2002 WRX SW
Subaru club Romania

2002 WRX SW

Muttley

  • 5124
Re: 2002 WRX SW
« Reply #2600 on: March 09, 2020, 11:20:11 AM »
Nu va mai legati de filmulet, am mers incet si speriat. Repet la vara/toamna.
Da, o tineam la 3500-4000rpm, acolo are raspuns instantaneu si violent la accelerare. Overkill la cum am mers, mai ales cand am intrat in ceata.
Si, mi-am dat seama pe drum... Eu folosesc waze cand ma joc, fix ca sa am un preview al curbelor. Nu si de data asta, si habar n-aveam ce urmeaza.
Ideea e ca merge, si merge bine ^-^
WRX SW 2002

Serb

  • 886
  • Breathing for a living.
Re: 2002 WRX SW
« Reply #2601 on: March 09, 2020, 11:23:51 AM »
Inteleg treaba cu Waze-ul. Odata mi se facuse mie rau, ca stateam prea mult cu ochii in ecranul ala pe niste serpentine...

Muttley

  • 5124
Re: 2002 WRX SW
« Reply #2602 on: March 09, 2020, 11:25:22 AM »
N-am avut niciodata rau de masina  :angel:
Doar panica si groaza, cu un forumist din Cluj...  :'(
WRX SW 2002

Muttley

  • 5124
Re: 2002 WRX SW
« Reply #2603 on: March 10, 2020, 22:26:01 PM »
Aici, in mai anul trecut (omg, cum trece...) faceam o sinteza a fazelor tobei mele finale facute in ceva atelier din UK si luate de pe olx cu 500 lei. Astazi am terminat a-i dubla valoarea  ^-^

Vor fi poze multe, ca la cat am stat in atelierul ala, si la cat m-a fascinat procesul (habar n-am de sudura), am zis sa impartasesc.

Taiat...





Doo stuturi uimitor de similare ca lungime, un detaliu foarte important pentru estetica si integritatea barei spate.





Centrare terminatie noua. Desigur ca n-a iesit grozav la masuratoarea de la final, dar vizual nu pare sesizabil nimic rau.



Asta-i partea fascinanta, m-am uitat atent la ce face si nah... Vreau sa invat si eu! Pare genul meu de skill nou inainte de pensie, asa cum, de exemplu, vopsitul n-ar putea vreodata fi.



Dupa sudura TIG, ceva gel pe baza de acid sulfuric (  :-\ ) cu rol de curatare. Habar n-aveam ca exista asa ceva.



Slefuire...



...si oglinda astfel rezultata.



Odata ajuns acasa, CTC-ul, apoi pronuntat de la tribuna.





Asa arata solzii, mai putin colorati de data asta, insa culoarea celor vechi oricum n-a rezistat multa vreme.



O garnitura noua OEM (aftermarket gatuie traseul) si rezultatul...





Am plecat de la 4.5", am coborat la 3.5" si mi-a displacut monstru, iar acum, 4-ul asta roluit la margine e fix cum trebuie.
Gata, e afara din garaj, mai intra la iarna. De maine, pana se imprastie motorul, e din nou DAILY  ^-^ ^-^ ^-^
« Last Edit: March 10, 2020, 22:36:24 PM by Muttley »
WRX SW 2002

kkennyy

  • 1769
Re: 2002 WRX SW
« Reply #2604 on: March 11, 2020, 09:43:16 AM »
nu gasesc emoticonul cu congratulations :D
Forester XT SJ 2018

Muttley

  • 5124
Re: 2002 WRX SW
« Reply #2605 on: March 11, 2020, 09:57:44 AM »
Mersi, mersi.
Tot nu-i de vanzare ^-^
WRX SW 2002

MihaiFlorescu

  • *
  • 14035
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: 2002 WRX SW
« Reply #2606 on: March 11, 2020, 10:44:32 AM »
Distracție plăcută!

Muttley

  • 5124
Re: 2002 WRX SW
« Reply #2607 on: March 15, 2020, 14:19:56 PM »
Inca un post lung in care nu zic nimic.

Am ras deja un rezervor de benzina, ca e virus, nu e lume pe strada iar io-s copt de plictiseala.
Ieri, pe Poiana, un hatch diesel s-a tinut binisor dupa mine, dar nu l-am vazut pe forum.

