2002 WRX SW
Subaru club Romania

2002 WRX SW

Muttley

  • 5131
Re: 2002 WRX SW
« Reply #3460 on: September 09, 2024, 20:36:51 PM »
Ar avea cineva sa-mi imprumute o d-asta pana ajunge cea pe care (probabil maine) o voi comanda din state?



Sau o alta interpretare: nu mai am Subaru functional pentru ca se folosesc mizerii de calitate mizerabila de catre oameni mizerabili (IAG adica).
WRX SW 2002

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: 2002 WRX SW
« Reply #3461 on: September 09, 2024, 23:53:39 PM »
Sa ma uit. Posibil sa am oem daca te ajuta.

Ilie

  • 640
  • Forester sg9 2.5xt
Re: 2002 WRX SW
« Reply #3462 on: September 10, 2024, 00:33:52 AM »
O am si eu OE, insa ma intorc in Bucuresti pe 23.09, daca nu gasesti intre timp.

Muttley

  • 5131
Re: 2002 WRX SW
« Reply #3463 on: September 10, 2024, 07:38:27 AM »
Multumesc, drajilor. Cred ca am si eu OEM, as fi folosit-o fara discutii, insa e alt format, cu 2 suruburi, nu cu 3.
WRX SW 2002

Muttley

  • 5131
Re: 2002 WRX SW
« Reply #3464 on: September 10, 2024, 12:49:36 PM »
Duminica, 8 septembrie, aveam sa fac primul drum lung de rutina, adica Iasi si Piatra Neamt. Relevant, in sensul in care aveam sa-i fac consumul. A jdemia oara, nu ca ar mai avea vreo relevanta, doar de fun.

Inainte insa...
Placutele Carbon Lorraine deja s-au cam subtiat. Discurile s-au subtiat si ele, iar in mintea mea se contura riscul de a-mi iesi pistoanele din etriere. Paranoia, desigur, insa discurile chiar bateau la ochi, placutele astea sapasera in ele grav.



Mi-au trebuit lere de umplutura ca sa le masor grosimea. Minimul nominal e de 28.
Discurile-s TRW, ce am gasit mai ieftin, doar 700 lei. Ideea-i sa le distrug si p-astea, iar apoi sa trec la discuri frumi cu placute normale.

Am mai rebransat racitorul de servo, am torsionat pinul ala, care pare sa functioneze ok.

Duminica dimineata, pe la 3, plecam spre Iasi.
1) Pentru ca urma sa ajung prea devreme, am zis sa merg civilizat si la consum. Nu incet (pe gluma de autostrada ce ocoleste Bacaul, 130), nu subturat (obisnuitul 3000 de ture la coasting, 4000 la reprize usoare), doar civilizat.
2) Iasi - Piatra Neamt - Miercurea Ciuc am dat in ea, chiar urat pe alocuri.
3) In Miercurea Ciuc am facut iar plinul, am zis sa mai fac un consum mic, insa am prins trafic greu de duminica seara. Dar greu bine, rar am mers cu 80 la ora, in rest in 2 si 3. Abia ultimii 5km din aia 100 am dezmortit-o putin pe centura Brasovului. Ma asteptam la un consum mare, insa aici mi s-au rasturnat valorile.

Cele 3 regimuri, cu consumurile aferente, mai jos.



Aventuri de pe traseu... Nu prea.
De fapt, m-am dat prima data cu un motociclist. Dar fiind drum virajat, n-am apucat sa aflu clar cum stam pe acceleratie. In viraje, cum era de asteptat. Cand am luat-o pe drumuri diferite, a salutat.
Iar aproape de casa, un altul. Asta cu motocicleta d-aia plonjata, nu ma pricep. Asta m-a facut, dar curios de greu. Suspectez ca nu stia sa dea in ea, ca altfel ar fi trebuit sa-l pierd din campul vizual.

Altfel, duminica, toata lumea merge cu 40 la ora pe limita de 50, cu 70 la ora pe limita de 100, durere la banana, relax, autostrazi si biserici. Ia si traverseaza tara daca poti. 700km de mocaiala... D-aia am dat in ea bucata de la mijloc, voiam sa ajung in ziua propusa acasa.

I-am facut o singura poza, unde am parcat-o improvizat. Ca-n rest se bucura de parcare de calitate.



