Heli, habar n-am ce zici acolo si nici nu-mi omor neuronu' sa-nteleg
OCD story...
Am intrat in concediu candva... sa vad ce data-i azi... acu' vreo saptamana. Aveam de mers la cumparaturi, da' era ud pe jos, frig, berbecii astia "deszapezeau" in inconfundabilul stil mioritico-pesedist cu nisip si sare, asa c-am zis sa mai astept sa se usuce. Astazi m-am trezit si era soare, asa ca aveam (aparent) liber la circulat cu troaca japoneza care rugineste mai repede decat putrezeste un peste lasat in soare.
End OCD.
Pe centura insa, zoaie. Ma dau pe banda 1, unde asfaltul era uscat de tiruri. Devansez un Matiz, da' din spate, hotarat nevoie mare, cu vreo 400 la ora, un Type-R FN2 rosu se cocota in portbagajul wagonului. Ma dau inapoi pe 1, "du-te, nenica...". Ma uit, la volan un gospodar pe la 60 de ani. Clar, se grabea la piata. In spate, din bara ieseau 2 burlane mai mari decat al meu (ma rog, al lui Pfaizzzer). Chiar cu geamurile inchise, le auzeam. Recunosc, sunau bine. Civicul s-a tot dus. In giratoriu insa, eu raman pe 1 si ies repede, batranelul cu talpa grea, pe 2, blocat de diversi, a ramas putin in urma. Asa ca, atat de convenabil, am iesit din giratoriu simultan si paralel. Oare ce a urmat?...
Deci a fost ataaaaat de superb... Auzeam evacuarea aluia cum tooot urla in aceeasi treapta pana-n 8000 de ture sau cat fac astea. Eu, schimband batraneste la 5500-6000, ma tot duceam cu trancariciul meu. Ne-am distantat, a urmat nush ce pod, am revenit la viteza legala. Civicul, din spate, grabit nevoie mare iar. Devansez ce aveam de devansat, ma dau pe 1, retrogradez o treapta si-i dau. Civicul, pentru ca avea elan, trece de mine. Insa troaca, in urmatoarele secunde, avea sa recupereze cu succes
Am facut dreapta spre mol, ala nu. Si asta fu. Biutiful!
Am pozat o manifestare de referinta a spiritului civic brasovean. Asta este sare! Un val mare si gros de sare.
Evident c-am spalat troaca inainte de a ajunge acasa. Apoi am bagat-o-n curte, pentru ca n-o mai scot decat in 2018, cand plec la serviciu.
Ungand chederele cu solutie de intretinere care sa nu permita lipirea usilor si geamurilor, am descoperit tragedia! Adevaru-i ca a trecut ceva vreme de cand a crapat ceva la ea. Deci amortizorul de hayon de pe dreapta e decedat, iar tot uleiul din el era afara, imprastiat in portbagaj. I-am legat o carpa de piston ca sa adune ce ulei mai are de curs.
Imi notez aici codul OEM: 63269FE000.
Si va intreb... Cumpar prostia asta de amortizor pe original? E 500 lei unul, e absurd de scump. AM e de 10 ori mai ieftin, iar avand in vedere ce face, prefer sa dau banii de OEM pe ceva mult mai fain. Eventual recomandati-mi
un producator din lista asta...
Si fara un motiv anume, ultimele poze cu troaca pe anul asta, in compania Daciei.
Maine-i dam undo la evacuari
La multi ani!