Sucit.
Flancurile absolut nedeformabile ale semislicurilor m-au facut sa le dau retur. Si greutatea de porc, de 11.2kg bucata, mai grele si decat 235-urile pe 18 de le-am incercat in sezonul 2021, iar alea mi s-au parut maxim de grele.
Aia e, pentru inceput, acomodare, probe, pentru consum de criza, sa fie d-alea de muritori de rand.
Si au ajuns si astea.
Planul, evident de altfel si no brainer, era sa iau amortizoare de STI, KYB din US (in Europa nu se vand), pe care sa le amestec cu vechile arcuri de WRX. Dar pana sa pot eu sa le comand, adica dupa aproape un an, o pandemie si un razboi, s-a terminat cu transportul cu vaporul. Iar la avion, le mai plateam o data practic.
Adica au avut mai mult sens astea, Alemania e aproape, am platit suspensia si atat, nu si un transport care nu se simte in mersul masinii.
M-au mai excitat eliminarea problemei cu jocul din tijele celor oem si reglajul garzii la sol.
Apoi, de ce V1 fara reglaje in loc de V3 cu reglaj de compresie si reglaj de revenire, separate?
O data, pentru ca nu-s milionar. Dar si pentru ca ORICE coilover cu reglaj, pentru mers pe strada, il setezi pe mediu si acolo ramane. V3 pe mediu = V1. Se adauga creierul meu defect. Imi dai un reglaj, pai urmeaza nopti nedormite, sute de litri de benzina arsa-n probe, timp irosit pe sub masina tragand de reglaje si reglaje rupte. Apoi alte nopti nedormite. Nu, mersi.
Si am ales KW V1 in loc de Bilstein B16 pentru ca asa a avut sens in capul meu. Si pentru ca am volanit 2 masini, una cu V3, una cu B16, si doar prima m-a lasat masca.
Crec-am acoperit tot.