Ba da. Tangaj, ruliu si giratie, cele 3 miscari parazite in jurul celor 3 axe, dinamica, anul 3 sau 4, nu mai retin exact.
De ce amesteci tangajul cu stabilitatea de care zice Mihai?
Unghiul de inclinare longitudinala a pivotului, fuga in popor, iti influenteaza stabilitatea. Cu cat mai mare, cu atat se incapataneaza roata directoare sa ramana pe traiectorie rectilinie. Adica cu cat mai mare, cu atat masina mai stabila. El despre asta zice. Ca se refera strict la franare si accelerare, asta e impresia pe care i-a lasat-o lui, pentru ca acolo-s tendintele de deviere cele mai mari. Tangajul sunt convins ca e fix la fel si la masinile cu care a mers el, avand montat ALK si avand ca urmare unghiul de fuga mai mare.
Exemple:
- unghi de inclinare longitudinala a pivotului aproape zero. Stabilitate proasta.
- unghi de inclinare longitudinala a pivotului foarte mare. Stabilitate fantastic de buna.
Pana la lamurirea subiectului, motivat fiind de reducerea de ziua nationala US si de faptul ca pe rsd mai erau doar 3 bucati disponibile, mi-am luat bara de rigidizare spate
Si o fulie motor usoara, ca motorul e foarte lent la accelerare si decelerare pe liber.
Ceea ce vine sa confirme ca nu se termina niciodata