Scos tigaia sa se incinga in soare.
A se observa evacuarea de tot rahatul. Conduc un troleibuz acum. De fapt nu-l conduc, ca ma deprima, e degeaba fara zgomotul ala, e o mizerie. Si nu exagerez cu nimic.
Miercuri seara o pun la loc p-aia ILEGALA, altfel, masina asta nu exista.
Fun fact - cum reduci costurile in industria auto.
LOCK scris cu alb - Impreza din 2002. Bani cheltuiti pe vopsire cu alb.
LOCK in matrita de injectie - Impreza din 2003 sau 2004, malakay stie exact. Marcaj moka.
Ca urmare, am folosit din ansamblurile de STI doar manerele propriu-zise si doua rame, care la mine s-au rupt la episodul difuzoarelor de prin 2017.
Fun fact 2 - japonezii le mai dadeau de gard din proiectare si in urma cu 20 de ani. Toate cele 8 ansambluri erau crapate in zona boltului, pentru ca boltul, la unul dintre capete e umflat si forteaza plasticul.
Fun fact 14 - piesele sunt identice fata-spate, foarte misto faza, habar n-aveam. Si in loc sa profit de chestia asta si sa pun manerul cel mai uzat, cel de sofer de Anglea, in spate, a ajuns tot pe fata, de data asta la pasager. Mi-am calcat pe OCD si am lasat asa.
Ca urmare, acum are "crom" nu doar la schimbator, ci si-n alte 4 locuri.
Nota pentru mine: actuatorul de IC dreapta spate pare cam lenes, butonul de lock nu se roteste complet.
Daca zilele urmatoare ploua, poate ma apuc de romridere si loggere. M-as mira totusi, sigur gasesc eu vreo alta tampenie de facut, doar ca sa evit