Mi-am inceput saptamana asa, cu beculet hipnotizant si portocaliu.
In spatele beculetului statea ea:
Delete direct. All good. Pana in dimneata urmaroare, cand s-a aprins iar. Buuuun, am sapat pe ici-colo, am gasit
filmul asta, un plurimetru d-ala la un vecin si m-am pus pe treaba.
De notat ca la copaia mea pinii de IAT sunt in capatul celalalt.
Am masurat senzorul de pe masina (OEM Subaru de pe ebay) si pe cel din 2002. Ala nou parea mort total pe parte de IAT. Foarte ciudat, ca in mers, pe Torque imi arata temperatura buna.
Ncsf, chiar era mort pe multimetru, asa ca l-am spalat putin pe cel vechi.
Eu am incercat sa iau jprei de MAF, da' ardelenii astia imi ofereau prin magazine jprei de EGR, de curatat tapiterii... Deci chiar am incercat. M-am multumit cu alcool tehnic, in 2 "ape".
La sugestia lui andea, i-am mai facut o proba cu Torque celui defect, si arata bine. Multimetru iar, acum avea rezistenta. L-am bagat in congelator, am pus feonu' pe el, acum mergea.
Concluzia mea - face figuri dimineata, in zile de luni si marti. Fie sanatos.
Astazi, miercuri, cu batranul MAF/IAT sensor al masinii, no CEL.
Si pentru arhiva, aseara, pe la +20 grade, cu MAF-ul batran, tot 240 cai.
3000km pana acum sezonul asta, probabil ca pana dau astia cu sare, prinde 5 mii. Doar daca bataia aia de motor nu se dezvolta in ceva mai spectaculos.