2002 WRX SW
Subaru club Romania

2002 WRX SW

Muttley

  • 5177
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #780 on: June 16, 2016, 19:19:56 PM »
Ce, freon, parbriz, sau legatura de ceapa?  :D

Si vad Tulcea, Alba, Vaslui si Bucuresti pentru adresa aia. Nu corespund  :)
« Last Edit: June 16, 2016, 19:22:53 PM by Muttley »
WRX SW 2002

Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #781 on: June 16, 2016, 19:30:50 PM »
Freon la Outback! ::) BUCURESTI, ca aici locuiesc.

Muttley

  • 5177
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #782 on: June 16, 2016, 19:57:48 PM »
Multumesc.
WRX SW 2002

andea79

  • *
  • 4037
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #783 on: June 16, 2016, 20:52:58 PM »
eu nu am inteles exact, ti-a mai aparut sau nu CEL-ul ?

legat de spool si scuturat nu stiu sa iti zic exact fara sa verificam niste log-uri sa vedem mai exact ce se intampla, oricum iti recomand intre timp sa eviti pe cat posibil boost-ul pentru ca nu stim exact ce se intampla (scuturatul la/peste 4000 poate fi de exemplu din cauza ca masina ajunge pe overboost si ecu taie/lasa boost-ul sau pur si simplu taie din timing sau ..etc ...) si asa este cel mai safe ....

Muttley

  • 5177
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #784 on: June 16, 2016, 21:36:45 PM »
N-a aparut cel-ul, trimul e sanatos tun.
Gata, evit. Merg la consum.
WRX SW 2002

moguai

  • 2814
2002 WRX SW
« Reply #785 on: June 17, 2016, 15:51:55 PM »
Merg la consum.

N ai cum frate cu turbo, n ai cum...
pentru ca sunetul ajunge /din difuzoare pana-n sange / pentru ca inima ta moare / atunci cand sunetul dispare.

Muttley

  • 5177
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #786 on: June 17, 2016, 17:36:50 PM »
Ba se poate.

Am fost sa repar parbrizul. Azi cald p-aici, 34 grade conform masinii. Oare din cauza asta face boost pe la 3500, si incepe sa traga cum trebuie in apropiere de 4000? Mihai, iti mai amintesti, facea si a ta figuri pe canicula?

Adaug: o lasasem fara palnia de admisie dintre calandru si contraaripa, sa mai verific nivelul uleiului de servo, si am remontat-o azi. Am zis ca trage aer fierbinte de la motor, in loc de rece din fata. Da'... tot asa merge.
« Last Edit: June 17, 2016, 17:41:27 PM by Muttley »
WRX SW 2002

Muttley

  • 5177
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #787 on: June 17, 2016, 22:15:12 PM »
Si am mai facut o plimbare de seara la o shaorma cu multa maioneza. Nu prea mai face boost deloc, ori foarte slab, ori foarte tarziu, intr-un regim de turatie unde eu n-am de gand sa ma aventurez...

Apoi, la o accelerare intr-a 4-a mi-a clipocit intermitent CEL-ul, noutate pentru mine. Am scanat si mi le-a dat pe cele 2 din stanga. La o a 2-a scanare, 3 minute mai tarziu, mi-a dat vechea prietena.



Intamplarea facea ca fix atunci sa ma prostesc cu telefonul. Spre final, in dreptul utilitarei albe a palpait ala. Sarcina plina, dar nu cred sa fi depasit 3500rpm...



Aprinderea intermitenta a CEL-ului inseamna missfire, da?
Am ajuns unde aveam treaba, oprit, repornit sa mut masina, oprit.
Apoi, la drumul spre casa, am scanat iar, nimic, totul curat.

Andea, ai cuvantul. Probabil ai sa spui iar sa merg usor, da' crede-ma ca n-am fortat nimic.
WRX SW 2002

MihaiFlorescu

  • *
  • 14073
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #788 on: June 17, 2016, 22:20:51 PM »
Pe caldura nu ai ce sa faci. Sa vezi ce haos a fost in Bucuresti. Nici dieselul nu a vrut sa traga in treapta 1 pana la 2500 dupa ce a stat parcat in soare.

Nasoala treaba. Deja ai schimbat tot. Eu cred ca cineva s-a jucat cu softul inainte. Nu are voie sa faca asa la cum ai curatat tot pe acolo si eliminat scurgeri de orice.

Muttley

  • 5177
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #789 on: June 17, 2016, 22:24:23 PM »
Softul e original.
Are voie, nu mai are catalizatorul, si am pus poza ieri parca, face 14.7 psi, cand ea stock nu stie decat 13.6. Eu nu ma panichez, mai e putin pana-i baga Vali mufa-n gat. Dar parca m-asteptam sa mearga totusi cat de cat normal. Nici pomeneala  :D

Pardon, 14.5, ca bateria :D
WRX SW 2002

MihaiFlorescu

  • *
  • 14073
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #790 on: June 17, 2016, 22:33:53 PM »
Mda, inseamna ca a intrat in limp mode. Dar tot are ceva daca da check engine.