Alte impresii dupa modificari...
E semnificativ mai lemn decat inainte si nu prea inteleg de ce, ca am mai mers cu 22 fata si 22 hard spatele si nu era nici pe departe asa. O explicatie ar fi bieletele antiruliu fata cu rotule sferice in loc de cele de wagon, ce aveau bucse flexibile. Ma scutura la denivelari cum n-a facut-o vreodata...
Apoi, prin oras, la viteze mici, imi sare volanul, prin sleaurile de autobuz si camion, dar sleauri mici, insesizabile. Nici vorba sa fi facut asa inainte. Am zis c-or fi bucsele posterioare, alea mari, uzate, ca le-am lasat pe cele cu care au venit bratele, dar nu pare, ca la franare violenta de la viteza mare nu trage. Probabil caderea aia de aproape 2 grade... Si anvelopele obosite si nepasuite cu alea 2 grade.
Pe asfalt bun si drept, directia e un deliciu. Am mai zis in multe ocazii ca e gata directia, dar nu, nu era gata, abia acum e, le am pe toate.
Am dat in ea in viraje si giratorii. Fuge de fund, desi avea si inainte caderi egale, insa la o prima si neglijenta vedere. Ce s-a schimbat e altceva insa, caderea dinamica, gratie casterului mai mare. Adica cu rotile virate, inainte aveam cadere mica in curba, acum am cadere mare. Adica aderenta mai multa pe fata. Absolut nici urma de subvirare, ceea ce e ciudat pentru un Subaru. Poate mut bara spate pe mediu. Of, binefacerile barelor reglabile...
Ambreiajul, ma plangeam de el ca e pedala moale. Si da, e mult mai moale decat era cu vechiul. Insa m-am mutat in Ignis si am oprit motorul la plecarea de pe loc, cu un sentiment de "wtf, ce aiurea se simte!". Deci ambreiajul proaspat de WRX e maxim, maxim de placut ca feeling. Are o progresivitate perfecta. Inainte era tare si totodata lipsit de fidbec.
Ceasul dublu de ulei e preferatul meu, ca i-am facut niste setari anume si-mi place maxim cum palpaie verde-albastrui pana ajunge temperatura ulei la 65 grade.

Iar ceasul de wideband... Mi-am amintit astazi ca nu i-am setat failsafe-ul, asa ca...



Procedura consta in resetat graficul si limitele, apoi plecat cu masina, unde mers normal + cateva pull-uri, in special in 3 si 4. Eu i-am dat si-n 2 si 5.
Astfel, graficul presiune/AFR se populeaza cu valori. In afara ariei descrise de aceste valori, se presupune ca AFR-ul nu e ok, si acolo se activeaza alerta de failsafe. In cazul meu, palpaiala display.
Poza cu aria obtinuta de mine dupa o tura si limitele stabilite printr-o simpla apasare de "auto set limits".



Ce observ eu pe grafic:
- maxim de 22psi. O duda  ;D
- amestec cam sarac intre 0 si 8 psi. Ce e pe vacuum nu ma deranjeaza. Dar poate zic prostii.

Si cam asta fu.

Ah, mai fu un bec de numar, pe care l-am schimbat adineauri  ^-^



Si o pisica...



Nu mai am ce sa-i fac brecului atomic, tre' sa-mi gasesc alta ocupatie  :-\



Edit, ca am omis: dimineata, la 2*C, nicio scartaiala de demaror ^-^
« Last Edit: March 15, 2020, 21:44:15 PM by Muttley »
WRX SW 2002

puiu

  • 785
Re: 2002 WRX SW
« Reply #2608 on: March 15, 2020, 16:02:18 PM »
Faruri. Cu led. Te tin ocupat cateva luni. Garantat.

Heliotropus

  • 2956
  • Do not be ignorant, choose science!
Re: 2002 WRX SW
« Reply #2609 on: March 15, 2020, 21:05:07 PM »
Cu voia ta iti propun a duce pet-ul cu vin de buturuga in beci ori desfa-l si inchina zilnic un pocal in cinstea celor care te sustin (suporta, mai exact  ;D). Lasandu-l in lumina solara va fi numai bun de acid acetic si ca atare iti poti incropi o rezervatie de diptere - astea se vand bine la legatura!  :o

Odata cu venirea primaverii se inmultesc si ectoparazitii ca atare, tot prin bunavointa ce (nu) te caracterizeaza, te rog sa perii imparidigitata (tren anterior) si apoi aplica-i un tratament cu permetrina sau oricare alt piretroid de sinteza cu un spectru larg de actiune. Ai grija ca piretrinele au si actiune neurotropa, mai exact asupra sistemul nervos central si periferic deci nu confunda licorile cand le dai pe gat!  >:D

Doar educatia favorizeaza evolutia umana!

