......... ca poate e un damb de 30mm cand fac manevra cu spatele si va atinge-n alta parte
Variante:
1) scot bara si o iau la flex cu tot cu gaura aia de reglaj de n-o mai folosesc veci. Sau o rabatez in jos si o tai direct pe masina;
.........
Desigur ca restul variantelor erau de fantezie.
Cu ideea in cap ca la (aproape) orice manevra de parcare cu spatele slabesc bieletele de directie si fortez cremaliera din nepretuita mea caseta de STI +2015, n-am mai amanat.
Reamintire, de la asta am plecat adineauri:
Am rabatat-o-n sus cat a mers, am pus o panza noua de 1mm pe flex, am facut tot felul de simulari pana m-am asigurat ca e safe (nu vreti sa stiti in ce pozitii nesanatoase am tinut flexul ala) si i-am dat.
Asa bucuros eram ca n-a mers nimic prost, incat am omis sa fac poze.
Am vopsit ambele capete pe masina...
Iar asta e rezultatul, de care mi-s absolut incantat.
Am transformat-o-n ceea ce trebuia sa fie de la bun inceput, o bara nereglabila cu proximitati si tolerante suficient de mari.
Reamintesc, in poza sunt ambele capete la bracaj maxim, masina pe roti, pozitia cu distanta minima.
Si aia fu. Am scapat de stres, dupa a 3-a (TREIA!!!) ajustare. Sunt oficial tembel, trebuia s-o tai gospodareste din prima.
PS: ce e cu rosu pe una din bielete e sangele meu, curs valuri dintr-un desht. M-a batut 'mnesio c-am muncit de zioa copilului