Sambata, soare, cald, covid... Ne-am facut de lucru p-afar' amandoi
Astea au plecat de pe troaca...
...dar le pastrez. Poate arcuri OEM, poate 5x114.3 si offset de 53, nu se stie niciodata cand ar putea innobila iar pasajele spate.
Momentan insa, ating.
Proba (sa nu-i zic aflare-n treaba sau joaca)...
Nu-mi dau seama de nimic, poate cel mult ca 235/40-urile de mi le doream or sa mai astepte. Ce, nu stiu exact, sunt cateva variante.
Oricum, duritatea barei de 22 setata pe hard mi se pare mult si uitandu-ma la troaca in pozitia asta:
Dar n-am mutat-o pe mediu inca, vreau sa mai merg cu ea.
Apoi am avut curiozitatea sa ma uit si pe fata, daca toate sunt in regula la bieletele antiruliu, care stau ceva cam fortat. Multumit la capitolul asta, DAR!!!... Am vazut urme pe bara, semn de contact.
........... Asa c-am polizat 5mm, ca sa nu fie nicio sansa de contact................
Iete ca m-am inselat.
Am bracat maxim, am pus in tensiune (spre fata) roata cu ajutorul rampei si am facut poza.
Chiar si-n pozitia asta tensionata, ramane cam 1mm distanta. Cred ca atinge la plecare, cand se deformeaza toate alea de-s din cauciuc prin suspensie.
Deci contactul exista doar la manevre de parcare cu bracaj total. Probabil e inofensiv, dar exista, iar asta nu e ok. Si e absolut flagrant pentru Whiteline, in conditiile in care eu deja am polizat mult din bara.
Voi elimina complet contactul cu bucse de brat poliuretanice, ce permit deformare mult mai mica.