Denumirea de anti-lift / anti-dive e preluata din folclor, n-are-o treaba cu ce fac bucsele alea, si anume sa creasca unghiul de fuga si atat.
Si nu, nu vreau sa scap de ruliu, asta spun, ruliul e sanatos in majoritatea cazurilor. Tangajul nu-l simt deloc pronuntat, am pus un film mai in urma, unde se vede la schimbari de treapta in forta, si e slab rau. Vezi sa nu ti-l amplifice tie tampoanele de motor stock, in special bieleta anti-rasturnare.
La arcuri e putin probabil sa umblu, nu vreau deloc mai tari, cel mult mai joase, dar in cazul asta adio parcare in spic la bordura, si e cam lunga dihania. La amortizoare n-am sa umblu niciodata, stock si atat.
Am de gand sa-i iau doua chestii pentru stabilitate, dar mai tarziu, cand imi revin cu banii:
-
bielete antiruliu neflexibile - efectul barelor va fi mai rapid si precis, acolo se pierde cu bielete elastice/moi la inflexiuni.
-
strut-bar spate - e obligatoriu la SW, din motive evidente.
Si atat.