Serb

  • 886
  • Breathing for a living.
Re: 2002 WRX SW
« Reply #2610 on: March 15, 2020, 21:13:28 PM »
Urmaresc cu atentie si ingrijorare raspunsul lui Muttley.

Muttley

  • 5124
Re: 2002 WRX SW
« Reply #2611 on: March 15, 2020, 21:13:36 PM »
Daca mai tine mult pandemia, se poate sa ajung sa ma imbat cu lichid de parbriz si sa mananc coaste de matza paroasa :(
WRX SW 2002

Serb

  • 886
  • Breathing for a living.
Re: 2002 WRX SW
« Reply #2612 on: March 15, 2020, 21:14:14 PM »
Am auzit ca in BV va pune ursu' la usa, sa nu mai iesiti.

Xander

  • 1287
  • Forester 2.0d ; Xv 2.0ie
    • Forester '09/ XV ‘20
Re: 2002 WRX SW
« Reply #2613 on: March 15, 2020, 21:16:17 PM »
In sfârșit a scris și Heli cuvinte necuviincioase la adresa cuiva.
Drumul este mai spectaculos decât destinația.
Forester Boxer Diesel MY09
XV e-Boxer MY20

Re: 2002 WRX SW
« Reply #2614 on: March 15, 2020, 21:17:47 PM »
Daca mai tine mult pandemia, se poate sa ajung sa ma imbat cu lichid de parbriz si sa mananc coaste de matza paroasa :(


DO NOT EAT THE CAT!!!

Muttley

  • 5124
Re: 2002 WRX SW
« Reply #2615 on: March 15, 2020, 21:18:31 PM »
Mi-a rusinat matza mai degraba. Dar a uitat ca e sterilizata  >:(

Dragos, n-o mananc, dar ma umplu de crantanele pentru matze indoor. Ea, sa se descurce.
« Last Edit: March 15, 2020, 21:34:41 PM by Muttley »
WRX SW 2002

Muttley

  • 5124
Re: 2002 WRX SW
« Reply #2616 on: March 29, 2020, 12:25:39 PM »
M-am uitat adineauri la gramajoara de piese ce a ramas din gramada aia imensa din noiembrie-decembrie.



Mai nimic... Doar o saiba si o piulita noi, pentru convergenta spate.
Asa ca sus pe rampe...



Before and after...





Si una-n care se vede clar cat de jumulita era saiba excentrica la interior, in comparatie cu saiba noua.



Am facut si un film care arata cele 3 moduri de alerta temperatura ulei: sub 20 de grade, 20-65 grade si peste 65 grade (nicio alerta).



08 aprilie EDIT, si important rau!!!  ^-^



3 saptamani de izolare implinite astazi...
« Last Edit: April 08, 2020, 14:02:37 PM by Muttley »
WRX SW 2002

Heliotropus

  • 2956
  • Do not be ignorant, choose science!
Re: 2002 WRX SW
« Reply #2617 on: March 29, 2020, 21:48:48 PM »
Ai randunele in garaj sau vrabii la clasa a doua caci se aud niste ciripituri in filmulet?  ;D
« Last Edit: March 30, 2020, 09:18:57 AM by Heliotropus »
Doar educatia favorizeaza evolutia umana!

Muttley

  • 5124
Re: 2002 WRX SW
« Reply #2618 on: March 29, 2020, 21:50:03 PM »
E invazie de vraghii si alte zburatoare.
Nu glumesc, e un scandal groaznic.
WRX SW 2002

Musiu

  • 1156
    • 2007 Forester XT
Re: 2002 WRX SW
« Reply #2619 on: March 29, 2020, 23:05:02 PM »
De cand nu mai e trafic si lume pe strazi, se aud pasarile si e aer super curat
2007 Forester XT

Ex:
2007 Forester 2.0 XS
2003 Impreza WRX wagon