2002 WRX SW
Subaru club Romania

2002 WRX SW

Muttley

  • 5126
Re: 2002 WRX SW
« Reply #3100 on: June 11, 2023, 16:59:58 PM »
Nup, n-am semislicuri, n-am gasit nimic in iarna. Am cele mai domestice si degeaba anvelope.

De reparat se repara fara probleme, de scos intercoolerul mi-e mie.
Ieri am spalat cu jprei de frane in exterior, suflat cu aier, apoi sparcait cu wd. Cablul l-am uns cu ulei teflonat. Cat am frecat-o azi vreo 50km, n-a facut. Daca insista, desfac si curat tot.

N-am zis, c-am crezut ca e subinteles, dar n-a mers de la pandemie-ncoa' cat a mers anul asta. Consumul e cam aiurea, 13-17 la suta, dar aia e acum. Sigur e ceva gresit p-undeva.
« Last Edit: June 11, 2023, 17:01:16 PM by Muttley »
WRX SW 2002

Muttley

  • 5126
Re: 2002 WRX SW
« Reply #3101 on: June 26, 2023, 13:47:15 PM »
https://www.autopieseonline24.ro/hjs/12832767
Poxajur ca era pe la 900 lei in urma cu 1-2 luni. Acum e aprox 665 lei (scriu sumele ca sa ramana informatia).

Explicatia e aici: https://www.autodoc.co.uk/hjs/12832767
Inteleg ca e acelasi comerciant. Iar reducerea de aici, de la 156 la 98 lire, 37%, se cam reflecta in pretul de pe site-ul clona.

Cum m-am cam plictisit in ultima perioada, am comandat 1m2. Si mai am si un furtun de retur ulei din turbo din 2002 care chiar nu mai suporta amanare, deci nu mai astept iarna.
Stiu, as fi putut sa ma ocup de tactrixuri si softuri pe laptop, mai ales ca masina nu merge chiar grozav. Dar chiar nu pot, mai degraba m-as duce sa fac un RMN, ma sperie mai putin. Asta sunt  :-[
« Last Edit: June 26, 2023, 13:47:53 PM by Muttley »
WRX SW 2002

andea79

  • *
  • 4032
Re: 2002 WRX SW
« Reply #3102 on: June 26, 2023, 17:37:49 PM »
https://www.autopieseonline24.ro/hjs/12832767
Poxajur ca era pe la 900 lei in urma cu 1-2 luni. Acum e aprox 665 lei (scriu sumele ca sa ramana informatia).

Explicatia e aici: https://www.autodoc.co.uk/hjs/12832767
Inteleg ca e acelasi comerciant. Iar reducerea de aici, de la 156 la 98 lire, 37%, se cam reflecta in pretul de pe site-ul clona.

Cum m-am cam plictisit in ultima perioada, am comandat 1m2. Si mai am si un furtun de retur ulei din turbo din 2002 care chiar nu mai suporta amanare, deci nu mai astept iarna.
Stiu, as fi putut sa ma ocup de tactrixuri si softuri pe laptop, mai ales ca masina nu merge chiar grozav. Dar chiar nu pot, mai degraba m-as duce sa fac un RMN, ma sperie mai putin. Asta sunt  :-[

termina cu prostiile si baga-ti mintile in cap :) da drumu' la laptor :)

Muttley

  • 5126
Re: 2002 WRX SW
« Reply #3103 on: June 26, 2023, 21:19:37 PM »
Pai ma gandesc ca i-as da drumul de doua ori. Nu mai bine il pornesc dupa ce are downpipe figh-flow?
Sau il pornesti tu, dupa ce ajung la Clooj pe spring pressure, zic si eu  :angel:

Inca aici mai e cum mai e, ca Andea e tolerant. Dar sa vedeti la munca circu' naiba, ca nu ma crede niciunu' ca nu stiu sa bag un filtru in Excel.
WRX SW 2002

MyKe

  • 217
Re: 2002 WRX SW
« Reply #3104 on: June 26, 2023, 22:18:27 PM »
Nu i-ai întrebat, de aer sau de polen? :P
‘23 Honda CR-V e:HEV
'02 BMW Z3

ex- '11 Forester, 2.0X Comfort, AT, Sky Blue Metallic

Muttley

  • 5126
Re: 2002 WRX SW
« Reply #3105 on: June 30, 2023, 11:13:39 AM »
WIM isi facuse o vacanta in zona, m-a sunat de saptamana trecuta sa ma-ntrebe de variante de traseu. N-aveam cum sa nu propun un Transfagarasan, joia, dimineata la ora 4, cand manelele sunt oprite. S-a potrivit si cu o prognoza meteo rara, la pragul inghetului, la sfarsit de iunie, astfel incat drumul a fost pustiu.