Ieri dimineata am zis sa ma duc s-o spal, ca avea praf de placute de track si pe plafon. O pornesc la rece, si mi se pare mie ca parca aud zgomot de evacuare... din fata masinii.
Dupa balaceala ma bag sub ea si gasesc negru unde n-ar fi trebuit.



Suspectam fixarea pe chiulasa, insa aia era ok. Ma mai uit o ora din toate directiile, aplic logica de clasa 1, si cu mare, dar imensa parere de rau, desfac inventia de izolare termica a flansei header/up pipe. Si aici incepe supararea...



Gazele de evacuare, de fapt, mai degraba flacarile, gaurisera si plapuma alba, dar pana si tabla din aluminiu. Ce-au mai gaurit, chiulasa, capac chiulasa, garnitura capac, lonjeron, caroserie, nu stiu inca.
Cu multa lumina si cu ochii stransi, am reusit sa vad ca garnitura header/up-pipe iese in laterale in doua locuri. Undeva mai putin, altundeva mai mult, deci e rupta in cel putin 2 bucati.
Telefonul a prins doar locul in care e iesita mai putin.



Problema nu e garnitura, ca n-o am, ca trebuie comandata din US, ci ca surubul de sus, eu abia, dar aaaaabia am reusit sa-l strang cu motorul afara, si eu stand alaturi de el confortabil, pe scaunel. Sunt 99% sigur ca e imposibil de desfacut ala pe masina. Cauza cumulata de geometrie ciudata a evacuarii insa, mai ales, de protectie termica multa.

Iar cauza defectului cred ca-i compusa din doua chestii:
1) garnitura de kkt. Kitul asta e vandut de IAG, Tomei, Roger Clark. Acelasi kit taiwanez sau de unde o fi, cu hardware de rahat. Cine s-ar fi gandit... Daca imi fulgera prin cap, luam o garnitura mai scumpa.
2) zero flex. Cicluri de functionare, toate dilatarile si contractiile se propaga fix in garnitura aia. Daca stiam, modificam.

Optiuni ar fi mai multe, toate implica scos turbo, deci cam tot ce-i sub capota si sub masina. Posibil si motorul din cauza surubului aluia, dar sper sa nu, sa le scot impreuna.
- schimb garnitura - nu. Se va repeta defectul, ca e zero flex.
- montez evacuarea OEM, quick fix, ca sa mai am cu ce cara bicicleta pana dau spartii astia cu sare, aia daca n-au dat azi-noapte, ca n-am iesit inca. Dar nu ma atrage sa desfac tot de doua ori.
- modific up-pipe cu flex joint. Demontat, apoi termene de livrare, deci masina nu mai iese.
- ma imprumut de 2ke, ca abia ce scapasem de imprumut, ca sa-mi iau evacuare cum trebuie, HKS cu flansa in 2 suruburi si up-pipe flexibil. Masina nu mai iese.

De stiam, nu ajungeam aici, dar n-am stiut. Patasti cand crezi ca iei piese bune, dar de fapt nu-s gandite deloc.
WRX SW 2002

Muttley

  • 5131
Re: 2002 WRX SW
« Reply #3465 on: September 10, 2024, 16:20:50 PM »
Iar in paralel...

https://www.rallysportdirect.com/products/invidia-q300-single-exit-cat-back-exhaust-2002-2007-subaru-wrx-sti

...vs...

https://www.invidia-europe.com/subaru/impreza-wrx-sti-2001-cat-back-exhaust-q300

Si raspunsul din Germania.

Quote
Hi Daniel,
let me explain you the difference between the US und EU pricing. If you are looking for a TUV paper (ECE/ABE) for this catback you would need to order it from Invidia Europe as they prepare the paperwork here in Europe and put laser edged TUV signs on the catback. That’s why it is slightly more expensive in Euro. And the Euro pricing is always with VAT, shipping (150+ Euro) to Europe and Customs duties.
If the paperwork is not necessary for you we would be able to import the catback for you from the states for 1100 Euro including VAT. and shipping to any European country.
Mit freundlichen Grüßen / Best regards

Adica imi livreaza acasa teava aia cu 1100e.
Sau o iau din US cu 700e + ceva taxa interstatala + cam 200e livrare in Brasov. Si inca nu mi-a raspuns rsd cu discountu'.
Greu de ales...  ^-^

Dar totusi, ce vrajeala. Are ceva mazgalituri extra si o coala A4 scoasa la imprimanta daca le mai dau eu cateva sute de euro.
Pai mailul de la el ce e?!?
« Last Edit: September 10, 2024, 16:22:02 PM by Muttley »
WRX SW 2002

Muttley

  • 5131
Re: 2002 WRX SW
« Reply #3466 on: September 11, 2024, 23:51:49 PM »
...iau evacuare cum trebuie, HKS cu flansa in 2 suruburi...

