andea, scriu aici, raspunzi cand ai timp te rog. E despre neutral switch.
Am gasit codurile cu opposedforces, sper ca astea sunt, apoi regimul de normal l-am luat
de aici.
Si am asa:
WRX -
default open. E ca in poza de la link, cu cabluri scurte.
STI -
default closed. E ca in poza, cabluri lungi.
Evident, eu as ramane cu cel de STI, dar pare-se ca difera defaultul.
Intrebarile:
1) ce face intrerupatorul asta la mine, totusi? N-am nici cruise control, nici AVCS.
2) daca nu functioneaza bine, ce se intampla rau?
3) daca raman cu cel de pe cutia noua, se poate inversa regimul de default din soft, ca sa fie totul bine? Cred ca asta e cel mai important de stiut in faza asta.
Asta pana ma uit daca nu pot muta si neutral si reverse de pe WRX pe STI, cu intreg cablajul. Astfel scap de cumparat
adaptorul, pe care oricum, nu mi-e deloc clar cum trebuie sa-l iau, ori ce face firul ala lung din stanga pozelor.
Chiar ma bate subiectul...
Mersi!
Later: gata, nu ma mai bate. Nu merge mutat nimic, tre' sa iau adaptorul si sa vad ce fac cu neutral.