Il stiti p-ala care nu-si scoate masina pe ploaie sau zapada? Sau criblura?!? Si eu.



Partea trista e ca de la prima pedala, am avut flash on knock constant, de pe la vreo 3000rpm pana sus, pe toata plaja.
Am observat "tarziu", ca urmare, vreo 40 secunde, nestiind de ce se intampla, m-am bucurat de moment.
Totul a culminat cu rosu aprins pe presiune ulei, culoare pe care n-am mai vazut-o niciodata. Ca naiba...
Oricum, un motor refacut e ca un desert dupa swapul la 6. Singura problema ar fi ca n-am 15ke fix acum.
Tin sub observatie, desi probabil e pe duca.



Mai multe detalii vor urma la sectiunea Legacy.

Edit: si au urmat. Si nu puteam sa nu.


« Last Edit: July 02, 2023, 23:00:48 PM by Muttley »
WRX SW 2002

Re: 2002 WRX SW
« Reply #3106 on: June 30, 2023, 12:32:46 PM »
nu te panica ... este in stoc orice :)))) ca sa nu astepti dupa piesele din motor
Detoate , STI sa fie

Muttley

  • 5126
Re: 2002 WRX SW
« Reply #3107 on: June 30, 2023, 15:09:27 PM »
Stai, ca am citit la marr pe topic si mi-am amintit.

Deci voind sa ajung acasa macar cu motorul intreg, m-am intors economic. Facut plinul la ceva Rompetrol, vreo 93km pana la OMV-ul din cartier.
- consum calculat de 9.08l/100km.
- corectie de 225/45 in loc de 215/45, cam un 1.6% in plus pe circumferinta, consum recalculat de 8.93l/100km.
Concluzie: cam 9l/100km.
Asta e primul consum eco de cand e cu STI pe dedesubt.

Consumul cel mai mic ever a fost de 7.8l/100km. Acum are mecanica mai multa, alt soft, presiune de ungere lipsa si alte anomalii... E ok cred  :-\
WRX SW 2002

MihaiFlorescu

  • *
  • 14035
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: 2002 WRX SW
« Reply #3108 on: June 30, 2023, 18:49:14 PM »
E ok pana nu mai e ok :))

Important este ca pozele arata bine si voi v-ati distrat. Alta meserie treapta 2 de STI fata de treapta 2 de WRX pe acele viraje.

Muttley

  • 5126
Re: 2002 WRX SW
« Reply #3109 on: June 30, 2023, 19:01:25 PM »
Brava, da, 2-ul de sti e usor mai scurt. Dar foarte usor la versiunea asta. Aia de JDM si EDM 2.0 e si mai scurta.

Am facut azi niste loguri, iar cu uleiul e realmente tristuta treaba. Tot palpaie rosu, si nici macar n-am chinuit-o cine stie ce.

Am sa zic - 1.6bar la relanti. Stiu, nu e foaaaaarte putin, minimul acceptabil fiind 1bar. Dar nu m-as lega de valoarea in sine, ci de faptul ca n-am mai patit. Deci semn nasol.
Acelasi ulei ca-n ultimii ani, schimbat in urma cu sub 1000km. De dus mai duce. Cat... Sigur anunt aici ^-^
« Last Edit: June 30, 2023, 19:19:26 PM by Muttley »
WRX SW 2002

Muttley

  • 5126
Re: 2002 WRX SW
« Reply #3110 on: June 30, 2023, 19:58:56 PM »
Andea, scriu aici, astfel citesti atent cand ai mai mult timp.

Cred (doar cred) ca am o explicatie pentru presiunea de ulei scazuta, mi-a picat fisa abia acum. Daca are legatura si cu LV-urile, zici tu.
Am verificat de dimineata, la rece, nivelul uleiului si n-am reusit sa-l citesc, era joja unsa pana la maner, am zis ca aia e, se mai intampla, se atinge de peretii tubului.
Am reverificat acum, motorul caldut, aceeasi poveste, nivelul maxim sus.
As mirosi joja daca as avea miros, dar n-am de vreo 15 ani.