Doar ca mi-am tocmai bagat mortu-n casa cu o a 3-a optiune.

La dezavantaje:
- mai subtirica, deci posibil gaze reziduale mai multe. Actuala respira bine de tot, e larga si ideala pentru 1000 cai, dar eu n-am atatia, poate oi fi bine totusi.
- mai putin sunet de Subaru, dar si actuala are alta tonalitate, m-am obisnuit, poate n-o fi bai mare.
- proximitate ingrijoratoare cu filtrul de ulei, dar fie ce-o fi, vad eu cum o imbrac.

Avantaje:
- e semnificativ mai putina evacuare. Fac analogia cu caloriferele, si poate scap de gaurit capota, ar fi vis.
- e mai putina evacuare, si poate asta-mi permite sa dublez stratul de plapuma (exceptie zona filtru).
- flansa cu 2 suruburi.
- asta nu e cumparata de IAG, Tomei si RCM din jungla pe bani de nimic, cu garnituri de kko si vanduta ca premium, o fac ei, acolo la ei. Ajuta la psihicu' luat pe aratura grav, dar atat.

Momentan sunt fiert rau pe ea, mai vad maine daca intru-n uichend imprumutat de bani.
WRX SW 2002

Re: 2002 WRX SW
« Reply #3467 on: September 12, 2024, 08:08:52 AM »
Am gasit fabrica care face galeriile pentru astia .. era comanda minima 10 bucati ... si costa undeva la 300 dolari setu . personal am mai multe puse si merg toate ok , am reusit doar 1 garnitura sa pocnesc la mine . tind sa cred ca ai strans omeneste flansa si efectiv s-a slabit de la dilatare . eu o sa imi fac galerie cu vband ... tocmai pentru ca sunt satul de garnituri ... poti cauta si la https://pandlmotorsports.com/ , mie imi place designu lor. eu o sa discut cu ei poate ma ajuta cu ceva custom..
« Last Edit: September 12, 2024, 08:10:34 AM by Mihaistan »
Detoate , STI sa fie

Muttley

  • 5131
Re: 2002 WRX SW
« Reply #3468 on: September 12, 2024, 10:50:21 AM »
Acu' ca zici, e posibil sa fi strans excesiv surubul de sus. Neavand acces, si strangand cu o cheie deschisa polizata si subtiata, p-ala l-am strans primul, urmand ca apropiindu-le pe cele de jos, cel de sus sa se stranga si mai mult. Oi fi exagerat.
Asta nu schimba faptul ca designul cu 3 suruburi e cam fortat, sa nu zic idiot. Inclusiv la linkul tau e cu 2 suruburi, iar chestia aia pare hardcore rau.

PS: vezi ca luandu-le bulk direct de la indonezieni, cazzo CTC. E regula universala.



______________________________

Ma uit la pozele astea de ieri seara. Si ma oftic ca unele chestii le incerci ca sa afli de ele. Adica CINE s-ar fi gandit ca IAG (stanga), avand ataaaaaat amar de teava amboulea, radiaza atata caldura...



Am mazgalit cu rosu Y-ul de conexiune al tevilor primare. De ce l-or fi pus aia atat de la mama naibii, fix la iesire, nu inteleg. Adica inteleg, or fi copiat dupa HKS, model vechi, si naiba stie ce motive or fi avut aia acu' 20 de ani.
Iar cu albastru am incercuit manunchiul de tevi care-mi transformase compartimentul motor, zona dreapta, adica zona ADMISIEI (!!!) intr-un veritabil furnal.
- 4 (PATRU, ffs) tevi la IAG.
- 1 teava la Grimmspeed.

In comparatie, 2 tevi la OEM (jos si dreapta, ca e rasturnata).

Iar daca OEM functioneaza bine cu runnere (tevi primare) atat de scurte, la ce le-or fi facut aia de 10 ori mai lungi... Daca se pricepe cineva, sa zica. Eu stiu ca astea se calculeaza, si cu cat mai lungi, cu atat cuplul jos scade, puterea sus creste. In fine.
Ideea-i ca la Grimmspeed, desi mai scurte decat IAG, tot sunt cel putin duble fata de OEM.

