Luat de pe saitu' Cobb.
Bagata-n bungul de sus, sonda va avea viata scurta, e prea cald acolo.
Cu acoperirea, nu de teava imi fac eu griji, aia n-are ce pati. Desi nu pare, mie nu-mi place sa desfac toata ziua la masina, si vreau sa fac chestiile o (singura) data. Banda nu rezista in timp, iar ce acoperirea ce ma tenteaza implica sudura. Exemplu rapid
aici, exemplu lung
aici. Si cum eu nu stiu sa sudez, si nici n-am cu ce, o las pe mai incolo.
____________________________________
Intre timp...
- suspensia KW nu e chiar "lucratura germana" cum credeam, multora
le crapa. Inclusiv mie.
Am saptamani bune de cand tooooot astept raspuns de la KW la problema, evident ca nu se grabesc, sau poate nu le pasa cu totul. O idee de remediere am si eu, insa ca s-o pun in aplicare, tot am nevoie de protectii noi. Sunt dispus sa le platesc din banii mei, si chiar si-asa, vad ca vanzatorul suspensiei (cu el tratez problema) nu se grabeste sa mi le trimita, probabil asteapta raspuns complet din partea KW.
Timp in care, pentru ca asa-s construit, nu merg cu masina, de teama ca contaminez garnitura amortizorului
Exceptie ieri, c-a fost prea frumos afara, n-am rezistat.
- cu softul Carberry nu ne impacam grozav, nici eu, nici masina. Are toane pe regimul de relanti la rece o data, regim ce n-a putut fi verificat la Cluj, din simplul motiv ca acolo aveam motorul cald. Vali mi-a trimis un update, Pfaizar mi l-a scris. Acum nu mai e prea bogat amestecul, acum e sarac. Deci mai trebuie ajustat. Problema pare a fi IACV-ul meu, fie penca-i necuratat din 2016, fie pentru ca are personalitate, inca nu stim.
Apoi, pe undeva pe la 5500rpm in pull, ceva e off.
Ideea-i ca e genul de motor in care odata ce te-ai bagat, iti asumi. Si are nevoie de monitorizare constanta. Iar Clujul e departe. Si oricat am evitat, si oricat m-am delimitat de partea "nemecanica", nu se mai poate. Asa ca!
Astea-s aici de cateva saptamani, insa cablul ala mare inca tot in cutie a ramas, pentru ca eu am ramas "delimitat" inca. Probabil astept sa scap de problema suspensiei, ca sa pot sa-nvat sa-l folosesc cu loguri si tot ce mai implica.
Si mai e o problema mica cu sonda wideband care nu transmite nimic in ECU. Mica prin definitie, ca e vorba de niste fire, dar imensa pentru mine, ca firele alea trebuie masurate cu multimetru, iar eu sunt varza la asa ceva, zero barat. Ma sperie la propriu, deci o mai aman si pe asta.