Adica cred (!!!) ca am contaminare puternica cu benzina a uleiului, hence scaderea de presiune de ungere, ca e diluat grav.

Ar explica asta si corectiile de avans? Scriind aici, as zice ca da. Nivel exagerat de ulei = volum de aer carter redus = presiune de carter ridicata. Se recircula in admisie prin circuitul PCV (foarte) multa ceata de vapori de ulei, care ulei scade calitatea amestecului => detonatie => cel flash on knock = LV-uri mari.

Deschid geamurile-n garaj si ma duc mai tarziu si reverific nivelul uleiului pana il vad unde vreau. Daca nu reusesc, fortat de data asta, instalez ecuflash pe laptop si-i bag OEM-ul. Apoi ma duc in turul Europei, sa ard benzina din ulei si sa vad daca-si revine.

O intrebare secundara: ai auzit de injectoare belite la astea? Sa picure benzina cu motorul oprit? Ce-i drept, am lipsit o vreme de acasa, apoi a plouat si n-am scos-o... Sa fi fost 2 saptamani in care a stat. Si daca e vreun injector handicapat, s-o fi mutat prin ala benzina din rezervor in baie...  :-\


Edit - singurul motiv pentru care nu las rom-ul OEM e afurisitul ala de NPS, care face figuri deranjante.
Al meu e "NPS defaults to open".
Defaultul e pe liber, sau in viteza?
« Last Edit: June 30, 2023, 20:17:47 PM by Muttley »
WRX SW 2002

MyKe

  • 217
Re: 2002 WRX SW
« Reply #3111 on: July 02, 2023, 03:25:39 AM »
La fel am pățit și eu cu benzina-n baie, ziceai că-s sonat. Și nici nu urcase nivelul, sau nu sesizabil. Dar puțea a benzină.

Am dat rapid uleiul jos, n-am așteptat un tur al Europei. :o

Acum se menține curat și fără miros de benzină, dar nici injectoarele nu mai sunt alea vechi.
« Last Edit: July 02, 2023, 03:28:29 AM by MyKe »
‘23 Honda CR-V e:HEV
'02 BMW Z3

ex- '11 Forester, 2.0X Comfort, AT, Sky Blue Metallic

Muttley

  • 5126
Re: 2002 WRX SW
« Reply #3112 on: July 02, 2023, 19:11:07 PM »
Ok, sa incerc o sinteza a ultimelor 3 zile. Incerc sa le condensez cat de mult.

Vineri nu mai retin decat ca am mers sa iau un octane booster, dar n-am rezolvat absolut nimic cu el.

Sambata eram pus pe treaba.
Precizez de pe acum ca masina era pe carberry de cateva saptamani/luni, nu mai stiu.
Istoric: pus carberry la Cluj, pus inapoi OEM aici, cand a venit WIM in vizita, pus la loc carberry la Pfaizar cand ma enerva prea tare NPS-ul (contactorul de punct mort). Si asa a ramas.

Revenind, primul pas - sa verific nivelul de ulei la rece.



Era unde incepe tronsonul torsionat al jojei, am scos cam 600ml ca sa-l readuc la maxim. Semn naspa, ca mi se contamineaza cu galeata. Semn cumva bun, ca presiunea redusa de ungere e de la uleiul belit, nu de la cuzineti violati.

Neavand miros de 15 ani, am chemat un vecin in vizita. L-am invitat sa miroasa joja de ulei a Ignisului ca sa-si calibreze nasu'. Apoi s-o miroasa p-a Sugarului. Cum era de asteptat, duhnea a benzina. Cateva ore mai tarziu, avea sa-mi revina si mie mirosul (se intampla total random), zic imediat in ce imprejurari.

Pasul 2.
Descoperisem de cateva luni "flood crank" sau cum i-o zice. Dai la demaror cu acceleratia blana, injectia se taie, motorul invarte si atat, circuitul de ungere se amorseaza.
Ei, cand faceam eu asta, dupa manevra, pornea ingrozitor de urat. Andea a explicat ca "flood crank" curata balta (baltile?) de benzina din galerie, ce in conditii de pornire normala, ajuta. Or fara balti, porneste uscat, sarac, balbait.
In lipsa de alte ipoteze pentru contaminarea cu benzina, am zis ca poate carberry face ceva gresit, poate taie aprinderea si lasa injectia... Asa ca cu redresorul pe baterie am bagat un log de invartit la demaror cu pedala-n podea.
Insa pare ok, IDC neglijabil, cvasi-zero...