In fine, ma oftic, dar aia e.
Mai ramane sa comand tot, schimb tot  :'(

Auslael, gauri in capota... Ce tampenie aveam sa fac. Noroc c-a pleznit garnitura aia!
« Last Edit: September 12, 2024, 12:05:38 PM by Muttley »
WRX SW 2002

Re: 2002 WRX SW
« Reply #3469 on: September 12, 2024, 13:15:34 PM »
daca nu te grabesti cu vreo comanda, poate luam 2/3 bucati sa impartim shiping .
Detoate , STI sa fie

Muttley

  • 5131
Re: 2002 WRX SW
« Reply #3470 on: September 12, 2024, 13:19:47 PM »
Gata, vrei si tu raci d-asta?
La cat sunt de grele, nu se mai imparte nimic de data asta. Astept o oferta de pret din Germania, te anunt, altfel vapor din state, cu livrare pe la craciun.

Dar vezi ca pentru big power (boost si ture), filipinezele-s mai potrivite, tevile mai largi si mai lungi. La mine, cu 130 cai sau cat am, poate n-o fi bai mare cu grimspidu'.
« Last Edit: September 12, 2024, 13:21:09 PM by Muttley »
WRX SW 2002

Muttley

  • 5131
Re: 2002 WRX SW
« Reply #3471 on: September 14, 2024, 12:52:58 PM »
FMM IAG...   >:( >:( >:(



WRX SW 2002

Muttley

  • 5131
Re: 2002 WRX SW
« Reply #3472 on: September 22, 2024, 17:42:12 PM »
Asta, in mod normal, iese-n aproximativ 10 minute. Sau 30 minute in cazul meu, ca-i dau cu eau de cologne si-i cant psalmii pe low speed.



Mie mi-a luat in preasfanta si preanefericita zi de duminica de la 10 la 17. Jepte ore, futu-ti dumnezeii ma-tii IAG si RCM, cu 3-boltu' lu' ma-ta aia ingenua si neprihanita.



Atat, ca-s cu nervii.
Multumex  ^-^



WRX SW 2002

Re: 2002 WRX SW
« Reply #3473 on: September 23, 2024, 09:23:16 AM »
Eu am reusit sa rup sudurile la evacuarea asta :)) ... acum si tu si eu am descoperit ca "danger to manifold" din fast and furious  nu e chiar asa departe de adevar ....
Detoate , STI sa fie

Muttley

  • 5131
Re: 2002 WRX SW
« Reply #3474 on: September 23, 2024, 09:25:47 AM »
Tu ai putere dubla, si o mai si chinui pe circuit, nu se compara regimul de utilizare.

Plus ca daca mai iei o balta cu aia incandescenta, e game over. Nu zic ca ai facut, ci ca se-ntampla.
« Last Edit: September 23, 2024, 12:44:25 PM by Muttley »
WRX SW 2002

Muttley

  • 5131
Re: 2002 WRX SW
« Reply #3475 on: September 25, 2024, 21:16:04 PM »
Before si after. IAG Tomei RCM unequal vs GrimmSpeed unequal.
Bine, acu' cat de "before" se poate numi IAG-ul...







Si cateva comparatii pe fuga.
Chiar si imbracata aia dinainte (ca "veche" nu pot sa-i zic), parca e mai putina asta noo...



Diferenta de diametre, in special la iesire, e mai mult decat evidenta.
Nu stiu ce va fi.
IAG-ul era spectaculos la spool. Debitul de aer pe admisie era mai mare decat la masina de referinta de la Cluj.
D-aia as fi vrut s-o termin inainte de a trece prima sararita, ca-s realmente curios daca simt vreo diferenta. Ori ce apare pe loguri.
N-au in comun decat flansele de pe chiulase.

De fapt nu, ca nici flansele nu seamana. Lucratura e mult mai ingrijita la IAG, nu exista trepte, nu exista suduri la interior, toate-s line.
La asta mai putin.
Daca nu era sudura acolo, eram deja cu freza-n ea.



