2002 WRX SW
Subaru club Romania

2002 WRX SW

Muttley

  • 5133
Re: 2002 WRX SW
« Reply #2120 on: November 13, 2017, 10:25:42 AM »
Aia cu mucii n-a fost intamplatoare, am ajuns acolo in pragul unei raceli de neevitat. Pe drumul de intoarcere m-a lovit serios :D

Mersi, malakay! ;)
WRX SW 2002

STI

  • *
  • 2152
  • Uatzi
    • STIShop.ro
Re: 2002 WRX SW
« Reply #2121 on: November 13, 2017, 18:55:14 PM »
bravo omule, am citit si eu ce ai scris, ca idee poate acel dat in nas poate sa fie de la fuel starvation nu neaparat knock
Most sports require only one ball, motorsport requires two...

"STIShop.ro"

Make the forum great again!

Muttley

  • 5133
Re: 2002 WRX SW
« Reply #2122 on: November 13, 2017, 21:29:15 PM »
Mersi. Walbro are, injectoare nu prea. Dar parca nu m-as gandi sa le schimb...  :-\
WRX SW 2002

STI

  • *
  • 2152
  • Uatzi
    • STIShop.ro
Re: 2002 WRX SW
« Reply #2123 on: November 14, 2017, 11:58:43 AM »
nu din injectoare este problema, problema de fuel starvation pe track cel mai des intalnita de mine cel putin tine de nivelul din rezervor, deci daca te asiguri sa mergi mereu pe track cu rezervorul peste 40% nu ar mai trebui sa te lovesti de fuel starvation cel putin din partea asta, eu asa am observat la ale mele...
Most sports require only one ball, motorsport requires two...

"STIShop.ro"

Make the forum great again!

Muttley

  • 5133
Re: 2002 WRX SW
« Reply #2124 on: November 14, 2017, 12:03:38 PM »
Vad pe filmare ca era la 50% nivelul. Desi acul la jumate poate insemna mai putin de 40%.
Ok, retinut, plin la Ploiesti data viitoare. Mersi ;)
« Last Edit: November 14, 2017, 12:04:48 PM by Muttley »
WRX SW 2002

Re: 2002 WRX SW
« Reply #2125 on: November 14, 2017, 12:06:28 PM »
Vad pe filmare ca era la 50% nivelul. Desi acul la jumate poate insemna mai putin de 40%.
Ok, retinut, plin la Ploiesti data viitoare ;)

In rezervor nu ai spargator de valuri cum se numeste mai pe romaneste....pompa de benzina este intr-o singura parte iar rezervorul prcatic este despartit de cardan astfel incat pe anumite viraje chiar daca ai 20 de litri in rezervor pompa nu mai are de unde trage benzina trecand in partea cealalta  ;D
WRC is for boys. Group B was for men!!!

