2002 WRX SW
Subaru club Romania

2002 WRX SW

celalalt

Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #60 on: October 15, 2015, 14:40:50 PM »
Un stop de break parca am eu.Sau pe amandoua...Dar e de USA si s-ar putea sa nu aiba ceata.

Muttley

  • 5131
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #61 on: October 15, 2015, 14:56:18 PM »
Banii s-au dus, ai anuntat juma' de zi prea tarziu. Pacat, transportul e cat piesa.
Da, am vazut ca-n state au mers inapoi p-ambele. N-are nimic, se pune bec rosu pe stanga. Da' nah... prea tarziu :(

Mi-e-nvatatura de minte, d-acu-ncolo-ntreb aici cand imi lipseste vreo clema :D
WRX SW 2002

malakay

  • *
  • 4765
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #62 on: October 15, 2015, 16:14:14 PM »
mai avem diferite piese , pt ca am mai desfacut 1-2-10 :D masini !
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

Muttley

  • 5131
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #63 on: October 15, 2015, 19:53:36 PM »
Daca aveti ceva jante de Sugar pe 16", faceti semn.



Ea era. Vreo parere? Repet, cica-i acolo din 2006. Acum nu mai e  ;D
WRX SW 2002

celalalt

Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #64 on: October 15, 2015, 20:23:48 PM »

Muttley

  • 5131
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #65 on: October 15, 2015, 21:01:21 PM »
Iti prea multumesc!
Vad ca e detaliata si procedura de identificare a problemei. Astept sa reapara.

De pe ce model sunt astea, ca nu gasesc nimic, iar vanzatorul nu stie sa masoare/citeasca nimic pe ele?
WRX SW 2002

Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #66 on: October 15, 2015, 21:27:14 PM »
De Legacy sunt alea, dar nu mi se pare ca arata deloc fff bine, trebuiesc reconditionate. Pretul e insa ok.
Cam mult plumb pe ele, insa, mi'e sa nu fie descentrate ... in principiu se rezolva si aia, dar mai costa ...
« Last Edit: October 15, 2015, 21:31:35 PM by andrei0241 »

Muttley

  • 5131
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #67 on: October 15, 2015, 21:36:44 PM »
Ce an de Legacy, te rog? Ma intereseaza center bore si offset, ca nu vreau frezari si rulmenti beliti aiurea.
Cu riscurile de rigoare, zic in gura mare: omu' vrea 350 doar pe jante. Daca-s doar cu probleme estetice, nu bag un leu in refacerea aspectului.
WRX SW 2002

andea79

  • *
  • 4033
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #68 on: October 15, 2015, 22:19:12 PM »
Daca aveti ceva jante de Sugar pe 16", faceti semn.



Ea era. Vreo parere? Repet, cica-i acolo din 2006. Acum nu mai e  ;D


o sa apara din nou :) sau poate nu :)

uite aici lista cu posibile cauze daca vrei sa ai ocupatie
http://forums.nasioc.com/forums/showthread.php?t=475620

Muttley

  • 5131
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #69 on: October 15, 2015, 22:40:04 PM »
E foarte clar explicat. Mersi! ;D
WRX SW 2002

celalalt

Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #70 on: October 15, 2015, 22:47:15 PM »
Plumbii echilibreaza cauciucul nu janta.

Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #71 on: October 15, 2015, 23:19:01 PM »
'93-'98 pare'se c'ar fi generatia de Legacy dotate cu jantele alea.
Pe auriu am vazut c'au fost si pe impreza
Aici gasesti caracteristicile. Center bore ar trebui sa fie 56.1 din ce'am vazut pe net

Muttley

  • 5131
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #72 on: October 16, 2015, 08:18:43 AM »
M-a convins paint-ul :)

WRX SW 2002

celalalt

Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #73 on: October 16, 2015, 09:12:17 AM »
Ce fel de frane ai?Sa nu te trezesti ca ti lovesc in spitele jantei.

