Desi n-aveam deloc chef de ea, azi m-am apucat, c-a venit mama-n vizita pe motiv de "daca-mi kika-n cap, sa fii aici sa suni la 112".
Before, brate de WRX wagon, bara de WRX wagon si bielete de WRX la fel de wagon.
Dupa, brate de sexually transmited illness (STI) Spec-C, bara WL +4, adica 24mm, bielete SuperPro.
Highlights...
Vizibile aici casterul marit, as zice eu cu mult, revin si spre final pe partea asta, si ecartamentul marit. Urmeaza si el.
Astea-s de fun. De fapt mi se pareau mai grele cele de BTS, dar nu sunt.
M-am apucat sa scot bucsele posterioare de pe brate ca sa le mut pe ale mele, schimbate acu' 3 ani. Si am vazut ca tampoanele axiale difera, nu-s crenelate la STI. Am verificat opposed si-ntr-adevar, e alt cod si pe bucsele mari. Avand proaspata in memorie evolutia de la 2001 la 2002 pe bucsele astea, am zis ca pana-n 2007 or fi facut din ele darul lui dumnezio, asa ca le-am lasat. Bine, le-am lasat in stilul meu OCD. Spalate bine si unse cu siliconica, ca se freaca astea intre ele destul de serios.
La ARB, ce era si ce urma.
Un unghi care prinde cam tot ce am pus azi...
Si o roata care sta neasteptat de bine pe parte de ecartament.
Probabil cricul tensioneaza bratul spre interior? Ca am masurat disc-disc si am +25mm total. Ar trebui sa vina roata asta ca naiba. Cred ca mai astept pana ajunge pe sol si ma ingrozesc atunci. Ma tot gandesc la aripi de sedan, apoi imi zic ca m-am tampit, apoi iar ma gandesc, si tot asa.
Casterul in schimb... Pfuai, parca e masina desenata cu mana stanga. S-a dus roata enorm de mult spre fata. Dar nu-i bai, eu o gasesc frumoasa si-asa.
Sa-mi amintiti careva cand o pun pe roti sa strang bratele. Serios, nu e de gluma!
https://forums.nasioc.com/forums/showthread.php?t=2370792Cica tre' sa schimb bara. Blesteme...