Nu mai scriu pe topicul visiniei, ma supara proprietarul ca nu-l tine la zi. A mai facut reparatii la ea, ambreiaj, rulmenti, distributie, acum e data la tratament caroserie. Modificari pe suspensie, roti, si cred ca nici el nu le mai stie. Si mai ales km multi, cred ca are pe la 250 mii acum. Pacat, e una dintre cele mai faine masini de pe forum.
Asa ca voi scrie aici, pentru ca, candva, voi schimba si eu ceva.
Deci i-a pus
suspensia asta, nou-nouta, cu flanse noi, whiteline excentrice pe fata si ALK Whiteline din ce am putut vedea uitandu-ma sub ea. Si o tot lauda nevoie mare...
Ce stiam eu pana acum:
- o suspensie de STI de fabrica e dura, e performanta, e un arc tare, ireprosabil acordat de producator cu un amortizor foarte misto, adica perfectiune;
- spring rate-ul oricarui coilover e dublu fata de cel al arcului OEM;
- reviewurile, toate, spun ca o suspensie coilover face masina (aproape) inutilizabila, devine dura si foarte inconfortabila;
- ambele masini cu coilover pe care le-am condus erau dure.
Si l-am rugat sa ma viziteze si pe mine, sa incerc minunea.
Si tot nu inteleg...
Confortul e cam acelasi, amortizeaza absolut bine, nu bate nimic, am mers vreo 30km pe toate drumurile. Insa tinuta de drum e greu de exprimat in cuvinte, e la un complet alt nivel, IN SENS POZITIV, lol.
Efectiv n-are sens. Fizic vorbind...