Inca un post lung in care nu zic nimic.
Am ras deja un rezervor de benzina, ca e virus, nu e lume pe strada iar io-s copt de plictiseala.
Ieri, pe Poiana, un hatch diesel s-a tinut binisor dupa mine, dar nu l-am vazut pe forum.
Alte impresii dupa modificari...
E semnificativ mai lemn decat inainte si nu prea inteleg de ce, ca am mai mers cu 22 fata si 22 hard spatele si nu era nici pe departe asa. O explicatie ar fi bieletele antiruliu fata cu rotule sferice in loc de cele de wagon, ce aveau bucse flexibile. Ma scutura la denivelari cum n-a facut-o vreodata...
Apoi, prin oras, la viteze mici, imi sare volanul, prin sleaurile de autobuz si camion, dar sleauri mici, insesizabile. Nici vorba sa fi facut asa inainte. Am zis c-or fi bucsele posterioare, alea mari, uzate, ca le-am lasat pe cele cu care au venit bratele, dar nu pare, ca la franare violenta de la viteza mare nu trage. Probabil caderea aia de aproape 2 grade... Si anvelopele obosite si nepasuite cu alea 2 grade.
Pe asfalt bun si drept, directia e un deliciu. Am mai zis in multe ocazii ca e gata directia, dar nu, nu era gata, abia acum e, le am pe toate.
Am dat in ea in viraje si giratorii. Fuge de fund, desi avea si inainte caderi egale, insa la o prima si neglijenta vedere. Ce s-a schimbat e altceva insa, caderea dinamica, gratie casterului mai mare. Adica cu rotile virate, inainte aveam cadere mica in curba, acum am cadere mare. Adica aderenta mai multa pe fata. Absolut nici urma de subvirare, ceea ce e ciudat pentru un Subaru. Poate mut bara spate pe mediu. Of, binefacerile barelor reglabile...
Ambreiajul, ma plangeam de el ca e pedala moale. Si da, e mult mai moale decat era cu vechiul. Insa m-am mutat in Ignis si am oprit motorul la plecarea de pe loc, cu un sentiment de "wtf, ce aiurea se simte!". Deci ambreiajul proaspat de WRX e maxim, maxim de placut ca feeling. Are o progresivitate perfecta. Inainte era tare si totodata lipsit de fidbec.
Ceasul dublu de ulei e preferatul meu, ca i-am facut niste setari anume si-mi place maxim cum palpaie verde-albastrui pana ajunge temperatura ulei la 65 grade.
Iar ceasul de wideband... Mi-am amintit astazi ca nu i-am setat failsafe-ul, asa ca...
Procedura consta in resetat graficul si limitele, apoi plecat cu masina, unde mers normal + cateva pull-uri, in special in 3 si 4. Eu i-am dat si-n 2 si 5.
Astfel, graficul presiune/AFR se populeaza cu valori. In afara ariei descrise de aceste valori, se presupune ca AFR-ul nu e ok, si acolo se activeaza alerta de failsafe. In cazul meu, palpaiala display.
Poza cu aria obtinuta de mine dupa o tura si limitele stabilite printr-o simpla apasare de "auto set limits".
Ce observ eu pe grafic:
- maxim de 22psi. O duda
- amestec cam sarac intre 0 si 8 psi. Ce e pe vacuum nu ma deranjeaza. Dar poate zic prostii.
Si cam asta fu.
Ah, mai fu un bec de numar, pe care l-am schimbat adineauri
Si o pisica...
Nu mai am ce sa-i fac brecului atomic, tre' sa-mi gasesc alta ocupatie
Edit, ca am omis: dimineata, la 2*C, nicio scartaiala de demaror