Ex. 03 WRX
99 STI Coupe Race Car
08 Impreza STI

Muttley

  • 5133
Re: 2002 WRX SW
« Reply #2126 on: December 02, 2017, 00:51:00 AM »
Saptamana asta a mai mancat cam 1000km.
Hailaituri:
- impreuna cu un plin de OMV 100 am turnat un flacon de octane booster. Isi luase un coleg de birou si na, l-am rugat sa-mi ia si mie unul. Dupa cateva zeci de km, in care probabil s-a reglat avansul la aprindere, parca am simtit o schimbare in mersul motorului. Sau mi s-a parut. Oricum, e o treaba buna ca mai curata din apa din rezervor stiam eu;
- intrat in Iasi, unde drumurile-s cum sunt din vina multinationalelor care nu vor sa dea de pomana in est si sud, incep s-aud scartaiala sinistra sub masina. Ma uit pe la carenajele spate, la bavete... Nu gasesc nimic (foarte) anormal. Ma gandesc c-or fi amortizoarele facute-n China, si-o las in pace. Ulterior ma vad cu un bun prieten, cel mai priceput mecanic pe care-l cunosc, si i-o dau s-o conduca, pentru prima oara de cand o am, pe un drum spart de pe la Izvorul Muntelui. Scartaie asta de nu e voie,  omu' nu stie sa spuna de unde-i, insa am eu o revelatie. Faza-i ca bucsele de la bara antiruliu, am scris detalii la momentul la care am montat-o, cica n-au nevoie de ungere, ca au puful ala la interior, tehnologie noua de la Whiteline, treaba serioasa. Meh...
- saptamanile trecute, cand am trecut la rotile de iarna, am vazut ca 205/50/17 imi freaca in carenajul stang. L-am ajustat cat s-a putut, am si incercat sa-l schimb, n-am mai scris aici, ca e chestie plictisitoare. Credeam c-am rezolvat, da' pare-se ca nu. Ma gandeam ca o solutie ar fi sa mut anvelopele pe jante de STI, cu offset insesizabil (2mm) mai mic si usor mai late fata de astea de WRX. Nope, imi dau seama acum ca nu rezolv nimic asa. Las' sa frece si gata;
- anvelopele astea (ieftine si bune, bucurie mare cand le-am luat) imi dau asa, un sentiment incomod de nesiguranta. Pentru mine s-a terminat cu economia la anvelopele de iarna. Parca pe aici spunea cineva ca o diferenta de 1m la distanta de franare face diferenta dintre picioare inmuiate si amiabila. Spunea bine;
- actuala folie de parbriz, a 3-a pe care o incerc, e de departe cea mai buna, se zgarie cel mai greu;
- exercitiul ala de plictiseala, cu consumul, a dat 12.5 l/100km la primul plin si 10.5l/100km la al 2-lea.
____________________________

Ar mai fi ceva, dar nu ma mai duc la locu' de dat cu capul, scriu aici.
Pe o vreme ca asta din ultimele zile nu trebuie mult, sa zic 10km de mers extraurban, unde sa fie si alte masini in trafic, care sa treaca pe langa tine de pe contrasens, sau pe sensul tau, pe care sa doresti sa le depasesti ori care sa te depaseasca. Ti se tencuieste copaia total, se acopera de JEG. Da' toata, nu doar parbrizul si botul.
Am ajuns astazi la BV pe lumina, cu mult lichid de spalator consumat a fost rezonabil. Doar ca dupa ce s-a-ntunecat m-am dus s-o spal. Am deschis ambele geamuri laterale fata ca sa ies de pe o straduta, cu ele ridicate chiar n-aveam sanse sa inteleg ce vine din stanga si din dreapta. Odata iesit pe strada principala, frecam maneta de lumini, insa degeaba... Aveam faza scurta aprinsa dar lumina nu ajungea pe drum, farurile erau acoperite. M-au salvat cat de cat proiectoarele de neam prost pana am oprit si am sters farurile. Intr-o parcare aglomerata am deschis usa ca sa vad ce am in spate, ca-n oglinzile laterale nu era nimic de vazut.
Si-ntreb... obiceiurile astea cu "tratarea" drumurilor iarna cu nisip mizerabil si cu si noroi e dintotdeauna? Conduc din 2000 si parca nu era asa la inceputurile plimbarilor mele cu masina. Imi amintesc ca dupa un drum din sudul tarii pana in nord, iarna, aveam Dacia alba pe la praguri si pasajele de roata, probabil de la sare, nicidecum data cu glet cum e acum. Nu de alta, da' mi-e ca e periculos sa conduci cu masina opaca. Si gasesc foarte usor sa te faci praf intr-o intersectie, ori sa spulberi un biciclist, un pieton, cu 1km inainte de benzinaria la care voiai sa opresti ca sa dai cu bidineaua aia din galetusa pe geamuri si faruri.
« Last Edit: December 02, 2017, 13:17:18 PM by Muttley »
WRX SW 2002

MihaiFlorescu

  • *
  • 14041
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: 2002 WRX SW
« Reply #2127 on: December 02, 2017, 02:13:49 AM »
Funinginea de la diesel si masinile bine intretinute care pierd ulei formeaza un amestec ce se depune pe asfalt numit generic in engleza "road film".

Cand se uda, este aruncat de roti pe masina sau pe alte masini.

