malakay, la table n-ai voie cu inele de centrare. Are VW fix acelasi CB ca ale noastre?
Celalalt, nu pun distantieri nici mort, e cea mai mare prostie. Oi fi eu de moda veche, da' asa sunt eu.
___________
M-am uitat azi mai atent la busoanele alea de apa, de la vasul de langa turbo si de la radiator. Abia acum am realizat, apa circula prin furtunasele subtiri abia cand declanseaza supapele din busoane! Eu credeam ca circula liber, tot timpul. Gresit. Ca urmare, voi face un T si-l voi folosi in zona din poza, pentru a trimite ambele furtunase in gaura din vas. Ceva in genul aluia de apare acolo, dar care e pentru furtune mult mai mari. Bronz e ok, ca nu ma pricep? Corodeaza la antigel?
___________
In seara asta am prins 2 ore de lumina.
Am cocotat masina pe 4 dale de trotuar, erau p-aici prin curte. M-am intins pe jos si m-am uitat pe sub ea, cat am putut, ca s-a-naltat doar vreo 5cm. Arata bine. Dar nu m-a convins, asa c-am trecut la ce spuneam cateva posturi mai inapoi. Asa ca, numar cu ghinion, dupa 13 ani, cricul, coarba si cheia de roti au fost inaugurate.
Mai intai, astia-s etrierii fata:
Apoi am luat furtunul. Mi-am amintit ca la spalatorie, un soi de cheder a cazut pe roata spate din pasaj. Ulterior, am citit intamplator intr-un ghid de cumparare WRX second, ca alea ar fi indicat sa se dea jos, cum aduna mizerie si corodeaza aripile spate. Le-am dat jos, am scos NAMOLUL de era in spatele lor, am clatit grosier aripile si am spalat chederele.
M-am mutat in stanga fata. Am clatit, am frecat c-o perie, am clatit. Pe partea frontala a coloanei amortizorului insa, era un strat gros si al dracu' de jeg. Si ma tot uitam eu la molozu' ala, ma uitam la carenajul pasajului de roata, la fixarile sale, la balta de sub mine, la cum bate vantul... Si am facut pasul: scot carenajul, trebuie sa vad ce ascunde! Vreo 6-7 tipuri de fixari are, am reusit performanta de a rupe un singur clips, va trebui sa caut sa-l inlocuiesc. A trebuit sa mai scot inca un ecran mic de jos din fata barei, iar in zona pragului m-a cam chinuit. Am citit pe el ca ar fi ghidaj de aer pentru racirea franelor. Ce tare!
Din pacate, poze am facut abia la final, dupa ce m-am spalat de noroi pe maini.
La baza stalpului fata, la imbinarea cu pragul, era o acumulare impresionanta de noroi. Ma uitam la mizeria aia si parca nu-mi venea s-o scot, parca nu voiam sa stiu cata rugina-i in spate. Dar l-am scos, am spalat. Bucurie mare, zona arata perfect! In poza, nivelul noroiului ajungea pana la gaura din stalp.
In stanga pozei de mai jos e portiunea dinspre fata masinii de pe oala amortizor, unde e un nisip intarit cumva, se ia foarte greu. Voi mai insista, pana iese multumitor.
Aici, gaura din carenaj are corespondent si-n caroserie, dar nu e clips. Am sa ma uit pe cealalta parte, sa vad daca este ceva.
Am spalat piesele si le-am depozitat in portbagaj. SW rulz big time la portbagaj!!!
Maine am alte indatoriri de onorat, mi-am cam neglijat prietena in ultimul timp, si ce-i mai rau abia urmeaza. Maine stau cu ea, si continui duminica. Neaparat trebuie sa dau jos pragurile. SFATURI va rog, la ce sa fiu atent, ce as putea rupe? Si la fel pe partea dreapta. Ar fi si grila de parbriz, cred ca p-acolo a ajuns mizeria langa stalp. Apoi ceara de cavitati si montat la loc.
Pe langa clipsul rupt, mi-ar mai fi util si un carenaj de dreapta. Ala am vazut inca din Italia ca e rupt pe alocuri, iar daca pot evita peticelile, prefer s-o fac. Gasim p-aici? Malakay, sau altcineva?