Si mie mi-a intrat in limp mode cand aveam admisia Blitz dar nici vorba de check engine.

Prima sonda era inainte sau dupa catalizatorul pe care l-ai maruntit?

Muttley

  • 5177
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #791 on: June 17, 2016, 22:37:17 PM »
Prima sonda O2 e in colectorul drept. Catalizatorul maruntit in uppipe, adica dupa sonda. Inteleg unde bati, insa logica-mi spune ca poate avea influenta si asa.
WRX SW 2002

Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #792 on: June 17, 2016, 22:39:45 PM »
Ti-as zice clar ca e problema de masurare a cantitatii de aer (debitmetru sau aer fals) dar la cate ai schimbat pe acolo....
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Muttley

  • 5177
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #793 on: June 17, 2016, 22:42:58 PM »
As zice ca nu, am trimuri beton. Shortul (instantaneul) variaza intre -2 si 2, imi vine sa scot debitmetrul si sonda si sa le pup.
Mai degraba e problema de prea mult aer. Nu fals, ci bagat cu forta ;)
Dar nu ma pricep...
WRX SW 2002

Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #794 on: June 17, 2016, 22:54:16 PM »
Prea mult aer nu strica daca e "cantarit". De exemplu, daca vei raci intercooler-ul fortat(pui gheata sau jet de apa), temperatura aerului scade, densitatea creste, iar in motor va intra o cantitate mai mare. Sonda lambda vede ca e mai mult prin faptul ca depisteaza oxigen in evacuare si va imbogati amestecul, dozand mai multa benzina. De aia pui injectoare cu debit mai mare. Dar nu e cazul.
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

andea79

  • *
  • 4037
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #795 on: June 18, 2016, 00:45:03 AM »
Prea mult aer nu strica daca e "cantarit". De exemplu, daca vei raci intercooler-ul fortat(pui gheata sau jet de apa), temperatura aerului scade, densitatea creste, iar in motor va intra o cantitate mai mare. Sonda lambda vede ca e mai mult prin faptul ca depisteaza oxigen in evacuare si va imbogati amestecul, dozand mai multa benzina. De aia pui injectoare cu debit mai mare. Dar nu e cazul.

n-ar fi rau sa fie totul asa simplu dar din pacate nu este :)

Muttley

  • 5177
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #796 on: June 18, 2016, 08:50:45 AM »


Yay, a aparut, am CEL aprins!!!  :D :D :D
Putin ironic sa-mi ceara sa verific motorul, cand asta am si facut atata timp.

Imprejurarile... am vrut sa vad cum se comporta-n aerul "racoros" (24*C la ora 08:00) al diminetii, daca mai e lesinata. Nu este, intra turbo pe la 3000, deci e okish. Am avut un varf de 140 la ora foarte lejer, nimic fortat, fara sarcina plina, in 5. Si s-a aprins  ::)

Eu sunt ferm convins ca vechiul P0171 e starpit definitiv si ca de data asta a aparut pe motiv de aer prea mult si ECU incapabil sa-i dea benzina suficienta. Va fi lasata sa se odihneasca pana o vede Vali.

Ma rog, mici retusuri vor mai fi, finala mai trebuie aranjata, ca atinge bara, roti de vara, poate si ceasuri cu shift-light setat pe 3500rpm pentru drumul la Cluj... Toate azi, ca-s singur acasa  ;D
« Last Edit: June 18, 2016, 09:21:48 AM by Muttley »
WRX SW 2002

puiu

  • 785
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #797 on: June 18, 2016, 10:21:59 AM »
SPOR!

Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #798 on: June 18, 2016, 10:24:05 AM »
Andea, daca masina lui nu are o problema de genul, ECU defect, trebuie sa se aplice teoria. O sa spuneti ca masina nu mai e stock; dar atata timp cat nu s-a intervenit la sistemul de alimentare cu aer si combustibil, soft, O mentine stock.
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Muttley

  • 5177
Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #799 on: June 18, 2016, 11:06:40 AM »
puiu, mersi.
Horatiu, lasa-ma sa sper  :P

Asta din film e de la ani lumina departare cea mai tare chestie pe care i-o poti face masinii asteia. Cel putin asta-mi este parerea, am gura pana la urechi de juma' de ora.



165.679 - 117.063 = 48616 km.
Voi remedia mai incolo, ca nu e simplu deloc din pacate. Astfel ii dau ocazia de a ramane cum este daca ma obisnuiesc, totalizatorul e util pentru lucrari de intretinere si cam atat. Ca masina are cu 50k mai putin, aia doar eu tre' sa stiu.
Ah, si merge si termometrul. Si un bonus de care nu stiam - martorul de presiune ulei e unde trebuie la astea, langa ceasul de temperatura.
Sa rezolv si cu evacuarea, apoi sa ies sa vad ce zice si vitezometrul.

Bestiale ceasuri...  :D
« Last Edit: June 18, 2016, 11:27:44 AM by Muttley »
WRX SW 2002