2002 WRX SW
Subaru club Romania

2002 WRX SW

Muttley

  • 5124
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #340 on: December 24, 2015, 20:22:51 PM »
Am plecat de la niste becuri de buton de proiector arse, si dintr-una-ntr-alta m-am imbolnavit grav.
Spuneti-mi ca se potriveste la mine!!!
WRX SW 2002

MihaiFlorescu

  • *
  • 14035
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #341 on: December 24, 2015, 20:25:45 PM »
E doar pana la 180 deci nu ii vad rostul. Si e scump. Eu am dat 350 lei pe al meu ;)

Muttley

  • 5124
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #342 on: December 24, 2015, 20:31:05 PM »
Fix faptu' ca e pana la 180 la ora mi se pare extraordinar de misto!!! Mie nu-mi place viteza, imi place acceleratia  :D
Deci fiind pana la 180 la ora, precizia acului vitezometrului e mai mare.
E scump pentru ca e geidiem. Se potriveste???
WRX SW 2002

Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #343 on: December 24, 2015, 20:35:35 PM »
http://www.japperformanceparts.co.uk/part_details.asp?ID=100879363
Eu pe asa ceva as da banii...
Sărbători fericite !
Subaru Impreza WRX 2001

Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #344 on: December 24, 2015, 20:36:09 PM »
Se pastreaza indicatia vitezei? Ma gandesc ca bordul original fiind pana'n 220(240?), iar asta fiind pana'n 180 doar, sa nu difere ceva si la cum e convertita informatia primita. In principiu ma gandesc ca nu, dar nu e exclus sa difere cele JDM, e totusi o piata mare, "merita deranjul" unei configuratii diferite de restul

Muttley

  • 5124
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #345 on: December 24, 2015, 20:38:48 PM »
Varule, ma atrage mai mult cel vechi, pastreaza tematica celui original, iar eu tin la asta.
andrei, da, e un punct de vedere...  :-\     260km/h are panarama originala. Ii zic panarama ca au pus complet gresit turometrul, si la dimensiunea FOARTE gresita!
WRX SW 2002

MihaiFlorescu

  • *
  • 14035
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #346 on: December 24, 2015, 20:52:18 PM »
Indica toate viteza corecta si se potrivesc. Doar ca o sa ai alt kilometraj. Dar poti sa te duci la baietii care stiu sa intoarca ceasul si tu le ceri ceva neobisnuit, sa il dea inainte, nu inapoi.

Răspuns: Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #347 on: December 24, 2015, 20:55:57 PM »
E doar pana la 180 deci nu ii vad rostul. Si e scump. Eu am dat 350 lei pe al meu ;)

Pretul tine de sincronizare. Si eu, cand le schimbasem la Fiesta cu unele cu CB, le gasisem, din intamplare, la 100 ron, dar de obicei sub 250 nu gaseai, iar uneori apareau si la 400. Asta gand gaseai.

Muttley

  • 5124
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #348 on: December 24, 2015, 21:01:48 PM »
Credeam ca ODO e din ECU. Nevermind, il dau inainte, inapoi, in ce directie trebuie  ;D
Pretul... nu stiu. Sa vad, e clar ca nu ma arunc acum, am altele mai importante in asteptare. Sau ma arunc, sunt prea imprevizibil...
WRX SW 2002

Muttley

  • 5124
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #349 on: December 26, 2015, 22:49:30 PM »
LMA, Craciun fericit, uatevar. Sunt un grinch veritabil, nu m-omor dupa dintr-astea  :D



________________________________________________




A plecat dimineata spre Cluj curata, s-a-ntors albie de porci. Pun poze multe din simplul motiv ca-n HALUL asta n-am porcait vreodata o masina. Si nu e de la mine, e de la "evolutia" modului in care se combate poleiul la noi: cu... namol se pare.









Concluziile zilei de ieri highlighted aici:


- aer fals - identificare, corectie - n-am acoperit toate scenariile;
- filtru benzina (nu prea apare in discutia de pe nasioc, insa eu l-as adauga printre primele linii) - inlocuire;
- neetanseitati esapament inainte de prima sonda O2 - identificare, corectie;
- legaturi de masa - verificare, curatare, restrangere (LE: (doar) am desfacut si restrans 1 legatura pe contraaripa stanga si 2 pe galeria de admisie, ocazie cu care mi-am zdrobit un dos de palma-ntr-un colier. Poate merge reverificat mai cu atentie totusi);
- IACV - curatare;
- MAP - curatare sau inlocuire;
- MAF - curatare sau inlocuire (cea mai probabila cauza serioasa, frecventa de defectare mare);
- prima sonda O2 - inlocuire (a 2-a cauza serioasa ca frecventa);
- senzor temperatura antigel - verificare, inlocuire daca e cazul;
- PCV - inlocuire;
- purge valve orientat gresit - verificare, corectie;
- tune ECU gresit - l-as pune printre primele, dar depinde de caz. La o masina stock cu istoric de exemplu, iese din calcule;
- pompa benzina (nu apare in discutia de pe nasioc) - verificare presiune alimentare benzina, inlocuire daca e cazul;
- bujii (nu apar pe nasioc, apar altundeva) - inlocuire, ca daca le dai jos pentru verificare tre' sa fii cu vaca sa le pui la loc. Putin probabil sa fie de vina in opinia mea;
- injectoare - verificare (greu si laborios), inlocuire, reconditionare, uatevar. L-am pus ultimu' pentru ca e de groaza.


Si o poza cu cel mai priceput personaj  ;D

« Last Edit: December 28, 2015, 13:10:30 PM by Muttley »
WRX SW 2002

Muttley

  • 5124
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #350 on: December 29, 2015, 16:59:25 PM »
Din jurnalul erorii - in ceasu' al 17-lea am verificat chestii ce trebuiau verificate inca din prima clipa-n care am devenit proprietarul masinii.
Conducta intrare turbo cu colier desfacut...  :o



Am strans, am mers putin aseara, s-a aprins CEL-ul, dar nu m-a convins. Am sters, apoi a mers normal. Ceva s-a schimbat clar, cum vad pentru prima oara trim scurt negativ la relanti. Daca nu e cauza unica, or mai fi chestii de genu' pe sub intercooler, da' o contributie sigur avea si colierul ala in boost. Rusinos, stiu. Ma bazam pe faptu' ca-n fabrica s-au strans corect, la masina nu s-a umblat... vitel.

Iar astazi s-a terminat cu distractia  :'(



Ori schimb chiria, caut ceva cu garaj inchis, ori... astept primavara  :-\
Lichidul de frana si ambreiaj voiam sa-l mai schimb. Asta e.
Pe de alta parte, porc sa fiu sa ma declar nemultumit, am avut 3 luni de iarna cu soare, de care am profitat din plin. Zic un mersi categoric!

In dimineata asta mi-a adus curierul 4 leduri T3 si unul T5. Am mai luat becuri (si mai) puternice, in speranta ca oi deslusi si eu ceva prin bezna cu masina asta.



Ledurile, cu smd frontal, complet nepotrivite pentru ce-mi trebuia mie, si anume iluminarea butoanelor de proiectoare si stop de ceata si pentru scrumiera. In toate cazurile lumina tre' sa bata-n lateral. Alternativa nu exista, ori nu stiu eu de ea, asa ca ma multumesc cu putin.
Butoanele se aprind acum. Cat de cat... Inainte aveau 2 becuri moarte.



La scrumiera e si mai nasol, becul e-ntr-un capat al incintei, fereastra de iluminare dincolo, lumina are un parcurs foarte intortocheat.
Am facut o tiganie din tentativa de a a ajuta lumina, si am lipit in respectiva incinta foite de la un ambalaj de ciocolata. Urat, da' iar, nu vad alta solutie.