Din pacate, imediat dupa manevra asta, am avut o surpriza nu doar nasoala, dar si dubioasa.
A pornit foarte urat, subturat, balbait, ingrozitor. Dupa cateva accelarari blande pe loc, am iesit din masina ca sa gasesc dezastru in spatele ei. Dar nu exagerez, DEZASTRU. Perete, bicicleta, podea, usa, toate ca-n poza.



Am impins-o afara din garaj, iar la repornire am mazgalit si pavelele. Aia e.
Funinginea aia nu s-a dus nici cu diluant, nici cu jprei de frane. Dar s-a dus cu un degresant minune. In fine.
De ce funingine totusi? Nu stiu. In principiu, benzina nearsa, amestec bogat, amestec contaminat. De ce? Ma bate...

Cu nivelul de ulei readus la normal si dupa un reset ECU, am plecat sa fac loguri pana la Pfaizar. Din pacate, corectiile de avans la aprindere au reaparut de la prima pedala, la fel de agresiv, -6*.
Si aici intervine chestia dubioasa. Andea, atentie la bucata asta.
Cu softul OEM rescris la Pfaizar, pe drumul de intoarcere, corectiile s-au temperat masiv. Si ca intensitate (intre -2* si -4*), si ca frecventa, si ca ocurenta. In schimb, de data asta auzeam tacaneala de avans, ma simteam ca in facultate, cand invarteam prea mult delcoul spre stanga.
Si mai ciudat, ce auzeam nu se regasea in corectii. Gen aveam knock audibil de la volan, dar ECU, impreuna cu senzorul de detonatie, nu auzea nimic. Dar sa admitem ca auzeam eu aiurea.

Si ca o paranteza... Carberry baga learned values imediat, de la primul pull. OEM tot da ca disperatul alerte de knock, dar in LV nimic.
A 2-a poza e comparatie de LV intre carberry si OEM+. Iar captura cu OEM e dupa 2 zile de pulluri constante, pe serpentine, pe autostrada, peste tot. Nimic in LV, absolut nimic, se face ca ploua.





Cumva, as fi tentat sa spun ca e mai performant si capabil carberry. Din pacate, la mine nu merge. Pornirile la rece-s ca naiba, relantiul e oribil inclusiv la cald (se bataie masina stanga-dreapta), spool face foarte tarziu si masina se simte sesizabil mai inceata. Si cel mai probabil, e ceva problema mecanica ascunsa care conduce la toate astea.
Cu romul OEM ajustat de Vali, merge foarte-foarte ok.
Sa revin...

In continuare ramanea dilema cu contaminarea.
Asa ca m-am dus, logic, la AOS.
Am gasit un topic, l-am citit repede, aveam o banuiala.
https://forums.nasioc.com/forums/showthread.php?t=2898330
Totusi, daca deschideti separat filmul de pe youtube, veti vedea un disclaimer bine ascuns in comentarii. Omu' avea motorul refacut prost.
Dar un lucru era sigur: un retur de ulei in baie blocat umple AOS-ul, il infunda, si cam ce se duce in admisie...

Si asta-i traseul final pentru scurgerea uleiului. Coboara, urca, apoi coboara din nou.
Diferenta de nivel dintre capete exista si ar trebui sa fie suficienta.




Am gasit in urma poza clara cu returul meu spre baie. Stiam ca nu e panta ideala, dar mai stiam ca 6 ani a functionat.
Asa ca am masurat distanta de la AOS la capota cu grija, cu subler, cu dinamometrica, cu lanterna si cu un pachet gol de tigari slim.
Parea ca e loc sa-l mai salt o pozitie.
Verificat la final gapul cu niste banda dublu adeziva groasa si vopsea peste. Nicio urma pe capota. Iar ambele (AOS si capota) fiind fixe, sunt ok.



Traseul furtunului a ramas ca inainte, cu o burta pe traseu pe care o pot elimina doar scotand intercoolerul, ceea ce detest, deci alta data. Totusi, diferenta de altitudine dintre capete a crescut cu 12.5mm. Absolut semnificativ.
Paranteza: cu furtunurile de intrare AOS desfacute si cu mirosul revenit din senin, am simtit duhoarea de benzina care venea pe furtunuri din motor.

