Muttley tocmai zilele trecute vroiam să-ți trimit un link cu un anunț cu Swift Sport (sau să preiau denumirea ta Știft Sport?
) 1.6i generația anterioară, 3 uși.
Dacă-ți repugnă orice fel de sistem electronic, atunci nu ai de ce să cauți orice mașină nouă! Toate au, mai multe sau mai puține, destule dintre sisteme fiind obligatorii prin unele norme, altele datorită concurenței.
Partea bună este că unele se pot dezactiva (mai neplăcut la modelele care necesită dezactivarea la fiecare pornire), iar altele pot avea o oarșce utilitate. Lane keep assist se poate dezactiva, de exemplu.
Un hibrid cu adevărat hibrid vine doar cu cutie automată, cel puțin eu nu știu vreun hibrid complet cu manuală.
Acum să fim drepți, lumea și tehnologia evoluează, chiar dacă uneori într-o manieră ... discutabilă (era să-mi scape retardă, dar bine că nu mi-a scăpat). Altfel nici Impreza ta nu ar fi existat și am fi avut și acum Ford model T.
Oricum acum încă nu-i un moment propice unei achiziții, decât dacă-i vreo super oportuntate.
Cât despre Impreza ta, tocmai că-i îngrijită, bibilită, modificată cu cap, cumva în ideea unui upgrade ”in house”, toate aceastea o fac interesantă și valoroasă. Plus raritatea unui exemplar bine întreținut.
Ignisul acela, frumușel, dar este doar un mijloc de transport. Bine, în definitiv toate doar asta sunt, diferența (pe lângă partea emoțională) fiind dată de starea pe care ți-ar da-o când o conduci. Și nu, nu trebuie să aibă 500 cp pentru ați pune un mare rânjet pe față, de la o ureche la alta. Un motor rezonabil, o transmisie perfect adaptată motorului și mașinii, greutate redusă, o atentă distribuție a greutății, un setup foarte bun al suspensiei, ideal motor longitudinal, propulsie ... dar sunt convins că înțelegi ce vreau să spun.
Noul Swift Sport pare a fi un cart, dar nu-i hibrid, este doar o găselniță de marketing mild-hibrid.
Dacă vrei ceva mai interesant, distractiv, dar să te țină și finanțele, ți-aș recomanda Yaris GR, cu totul alt ”animal”.
p.s.: îi trimiți un e-mail lui nentu Țiriac să-ți facă o ofertă pentru Dacie și Impreza, apoi îți cumperi un Porsche și te apuci să restaurezi la ăla, că ești tabăcit în privința costurilor, de la Subaru.