Inainte nu era nimic, acum e o vaga... chestie.



Si atat.
Ah, ba nu, ironie... Cand am fost duminica la CJ, mai ales la intoarcere, noaptea, am mers prin cea mai densa ceata. Pe unele portiuni aveam 5 la ora, cautand marginea drumului. Proiectoare ioc, butonul era acasa  :D
« Last Edit: December 29, 2015, 17:03:39 PM by Muttley »
WRX SW 2002

malakay

  • *
  • 4765
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #351 on: December 29, 2015, 19:04:27 PM »
hahaha sa inteleg ca vali a stricat-o si pe a ta ! :)) ce ai facut , optimizare sau more power !
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

andea79

  • *
  • 4031
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #352 on: December 29, 2015, 19:52:11 PM »
more power maybe next time :)
doar am verificat ca este rom-ul stock pe masina si am facut cateva loguri in cautarea lui p0171 :)

Muttley

  • 5124
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #353 on: December 29, 2015, 19:53:01 PM »
Am fost pentru diagnoza competenta, dar castigul major a fost sa-l cunosc pe Vali  ;D
La soft n-am umblat, m-a interesat sa aflu daca s-a umblat la el, apoi l-am lasat in pace.
WRX SW 2002

puiu

  • 785
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #354 on: December 29, 2015, 20:46:37 PM »
Aerul fals il cauit cu spray de frana. Relanti, dai usor cate un fas pe zone de motor/admisie. Ai grija sa nu dai in priza de aer. O sa il auzi daca trage aerosoli de spray. Macar ai rezolvat o treaba cu colierul ala. Sa nu mai fie si vreun furtun/garnitura obosite.

Muttley

  • 5124
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #355 on: December 29, 2015, 20:50:50 PM »
Am facut faza cu sprayul la relanti, cu ochii in STFT. Nimic. Eram si eu convins c-am terminat cu subiectul, insa credeam prost. Aia-i o mica parte a problemei, iti da scaparile in vacuum de relanti de la clapeta in poarta supapei si... cam atat. In regim de boost, lucuruile s-ar putea sa stea mult diferit, dovada colierul de pe intrare, care pe aspiratie sigur lasa firicele de aer, insa in relanti... nimic.
« Last Edit: December 29, 2015, 20:52:58 PM by Muttley »
WRX SW 2002

MihaiFlorescu

  • *
  • 14035
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #356 on: December 29, 2015, 21:29:55 PM »
L-ai inspectat bine pe turbo inlet pipe? E posibil nu doar ca acel colier sa fie slabit, ci cauciucul terfelit pe dedesubt, unde nu vezi.

Ciudat rau, dar parca vad ca e ceva simplu. Mereu se intampla asa.

Eu aveam niste furtunase de vacuum sparte si imi dadea eroare numai pe la 4500 rpm pe acceleratie puternica. Le-am vazut din intamplare intr-o zi mai rece dupa un drum scurt. Se facuse abur si se udasera, dar nu era destul de incins motorul cat sa evapore apa. Incearca si tu schema asta.

malakay

  • *
  • 4765
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #357 on: December 29, 2015, 21:30:25 PM »
fff rar sa intalnesti oameni ca vali :D adica super oameni :D pacat ca nu ai umblat si la power daca tot ai facut un mini road trip !

Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

Muttley

  • 5124
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #358 on: December 29, 2015, 21:34:08 PM »
Mihai, nu stiu ce sa mai zic, m-astept la orice drept cauza.
N-am umblat la putere pentru ca mi-a fost frica de "poc", mi-a explicat Vali unele chestii si n-am vrut, nu e momentul.
WRX SW 2002

MihaiFlorescu

  • *
  • 14035
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #359 on: December 29, 2015, 21:36:12 PM »
Da, nu e momentul de umblat la power avand in vedere beculetele de care incerci sa scapi, nu alea pe care vrei sa le vezi aprinse din nou :D