La up pipe n-am poze comparative, ca IAG-ul e inca pe masina si nu iese prea curand, ca mi-e o lene de n-am cuvinte, abia le montasem pe toate alea.
Dar am poza cu ceea ce eu cred ca-i cea mai buna chestie ever pe o evacuare aftermarket de subaru.
Ah, nu flansa cu 2 surburi, aia-n normalitatea. Ma refer la flex pipe. Sau pipes, ca-s 2 straturi concentrice.



Or sa fie comparatii complete alta data.
Pretul insa il stiu de pe acum.
Una-i ieftina ca biscuitii populari, ailalta costa dublu. BCC si globalizare vs US.
« Last Edit: September 26, 2024, 12:00:31 PM by Muttley »
WRX SW 2002

andea79

  • *
  • 4033
Re: 2002 WRX SW
« Reply #3476 on: September 26, 2024, 10:39:34 AM »
intristing :) si se potriveste GS-ul ala :) ? ca pare ca lasa mai putin spatiu pentru baia de ulei si ce mai este prin zona aia ...

Muttley

  • 5131
Re: 2002 WRX SW
« Reply #3477 on: September 26, 2024, 11:55:24 AM »
Nu stiu. N-am incercat sa vad cum vine, ca inca e up pipe vechi pe masina, proba dupa ce-l scot.
Din ce am vazut prin poze, e dubios de aproape de filtru.
Baia pare sa aiba loc: "During this process, we were able to form the header around a variety of different STI oil pan setups, from the factory pan to aftermarket options like those offered by IAG and Killer B Motorsports."

De fapt hai ca incerc acum, ma tavalesc putin sub ea.



__________________________








Atat am gasit in urma, sa fie si U-frame pe pozitie. Care U-frame, a fost usor polizat ca sa incapa evacuarea cu un sensibil joc care sa-i permita deplasare.

Asta noua, in schimb... Babaiatule!  ??? ??? ???

Poze de ansamblu.







Si vreo doo mai d-aproape.







Exista ceva proximitati cu filtrul, baia de ulei, cu ventilatoarele, cu teava aia metalica si subtire de apa de langa distributie, insa toate sunt uniforme, rezonabile si ok la o prima vedere. Nu exclud sa apara probleme pe masura ce ma apuc s-o imbrac, aflu.

Insa unde nu era loc sa scapi o cheie de 10 sub masina, acu' scapi bidonul de 5l de ulei...

Si ca poveste trista dar cu final fericit acum.
Cand acu' un an cautam piese, evident c-am vazut-o si p-asta-n poza si am crezut ca e equal, ca prea seamana cu killer bee and such. I-am dat swipe left imediat si am ramas cu IAG si HKS.
O intamplare si nimic altceva a facut sa citesc recent cuvantul "unequal", sa ridic o spranceana si sa aprofundez, sa vad ca e dumnesio si sa trec la reforma de fata.
Happy ending, dar putea fi asa din prima, cu ceva mai multa atentie...
« Last Edit: September 26, 2024, 11:59:53 AM by Muttley »
WRX SW 2002

andea79

  • *
  • 4033
Re: 2002 WRX SW
« Reply #3478 on: September 26, 2024, 11:58:45 AM »
yummy...ca un fel de parizer :)

Muttley

  • 5131
Re: 2002 WRX SW
« Reply #3479 on: September 28, 2024, 19:32:06 PM »
Am reusit sa scot si up pipe.
Doar teoretic ar fi mers fara demontare downpipe, aveam loc sa bag sculele la cele 2 piulite din spate, dar n-aveam pozitie sa trag, ori sunt eu prea pricajit si nevolnic. Chiar s-au intepenit in astia (am verificat) DOAR 5218km.



Nu e graba, cum turbo blanketul nici n-a plecat de la rallysport inca, asa ca, de data asta, nepresat de ITP-uri si alte balarii, mi-am permis sa casc gura si sa emit teorii nemuritoare. Am o presare cu caratul bicicletei, dar m-am resemnat si am scos bicicleta de sosea, pe care n-o prea sufar dat fiind specificul poporului, dar aia e. Prefer sa nu ma grabesc si de data asta.

OEM - GrimmSpeed - IAG.
Asta-i ordinea, si sunt relativ echidistante ca diametre, implicit sectiuni de curgere.
OEM e minuscul, IAG e imens, GS e intre.
Ma refer la ce e up pipe, ca la chiulase sunt aceleasi diametre, nu ca ar fi avut rost altfel. Si fac abstractie, pentru moment, de lungimi, ca si acolo e aceeasi ordine, dar cu discrepante imense. Sau faptul ca OEM e 4-2-1, iar celelalte doua sunt 4-1.