Muttley

  • 5131
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #74 on: October 16, 2015, 09:53:02 AM »
Crec-asa-s. Teoretic, 4 pistonase mici ar fi mai slim decat 2 pistoane normale. Nu si decat unul singur...  :/

« Last Edit: October 16, 2015, 10:07:55 AM by Muttley »
WRX SW 2002

celalalt

Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #75 on: October 16, 2015, 13:31:01 PM »
Nu stiu ce zici acolo de slim si pistonase , dar ai grija ca risti sa-ti loveasca jantele in frante.Eu am patit-o cu acelasi tip de etrier.Poate stie cineva pe aici , tehnic , ce ET trebuie sa aiba jantele ca sa nu ai probleme...

Muttley

  • 5131
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #76 on: October 16, 2015, 13:50:31 PM »
La o aceeasi forta de apasare, un etrier cu 2 pistoane opuse va avea un gabarit mai mare decat unul cu 4. Iar unul clasic, cu un singur piston si jug etrier, va fi foarte ingust pe partea exterioara.
ET-ul e distanta dintre planul median longitudinal al jantei si planul de asezare al jantei pe butuc. N-are nicio treaba cu spatiul alocat etrierului, asta tine doar de forma miezului (a spitelor).
In cazul de fata as putea sa le iau la risc. Sau sa-mi vad de treaba  :P
WRX SW 2002

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #77 on: October 16, 2015, 13:57:17 PM »
Pai ET-ul ala da forma spitelor si iti poate face sau nu loc pentru frane. Mai poti sa te joci cu distantieri si altele, dar ai grija. Jantele pe 16 au fost puse mai mult pe WRX-ul de State cu frane fata 2 pot. Iar gabaritul poate era mai mare, dar era pe interior nu spre spite ;) Dar sigur forta lor de franare era mai mica, deci si ele mai mici, fiindca USA.

Eu zic sa ramai pe 17. Gasesti si cauciucuri ieftine. Pe 16 e posibil sa gasesti cauciucuri de iarna chiar mai scumpe.
« Last Edit: October 16, 2015, 13:59:07 PM by MihaiFlorescu »

Muttley

  • 5131
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #78 on: October 16, 2015, 14:14:30 PM »
Ma uit la etrieri diseara si pun poze.

Chestia-i c-as insista sa pun 16 inchi pentru iarna, am experienta Stiftului, care are amortizare din suspensie spre deloc, si unde folosesc: vara 195/45/17 cu care simt si praful, iar iarna cu 195/55/16, am un confort MULT mai bun, fiind mai inalte, si dau mai multa siguranta atunci cand intru-n vreo groapa specifica iernii. In plus, un cauciuc mai balonat va permite o presiune de umflare mai redusa, care iar atinge confortul, dar si aderenta. Va derapa mai greu, pentru ca se deformeaza flancul, etc, samd. Nu invoc stabilitatea, totusi traim in lumea reala.

Pe 17 as putea pune 205/50, astfel incat sa n-o inalt prea mult (5mm in plus pe raza). Pe 16 as fi dorit 205/55, mi se pare perfect pentru nevoile mele...

Am variantele:
- cumpar rasurile din anunt, la care ma atrage pretu' si faptul ca-s mucificate estetic, si nu le duc grija. Nu-mi place ca-s de 6.5", mi-ar fi placut de 7. Daca nu se pupa, vanzare. Exclus distantieri;
- astept sa merg odata cu masina asta, sa vad cum se simte suspensia, sa-mi dau seama daca merita compromisul ramanand pe 17. Si sa verific abaterea vitezometrului fata de GPS. Daca arata mult mai putin decat real, merge si cu diametru mai mare.

Nu va mirati, asa-s eu, tampit irecuperabil si perfectionist. Mai aveti de indurat cu mine  :D
WRX SW 2002

malakay

  • *
  • 4765
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #79 on: October 16, 2015, 16:44:00 PM »
eu am luat jante de tabla de golf 4 pe 16'' si trec de franele de wrx 4pot ! am gume 205.55.16 !!! cred ca iesi mai ieftin decat cele de pe olx...ca deh nu sunt aliaj sunt table...
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae