2002 WRX SW
Subaru club Romania

2002 WRX SW

Muttley

  • 5177
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #560 on: April 08, 2016, 09:41:18 AM »
Turbina e trimisa la reparat, ar trebui sa ajunga astazi. I-am spus celui de acolo ca nu ma grabesc, sa-si aloce tot timpul necesar verificarii si reparatiei daca este cazul. Sper la ce-i mai bine...

Sea foam, din ce am vazut pe yt, se foloseste cu motorul pornit. Admisia nu-i curatata complet, ar mai fi galeria. Apropo de asta:
- nu stiu daca sa ma apuc sa curat TGV-urile, ar fi cam multe de demontat acolo, rampe de injectie, etc...
- la injectoare am ce umbla? Garnituri, o-ringuri, chestii, sau le las in pace?

Si spuneti-mi ce altceva i-as mai putea face cu ea dezmembrata-n halul in care este, sa nu-mi para rau dupa ce (incerc sa) o adun la loc.

Deci nu, in principiu n-am niciun plan de we. N-am ce sa-i mai fac, astept piesele...  :-\
WRX SW 2002

MihaiFlorescu

  • *
  • 14073
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #561 on: April 08, 2016, 09:48:11 AM »
Eu as curata si galeria si m-as apuca de inlocuit din liniile de vacuum daca a ajuns furtunul la metru.

Poze cu TGV-urile ai? Sunt curios la ce grad de mizerie au ajuns. Ca sa imi fac o idee despre ce ar putea fi la mine :)

Muttley

  • 5177
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #562 on: April 08, 2016, 10:02:24 AM »
N-am comandat furtunuri de vacuum, sunt mai spre final alea. Partea faina-i ca acel kit ancillary Samco si furtunaraia (caracatita) de la AOS acopera cam tot necesarul pentru circuitul PCV. Eu asa cred, ca nu mai am de pus niciun furtun OEM acolo.
Or sa-mi mai trebuiasca furtunasele alea multe de la purge valve in schimb, si insasi valva.
Si da, vacuumul, pentru refacerea tubulaturii care comanda turbina. E un furtun subtire intre electrovalva de langa amortizorul drept si turbo inlet, si un manunchi T cu "restrictor pill" intre aceeasi electrovalva, wastegate si iesirea turbinei. P-astea am sa le refac din furtun siliconic de vacuum.

Poate am sa chelesc galeria totusi si-o iau cu mine-n dus daca raman singur acasa  ;D

Ii fac azi poze in TGV-uri si le postez diseara. N-arata prea grozav insa, sunt depuneri destule.

Sa spuneti va rog daca sa ma ating de injectoare, daca ar fi ceva garnituri pe care merita sa le schimb preventiv.
WRX SW 2002

Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #563 on: April 08, 2016, 14:19:51 PM »
'Să-i trăiască capu', dus cu galeria' ..... Interesant!   ;D    ;D

Muttley

  • 5177
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #564 on: April 08, 2016, 19:13:55 PM »
Mihai, uite doua corpuri clapeta TGV, cate unu' pe fiecare parte.





Moderat de manjite as aprecia eu. Am incercat sa separ TGV-urile si partea de alimentare de galerie, insa conductele metalice sunt imbarligate bine in galerie pe stanga. Ar trebui desfacute injectoarele pe partea aia si nu vreau sa ma ating de ele. Asa ca nu curat nimic. Poate ceva de tip Sea Foam, cand e gata, da' nu-s convins ca are rost.

Punct blocant pe cablaj... Suportul din poze e spart tot si i s-au rupt si urechile de fixare pe galerie. Nu se poate cumpara separat. Daca ar fi avut o forma simpla poate l-as fi putut reproduce cumva, da' e relativ complicat ca geometrie.
Deci pare-se ca am ocupatie pentru maine in cele din urma.





WRX SW 2002

Muttley

  • 5177
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #565 on: April 08, 2016, 22:02:31 PM »
Cred c-o sa tina  :D



WRX SW 2002

Muttley

  • 5177
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #566 on: April 09, 2016, 19:34:55 PM »
Am stat ieri toata seara si o buca' de noapte uitandu-ma tamp si pierdut la suportul ciobit din plastic, la pozele de mai sus, la materialele de le cumpasem pentru bricolat un suport nou (tabla de aluminiu, profil "L" de aluminiu, pop-nituri si cleste de pop-nituri) si n-am ajuns la nici cea mai mica concluzie.

Dimineata m-a lovit ideea finala: de cablaj leg niste bride de conducte de aer conditionat de logan. Cablajul astfel echipat il bag in resturile de suport si le bandajez impreuna in banda izoler din abundenta. Atata abundenta incat mi s-a terminat banda neagra si am folosit o culoare anapoda. Voi mai infasura un strat de negru zilele astea.

Apropo de piese scumpe de japoneze: o brida d-aia de LOGAN costa 70 lei noua, vine in 6-7 zile lucratoare. Mi se pare incredibil. Am luat din dezmembrari p-un Cico.







Poate o sa va intrebati de ce am facut atata caz din povestea asta. Simplu - urasc improvizatiile. As fi cumparat TREI suporti de cablaj daca aveam de unde. Vazand suportul ala in ce hal putea fi, primul impuls a fost sa fac eu unul mai bun, din aluminiu. Elanu' mi s-a taiat cu suportul in fata, iar pana la urma... improvizatie  :)  De tinut va tine fara probleme, nu am vazut contacte nasoale, si nici nu se vede. In cateva luni am sa si uit ca-i acolo  :D
______________

Edit: si daca tot am dat-o-n improvizatii, am tinut NEAPARAT sa pun pe Impreza WRX piese de Dacia 1310.
Le-am cumparat azi. Maine incerc sa vad cum vin. Inca nu spun ce anume  ;D ;D ;D
« Last Edit: February 18, 2022, 20:33:16 PM by Muttley »
WRX SW 2002

Răspuns:
« Reply #567 on: April 09, 2016, 20:35:07 PM »
Omfg......e din ce în ce mai rău.... Faci dus cu piesele mașinii și acu pui piese de dacie pe wrx....acu chiar sunt curios!(de piesele de dacie nu cum faci dus cu ele.  ;D    ;D  )
Trebuie să îți fac o vizita să văd cu ochii mei.....ce băuturi răcoritoare sau alcoolice/non alcoolice preferi?

Muttley

  • 5177
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #568 on: April 09, 2016, 20:51:56 PM »
Mulge si tu o vaca pe drum incoa'.
WRX SW 2002

Muttley

  • 5177
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #569 on: April 10, 2016, 14:07:04 PM »
Mda, am verificat mai atent problema, iar trancariciul nu va mai primi piese de Dacie 1310  :'(



Cumparasem 4 splinturi de planetara care sa inlocuiasca centratorii de fabrica de pe chiulase.
Eu aveam impresia ca aia centreaza galeria pe chiulasa.
Fals, galeria nu are gaurile corespondente, asa ca centratorii sunt doar pentru garnituri!
- montajul de fabrica - garnituri - 1mm grosime;
- montajul meu - 2 randuri de garnituri, phenolic spacers subtiri - 5mm grosime.

Centratorii ies din chiulase putin peste 9mm. Deci raman aia originali, sunt suficienti.
WRX SW 2002

malakay

  • *
  • 4765
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #570 on: April 10, 2016, 18:05:10 PM »
man alea sunt doar sa te ajuti de ele sa centrezi garnitura de pe admisie, nu tre sa iti bati capu cu ele!
P.s sapt trecuta am montat phenolic spacers de 5 mm cu suruburi oem ... ( sa nu te stresezi sa cauti suruburi mai lungi )  ;D
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

Muttley

  • 5177
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #571 on: April 10, 2016, 18:07:20 PM »
Pai da, am vazut. Insa la phenolic de 8mm nu mai fac treaba.

Da, raman suruburile.

Note to self: lungimi si diametre vacuum turbo.
Preturile de la CdE mi se par foarte mici comparat cu preturile de afara, insa evit sa fac supozitii momentan. Dat fiind si faptul ca nu prea vreau furtunuri albastre/rosii/galbene, voi incerca prima oara in alte surse (magazine de hidraulica, auto). Daca n-am succes, voi trece la silicon.
« Last Edit: April 11, 2016, 09:58:48 AM by Muttley »
WRX SW 2002

malakay

  • *
  • 4765
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #572 on: April 11, 2016, 12:05:09 PM »
eu am luat de la racing nick, siliconic 10 ron metru !
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

Răspuns:
« Reply #573 on: April 11, 2016, 18:31:54 PM »
@Muttley încearcă la Hidraulica în Săcele. Am luat eu odată de acolo pt tur-retur benzina. Masina în cauză nu mai funcționează dar furtunele sunt ca noi!
Dacă vrei să mergi acolo suna-ma și te directionez exact unde.

Muttley

  • 5177
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #574 on: April 11, 2016, 18:46:18 PM »
Mersi, mersi, era deja in plan sa verific la ei prima oara  ;)
WRX SW 2002

Muttley

  • 5177
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #575 on: April 13, 2016, 12:57:32 PM »
In asteptarea pieselor importante, putina prosteala pe langa  :-\
Din cauza foliei voi incerca un montaj mai spre vara, cand o fi canicula, ca sa prinda bine de tot.



Planul e asa:
- HU-ul il am deja,  cel mai probabil este extrem de modest pe acustica, dar cu functii non-audio care-mi convin de minune;
- difuzoarele astea, pe care le-am cautat astfel incat sa se monteze cat mai simplu si bolt-on in locul celor originale;
- tweeterele de fabrica, pentru ca nu vreau sa tai fire, si sigur sunt suficiente pentru nevoile mele;
- folia cea mai subtire (parca 1.8mm), putina, o voi lipi pe interiorul fetelor de usa, in spatele difuzoarelor, sa atenuez cat de cat din vibratii. Am vrut subtire si putina ca sa nu ingreunez usile. Chiar si-asa, e uimitor de grea;
- fara amplificare.

Deci o ameliorare sper eu a sunetului de fabrica, care spre mirarea mea era bunicel, comparat cu alte masini mai noi.

Si cam atat. Inapoi la asteptat piese...  :-\
WRX SW 2002

Heliotropus

  • 2956
  • Do not be ignorant, choose science!
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #576 on: April 13, 2016, 14:41:59 PM »
Mda, la un moment dat in viata mea de audiofil si eu inlocuiam componentele de prin masini, chit ca erau ale firmei sau personale si scoteam ceea ce credeam eu ca este mai bun din configuratiile alese.
Stiu ce-nseamna partea audio dar mai stiu ca la procesul de antifonare apelam la niste amici care reconfigurau usile (pe interior) si portbagajul astfel incat sa obtin cat mai mult de la sistemul audio.
Odata cu trecerea anilor am renuntat la partea audio in masina in favoarea sculelor audio de prin casa (dezavantaj enorm).
Spor la swap! 
Doar educatia favorizeaza evolutia umana!

Muttley

  • 5177
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #577 on: April 14, 2016, 18:42:02 PM »


Furtunuri de 3.2 (de fix 3 nu aveau), 4 si 6mm diametru interior de la Hidraulica Sacele. E paradisul magazinul ala, o groaza de chestii misto  :D
Furtunul rezista la benzina, desi, cel mult va fi ceva ulei pe comanda din iesire turbo pentru wastegate. Apar pe catalog german, deci imi pun sperante sa fie de calitate. Pret: 15 lei. Emotii ca n-am luat suficient, iar americanul de pe nasioc a masurat aiurea si tre' sa ma mai duc o data: da. Ploua si nu pot verifica.

Mi-au ajuns la Unix 2 furtunuri de benzina pe original care vin sub galeria de admisie. Lungime totala: 2 deshte. Pret: 183 lei.
Ma autoamagesc de data asta, ca la inceput fiind ii fac moftul si iau prostii pe original. Data viitoare insa (peste minim 10 ani adica, altfel dracii o gasesc) - la metru, fara discutie!

andea (cu Mafalda nu indraznesc sa mi te adresez), ala de 3mm e intre turbo inlet si electrovalva de boost. O sa tuseasca rau cu 3.2mm acolo?
« Last Edit: April 14, 2016, 18:46:22 PM by Muttley »
WRX SW 2002

andea79

  • *
  • 4037
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #578 on: April 14, 2016, 20:48:03 PM »
n-are nimic :) se regleaza din soft :)

Răspuns:
« Reply #579 on: April 14, 2016, 21:03:46 PM »
E chiar așa mare impact 0.2 mm de trebuie reglată din soft?