puiu, daca te uiti in dreapta filmarii, vezi acostamentul, si nu axul drumului. Cu cateva exceptii, unde vad ce vine forever.
sh... Dragosh, am folia anticriblura distrusa total, de acolo reflexiile. Va trebui s-o schimb, dar nush cand mai ajung la Bucuresti, si nici nu tin neaparat.
_____________________
Am fortat putin schimbul de ulei, 4500km in loc de obisnuitul 4000...
...asa ca ne-am pus amandoi pe treaba.
Deja clasica manevra a sigurantei de pompa benzina s-a schimbat, cum siguranta e amestecata acum cu cea a ceasurilor suplimentare. Insa am facut un efort si am scos doar siguranta pompei si am filmat, ca sa am o referinta.
Concluzia ar fi ca dummy-lightu' de fabrica e bun, se stinge fix cand incepe sa creasca presiunea.
Deci pe viitor pot scoate ambele sigurante, cu tot cu "add a fuse".
Ceea ce ma duce la urmatoarea dilema... Scotand siguranta AEM-ului, care wideband tine loc de O2 aval de fabrica, o sa-mi dea erori? Andea?