Forester

  • 3127
  • The other right!
Re: 2002 WRX SW
« Reply #2128 on: December 02, 2017, 13:10:18 PM »
Muttley, jeg e mai dintotdeauna in Ro, doar ca erau mai putine masini sa-l plimbe.
Daca te ajuta cu ceva, poti sa-ti  spun care a fost cel mai mare consum de parbrizol pe care l-am inregistrat vreodata (acu' vreo 7-8 ani, evident iarna): un rezervor de la Bucuresti pana la km 75 pe A1. Iar un rezervor are 6 litri. Deci am mers cam la acelasi consum ca si cel de benzina (atunci aveam aspirata)!  ;D ;D
Diferenta este range-ul mult mai mic la parbrizol...
« Last Edit: December 02, 2017, 13:10:53 PM by Forester »
Ford Kuga FHEV AWD ST-Line X 2024
Ex Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

Muttley

  • 5133
Re: 2002 WRX SW
« Reply #2129 on: December 02, 2017, 13:20:57 PM »
Da, A1 a fost dintotdeauna cu probleme. Un fel de teren de incercare pentru solutii de deszapezire probabil.
Mihai, n-are nicio legatura ce zici tu cu nisipul pe care-l arunca astia :)
WRX SW 2002

Muttley

  • 5133
Re: 2002 WRX SW
« Reply #2130 on: December 06, 2017, 18:05:02 PM »
Ia, inca o postare palpitanta, asa, ca de sezonul "sa nu scoti o matza afara".

Cand m-am intors din plimbarea in Sholdova, am descoperit ca prelata din Lidl de pe Dacie e rupta. Asa ca mi-am comandat alta, sper eu, mai rasarita. Dar din motive dincolo de puterea mea de intelegere, "cineva" nu vrea sa ma lase s-o folosesc! In fine...
Chestia-i ca pentru a ma incadra la transport gratuit mi-am comandat un dezumidificator de habitaclu nou. P-ala l-am pus direct in portiera. Pe cel vechi, dupa fix 2 ani de utilizare, l-am luat in casa, asta e:



Desi sceptic, am zis sa-i trag un "recharge", dupa cum il numeste producatorul. Pentru ca RTFM e uneori util, mi-a atras atentia pasajul asta:



Asa c-am verificat.
- inainte de bagarea in cuptor, 192g;
- dupa coacere, 159g.
Total: 33g apa scoase.

Am scris aici ca sa am instructiuni pe tava la inceputul iernii viitoare.
In concluzie, saculetul asta pare a fi, in ciuda neincrederii initiale, o chestie functionala. Surpriza mare insa e ca si partea de "reincarcare" (cu uscaciune) e valabila.
Fain!  ^-^

Completare: am auzit de silicatu' de matza adunat intr-o soseta cu nod. N-am incercat, parca e mai civilizat cu saculetul asta.

Despre troaca in care pun saculetul, nimic de raportat. Merge, functioneaza, plange sufletu-n mine cand aud nisip si sare lovind pe dedesubt. Adica OCD-ul obisnuit...  :-\
« Last Edit: December 06, 2017, 18:12:36 PM by Muttley »
WRX SW 2002

2xGhe

  • *
  • 1806
  • Pentru fani, nu pentru bani!!!
Re: 2002 WRX SW
« Reply #2131 on: December 07, 2017, 01:30:58 AM »
Felicitari pentru prestatia pe circuit si pentru curaj. Malakay este un bun pedagog si auto si moto, sa mai profiti de el ca nu strica.
Am vazut si filmuletul cu liniutele, parerea mea este ca pierzi secunde bune din schimbatul treptelor.
Mult succes cu masina in continuare!
Pentru FAAAAANi nu pentru bani!

Muttley

  • 5133
Re: 2002 WRX SW
« Reply #2132 on: December 07, 2017, 05:09:57 AM »
Mersi, mersi!

Da, schimb treptele lent, mi-am impus chestia asta. Prefer sa mai traiasca o zi sincroanele, asa-s eu :)
WRX SW 2002

Muttley

  • 5133
Re: 2002 WRX SW
« Reply #2133 on: December 15, 2017, 20:00:38 PM »
Mi-am comandat Ferodo DSP pentru spate de pe ebay. Pare-se ca nu se mai fabrica.

