Ok, cedez.
Marind caderile la 3 grade, s-au apropiat portfuzetele una de cealalta in partea de sus, iar distanta dintre gaurile aferente capetelor de bara s-a micsorat semnificativ. Asta a facut ca insasi geometria si cinematica directiei sa se fi schimbat, ceea ce duce la convergenta anormala in viraj. Daca ar fi fost caseta de directie in spatele puntii, ar fi ajutat, dar nu e.
Adica am foarte mult camber care ajuta aderenta, dar ca o consecinta am convergenta proasta, care n-o ajuta. Probabil ca sweetspotu' e undeva la mijloc.
In concluzie, imediat ce se iveste ocazia (dar nu vrea andea, insa asta-i intre noi), regandesc toata abordarea. Probabil mai putin camber, mai mult caster si mai putina anvelopa, ca sa nu ating pe unde nu trebuie. Momentan ramane asa, n-am ce sa-i fac. Aderenta are ceva de speriat si e perfect neutra, dar configuratia nu e ideala se pare.