desigur ca trebuie lasat niste loc de reglaj. Cred ca l-am lasat. Mai mult, eu am caderi fortate prin ovalizarile de le-am facut pe gaurile de amortizor mai demult. Inca 2-3mm de acolo. Daca nu ajunge, mai tai. Aflu cand ajunge pe roti.

_____________________________

N-am atins intercoolerul de 4 ani. Atunci, la demontare, arata asa:





Astazi insa, acelasi motor, asa...





Am bagat degetul in galerie, in cautarea baltii de ulei, dar nimic... Cei mai bine cheltuiti 400usd cu masina asta ever.
Mi-e lene sa continui, iarna-i lunga.

PS: vreo sansa sa desfac cardanul de pe flansa diferentialului cu rotile pe sol?
« Last Edit: December 25, 2019, 17:23:53 PM by Muttley »
WRX SW 2002

Celalalt

  • 1812
  • Mda...
Re: 2002 WRX SW
« Reply #2539 on: December 25, 2019, 17:39:38 PM »
Cred ca trebuie miscate rotile sa rasucesti cardanul ca sa ai acces la toate surupurile ( adica sigur ). Doar daca o misti cu totul si ai loc sub ea.
Aia e...


FXT '03 EJ207 STI 6MT
FXS '07 LINISTIT SI NU PREA
Impreza '95-'01 COTET SPRE H6