Hai sa scriu si aici, ca tot e jurnal...  ;D ;D ;D

Am p-unu' la munca mai... deosebit ca faptura umana. Nu interactionam deloc, dar intr-o zi imi zice...
- Oare CHIAR trebuie sa schimb bujiile la Logan?
- Cati km?
- 80 de mii
- Pai alea se schimba pe la 60 de mii maxim (ii raspund eu)
- Dar merge bine, de ce sa le schimb...

In fine, ii bag mortul in casa cu catalizator distrus, ramas in camp in mijlocul satrei, masina pe sticle de lapte si el in maieu prin zapada, fragezit bine de migani. Si ma trezesc ca se autoinvita sa i le schimb eu. Fapt care s-a consumat adineauri.
Ii schimb bujiile, i le strang cu dinamometrica (a gasit el cuplul pe net), iar baietica, daca tot a ajuns pana acolo, se gandeste sa profite pana la capat: "nu ma dai o tura cu Subaru?"

Eu abia asteptam sa se care, sa desfac o bere si sa tai ghearele matzei. "las' ca te satur eu" imi zic in gand si-i raspund cu voce tare: Hai!

Deci aici am gura pana la urechi scriind.
De la mine pana la centura e drum european/national sau ce-o fi asta, dar eu incalzeam motorul, deci mergeam cu grija. O calc in 3, dar la modu' ca aaaaaaaaaabia mangai acceleratia, numai cat sa fasaie turbo pe la 1/10 din boost target si schimb la 3 mii.

- ai simtit, ai simtit cum trage??? il intreb eu
- daaaaaaaa, ce trage, mama mama!!! imi raspunde.

Bai, deci stateam acolo si ma uitam pe geamu' din stanga, ascunzandu-ma de ala ca zambeam ca bou'.

Se largeste golul din fata, asa c-o calc in mod similar in 4, la fel, sarcina mica si pana la 3000 si-oleac'. Adica nimic!

- Cum ti se pare? il intreb cu o mandrie exagerata in ton...
- pfuaaaaaaai, NEBUNIE, ce se-nfige, vai vai!!!!

Bine ca se intuneca naibii, sa nu ma vada ala, ca icneam acolo cu volanu' in brate.
Deja imi faceam planul, ajung pe centura si mai vad acolo.

Fac stanga, se deschide o bucata dreapta si libera, da' rezist tentatiei, ii dau usor, ca urmeaza un giratoriu larg si apoi o urcare pe pod, unde efectul dramatic are sanse sa fie mai mare. Ies din giratoriu, deliberat incet in 2, off-boost, si-i dau cat duce, 2, 3, 4. Il simt p-asta cum se-mpinge-n spatar saltandu-se pe varfuri, apuca manerul de viraj si trage de el sa mi-l smulga. Trec de vreo 2 TIR-uri, am liber cat vezi cu ochii. Nu stiu daca e radar, dar imi bag picioarele, da-l dracu' permis, m-am distrat prea tare, asa ca accelerez in continuare, pana la ceea ce estimez ca-i vreun 200. Asta se apleaca peste mine, cauta vitezometrul si exclameaza... "Ai iesit din scala, E IN MILE???"
Deci e nasol la viteza sa: faci infarct, sa stranuti, adaug astazi: sa te pisi pe tine de ras. "Nu e in mile, e in km, dar am ajuns la Mach 4".

Vine giratoriu, 2, drift dat sheet. Asta scancea p-acolo si bombanea fara noima, sau nu eram eu prea atent. Idem in giratoriul larg de unde am plecat. Il aduc inapoi la Logan, se da jos, imi strange mana, ma bate pe umar si-mi adreseaza un plin de franchete "OMULE (asa zice el, pnm, stiu si eu ca nu-s gaina), a fost experienta automobilistica a vietii mele!".
Ma asigur ca pleaca cu bujiile lui noi cu tot si ma intorc la matza.

