Da, e abordarea corecta, degeaba intaresti articulatii cand coaja flexeaza ca papura-n vant.
Pe de alta parte insa... cam asta-i tot ce am in plan sa-i fac. La wagon lipsesc ceva grinzi si traverse intre bancheta si portbagaj. Caut sa suplinesc "neajunsul" cu bara din poza.
Eu de fulie sunt mai curios insa. N-am zis pana acum, de rusine si jena, da' zic acum. La schimbare de treapta de jos in sus, la accelerari moderate, mie-mi sare turatia in sus 2-3 sute de ture. Am condus pana la momentul asta cateva zeci de tipuri de masina, dar n-am mai patit. Am zis ca-s eu handicapat, ca nu sincronizez bine gazul cu ambreiajul, dar oricat incerc, nu reusesc sa remediez. Adica reusesc, insa e o manevra nenaturala, trebuie sa eliberez acceleratia cu mult timp inainte de a calca ambreiajul, si e clar ca nu-i normal.
Concluzia, reamintesc, ca asta am mai zis - motorul are o inertie foarte mare. Am mai precizat pe la inceputuri ca e foarte lent la turare in gol, e lent pe revenire.
Sa vad daca alea cateva sute de grame in minus, pe o circumferinta ridicol de mica spre deosebire de volanta, chiar fac ceea ce spun unii ca ar face.
Mersi!