Nou!!!!
Reteaua Andea se extinde si la Brasov!
Mailul de la Vali era venit inca din we trecut. Noroc ca Vali a avut treaba in duminica aia ca ma duceam la Cluj. Cu timpul m-am potolit, incat si la Ploiesti imi fu lene sa ma duc (multumiri si aici lui Mihai Stan ca era dispus sa ma primeasca). Cel mai simplu... Brasov.
Deci bietu' Pfaizar, nici n-a ajuns bine cablul ala ca eram la el.
Totusi, interventia pe soft n-a fost lipsita de emotii. Plec eu de la Pfaizar, ceasul mort. Butonul de avarii stins. Radioul decedat. Ajung acasa, incerc plafonierele. Nimic, toate 3 nefunctionale, idem inchiderea centralizata si, culmea, pana si totalizatorul partial
arata zero, dupa un drum de 10km. Ma temeam ca iar s-a prajit modulul ala de habitaclu, insa nu, era doar
o amarata de siguranta de la motor, ceva cu "interior lighting". Spre o usoara tristete de moment insa, constat ca butonul de avarii, reparat mai demult, iar nu se aprinde. Sa vad ce-i mai fac si aluia.
No, inapoi la trimuri si amestecuri.
Acum am corectie la injectie pozitiva, adica ECU, functie de informatiile de le primeste de la Lambda, suplimenteaza cantitatea de benzina. Inainte incerca sa taie din cantitate (probabil din IDC, habar n-am cum) dar nu-i iesea grozav. Dovada consumul extrem de mare si faptul ca masina mergea cu un AFR foarte mic si... nu tragea pur si simplu.
Legat de consum, acum vad pe capturile astea, facute la mers constant cu 100 la ora, la LPK (consum instantaneu, e pur orientativ ala, bate campii) ca ceva s-a schimbat. In practica sper sa revin la un rezonabil 10ish l/100km. Reamintire, ultima oara mi-a iesit 15.
Ajustarea de soft vine la fix, ca incepand de saptamana asta, Ignisul e pe post de exponata de muzeu.
Asta pana-l pregatesc cum trebuie de iarna, ca d-aia l-am cumparat din capul locului, si anume ca sa menajez troaca.
Deci, cateva zile bune, troaca redevine daily.
Ah, sa mai povestesc un episod... Vine AXXI in vizita acu' vreo luna, tocmai isi facuse motorul dar nu era inca softata. Merg eu cu masina lui, si-i zic... hai sa te dau cu a mea, sa vezi cum tre' sa traga. Deci asa mi-a fost de rusine... Parca era aspirata, nimic nu facea. Eu ma obisnuisem cu ea lesinata, ori defectul s-a instalat treptat, habar n-am.
Deci AXXI, daca mai esti in tara, hai incoa'
Andea,
1) e ok cu trimurile astea noi? Sau nu prea?
2) daca ai chef, povesteste tu care fu teoria/explicatia la care am ajuns.
3) e fabulos faptul ca ne ajuti cum o faci. Ma intreb cum ne-am descurca toti astia cu harburi vechi fara tine. Si ma sperii.
Scuzati postul lung, da' ma bucur.