Cam atat  ;D

De fapt un mic comentariu, ca aici se cunoaste "problema". Am fost in locul astuia, da' MULT mai rau cu andea. Asta, in seara asta, era moderat de speriat (mai degraba surprins), dar in special bucuros. Eu, cu clujeanul, eram livid la fata, tot ce-mi doream de la viata era sa se termine si sa pasesc din nou. Nu pot decat sa-mi imaginez ce ar iesi sa-l pui p-unu' d-asta-n STi-ul albastru... Citez, "mama mama"  :)
« Last Edit: December 15, 2017, 20:01:23 PM by Muttley »
WRX SW 2002

Muttley

  • 5133
Re: Răspuns: 2002 WRX SW
« Reply #2134 on: December 17, 2017, 14:28:17 PM »
exista ceva device de genul

sau construiesti tu ceva similar daca insisti ....

Discutia dintr-un alt topic mi-a amintit de subiect. De plictiseala, am terminat divaisu'. E bine si dupa 2 ani...  ^-^



Adica gatului recuperat de pe vechiul radiator, ala spart, i-am atasat un dop si o valva.
Initial am incercat cu pompa de amortizoare de bicicleta.



N-a functionat. Se pare ca busoanele Subaru nu etanseaza grozav la aer, iar pompa asta avand debit foarte mic, nu reuseam sa fac presiune.



Cu asta a functionat insa.

Am incercat ambele busoane, cel de 137kPa (ramas de la vechiul radiator, la Koyo nu am buson) si cel de 108, de pe masina, cumparat nou cand i-am dat refresh sub capota.

Cel de 137 declanseaza pe la 1.5 bar. Cel de 108, cel de care depinde buna functionare a sistemului de racire, cam pe la  1 bar.
Deci stau bine  :)
« Last Edit: December 17, 2017, 14:28:59 PM by Muttley »
WRX SW 2002

daniel.gugu

  • 1384
  • Forester & Impreza
    • http://www.gg-dc.ro/
Re: 2002 WRX SW
« Reply #2135 on: December 17, 2017, 19:03:11 PM »
Eu, cu clujeanul, eram livid la fata, tot ce-mi doream de la viata era sa se termine si sa pasesc din nou.

😂😂😂 nu cred asta ... cu Vali??? Vali care e cel mai cuminte sofer din Cluj?
Subaru Impreza WRX STI '07 - alias "Galeata Albastra"
Subaru Forester 2.0 XT - daily car
Subaru Impreza 2.0 GT 4WD - PLUTO
Subaru Impreza Type R - GOOFY

andea79

  • *
  • 4033
Re: 2002 WRX SW
« Reply #2136 on: December 17, 2017, 20:47:28 PM »
deci... voi faceti misto de mine... nooo biine :)

daniel.gugu

  • 1384
  • Forester & Impreza
    • http://www.gg-dc.ro/
Re: 2002 WRX SW
« Reply #2137 on: December 17, 2017, 21:05:55 PM »
deci... voi faceti misto de mine... nooo biine :)

Eu sigur nu ...
Subaru Impreza WRX STI '07 - alias "Galeata Albastra"
Subaru Forester 2.0 XT - daily car
Subaru Impreza 2.0 GT 4WD - PLUTO
Subaru Impreza Type R - GOOFY

Muttley

  • 5133
Re: 2002 WRX SW
« Reply #2138 on: December 17, 2017, 21:42:55 PM »
Ca doar nu eu.

Daniel, o fi avand remote pe ECU-urile noastre?
WRX SW 2002

daniel.gugu

  • 1384
  • Forester & Impreza
    • http://www.gg-dc.ro/
Re: 2002 WRX SW
« Reply #2139 on: December 17, 2017, 22:05:58 PM »
Ca doar nu eu.

Daniel, o fi avand remote pe ECU-urile noastre?

😂😂😂 ouch ...

Subaru Impreza WRX STI '07 - alias "Galeata Albastra"
Subaru Forester 2.0 XT - daily car
Subaru Impreza 2.0 GT 4WD - PLUTO
Subaru Impreza Type R - GOOFY