Acum realizez c-ar fi fost draguta o poza cu toate 3, dar mi-e lene acum.



Intrarea e diferita rau, IAG e larg tare.



Iesirea e cam tot p-acolo, ca oricum, da in aceeasi gaura mica de hotside turbo.



Dar ca chestie, GS e cu flansa taiata din placa, IAG e turnata. Adica pe parte de costuri, e diferenta mare de tot...
Si mai am.
Deci IAG e larg, dar are un difuzor de crestere viteza gaze sudat in interior. L-am mai vazut, dar nu mi-a pasat, il inteleg mai bine acum.



Deci ala e sudat in teava, si cred ca e sudat inainte de indoire, apoi se adauga nevoia de taiere la dimensiune, etc. Toate astea sunt costuri adaugate, iar GS n-are asa ceva, e sectiune constanta.



Adica sunt atatea detalii de finete la IAG/taiwan/indonezia, incat incep sa fiu tot mai sigur ca e copiat dupa ceva fita, probabil HKS.
Si totodata e trist, ca daca e cum zice Stan, adica nebranduite costa mai nimic... Aia-i diferenta dintre lumea a 3-a si US.

Iar acum teoria nemuritoare. As putea sa masor anumite chestii, da' IAG e deja in cutie + lene.

1) OEM e cel mai simplu. Si e normal sa fie simplu si definitia compromisului, c-asa-i de regula OEM-ul.
Colectorul iese in UP pe un diametru jenant de mic, 42mm (click deschide poza).
Si atat are si gaura de pe chiulasa. Uppipe e si mai ridicol de mic...
Ok, e 4 cilindri in 4 timpi, nu se suprapun fluxurile de gaz. Pana iti amintesti ca evacuarile nu-s pe 180 grade, ca sunt avansuri si intarzieri, deci se suprapun in draci, si atentie, asta la un colector cu trasee perfect egale! Daca bagi si Subaru in oala, cu traseele lui ridicol de inegale, cu raport de 1 la infinit, e dezastru de suprapuneri.
Si totusi, repet, OEM e acelasi diametru la UP ca la chiulase. Motivul, cred eu - spool, response, driveability. Compromis la gaze reziduale in camera de ardere, ca e clar ca se chinuie motorul de dracu' il ia sa vomite esapament prin panarama asta.

Vali, incearca un header aftermarket, iti imprumut eu IAG-ul daca vrei. E jalnic OEM, e pai.

2) IAG, si eu p-asta-l vad ca fiind cel mai misto, are difuzorul ala de accelerare gaze la capatul dinspre turbo. Dar de ce n-a mers cu teava mai subtire si fara difuzor...? Eu cred ca incinta dinainte de difuzor se comporta ca un acumulator/buffer pneumatic. In el variaza presiunea, dar uniformizeaza viteza de gaz ce antreneaza pala de evacuare. Si asta-i da spoolu' ala de eu nu-l inteleg si nu mi-l explic, mai bun decat la OEM, desi am turbo mult mai mare, si am ramas cu 2.0. Ori macar e parte a contributiei la spool.

3) GrimmSpeed, aici e banal, au luat OEM si au crescut diametrul. Americani descurcareti si inovatori (nu si aici).
De fapt am fost sa masor. Unde OEM e la 39 ID, GS e cu 47. Adica +45% pe sectiune de curgere gaz.
_____________________________________

Cand trag linie, in continuare, daca e sa ma iau dupa intuitia mea groaznica, nu stiu ce sa zic... IAG e elaborat, cu trasee lungi si cu difuzor, GS e la fel peste tot, diametru constant, trasee evident mai scurte.
De OEM nu mai zic, diametre mici, trasee infime, iar bankul ala stang se duce-ntr-un crossoverpipe de toata jena.
Dar nu stiu sa zic, ca pronostic, daca va fi diferenta, ori cat de mare. Eu am si putere retinuta, poate diferentele se vad la big power.

Pe parte de costuri tho, o mica bulina alba la GS. Unde IAG avea prezoane de uppipe din otel de gard zincat, aici e inox.



Le-am montat ca sa fac proba, sa vad cat loc am. Nimic deosebit, deci n-am poza. E Subaru boxer, deci n-am loc de nimic. Va fi un singur strat de izolatie, ncsf.
WRX SW 2002