Si teoria mea ar fi dupa cum urmeaza:
- carberry a venit cu boost target mai mare, 16.2psi fata de 15.5 inainte. Desi pe loguri vad si 17.x psi, repet, masina trage mai slab. Ceea ce ma duce cu gandul la "ceva e in neregula, ceva e infundat, sau ceva scapa (compresie)".
- boost mare dar care nu se traduce printr-o acceleratie mai rapida, ar putea insemna blow-by foarte mare. Mai ales ca discutam de un motor cu +160kkm. Dintre care, 113k naiba stie cum au fost. Iar 50k, desi cu intretinere buna, si-a luat omor constant si sustinut. Si ma gandesc ca (poate) AOS-ul a fost coplesit de situatie si s-a overfilled, pana a inceput sa impinga ulei in admisie.
- de ce contaminare cu benzina? Din acelasi motiv. AOS plin, blowby-ul nu mai avea unde sa se duca, in afara de carter/baie ulei. Totusi, +600ml... Greu de crezut.

Explicatia 2 - injector obosit, care curge. Va dura pana ma lamuresc.
Si, spre a mea deruta, tind sa cred ca e mai plauzibila explicatia asta, pentru ca, urmeaza.

Andea a avut o idee geniala astazi. Sa scot furtunurile de iesire AOS din turbo inlet si sa le bag intr-un recipient, apoi sa plec s-o zapacesc.
Astfel, aveam sa aflu cam cat amar de ulei ajunge in admisie.
Spre reala-mi bucurie...





...nimic. Un AOS uimitor de functional, ce tine admisia curata. Ce ar fi adunat cu carberry, nu stiu, again, eram pe OEM+. Ce toarna inapoi in baie insa... Probabil e jale acolo, dar asta e motorul cu ardere interna. As putea afla repetand manevra cu furtunurile de intrare AOS, alea ce vin din bloc si chiulase, dar nu prea-mi pasa si nici nu e relevant. Poate daca m-oi plictisi vreodata.

Si un ultim detaliu...
Astazi am impins-o afara din garaj si am pornit-o afara, cu "servetel" la fund, sa vad ce improasca.
Nimic...



Totusi, neelocvent.
Cred ca ieri a scuipat in halul ala pentru ca eram dupa "flood crank", super saracita pornirea, posibile rateuri, presiune mare pe evacuare, pulsatii ce au "suflat" evacuarea si catalizatoarele.

Concluzii n-am.

Pareri am droaie.
- de 2-3 ani, masina mea da rateuri pe evacuare. Parca inainte nu facea.
- de 2-3 ani, masina mea consuma mult.
- de 2-3 ani, motorul meu nu mai face debit maxim de aer ca inainte, echivalentul a 260 cai. Acum nu trece de 240.
- acum asta.
As zice ca motorul e obosit. Compresie slaba, indiferent de cauza. Pot fi supape arse, segmenti dusi. Pot fi jocuri de supape zapacite (se verifica la 100kkm, si aici n-au fost verificate vreodata. Iar in 2017, cand am scos capacele si am schimbat garniturile, nu stiam ca se verifica, am ratat oportunitatea). Pot fi catalizatoare arse, cum a sugerat Andea cand ne-am vazut in Cluj. Sau injectoare defecte. Si cate or mai putea fi.

Totusi, o concluzie am. Sub nicio forma nu montez downpipe-ul ala nou. Ramane pentru dupa rebuild.
Si repet, carberry pare misto. Comunica cu ECU parca mai eficient, are functii utile (flood crank e preferatul meu (OEM-ul de wrx 2002 nu stie), CEL flash). Dar, acum, cu motorul meu, in starea asta, nu vrea sa mearga.
Si inca o concluzie, sau wishful thinking mai degraba - ar trebui sa profit de motorul asta ca sa-mi fac mana cu softurile. Macar monitorizare, ca artistul, in continuare, e la Cluj.
Totusi, sunt motoare delicate, ori poate-s eu prea neinteligent. Gen dupa rebuild, mi-as dori sa nu fie probleme tampite, gen +600ml de benzina in ulei sau detonatii urate, de le aud cu urechea, ori nori negri de funingine in evacuare.

Am scris mult, dar am scris tot.
Andea, sper sa ai rabdare si timp, sarumana!
« Last Edit: July 02, 2023, 19:12:22 PM by Muttley »
WRX SW 2002

Muttley

  • 5126
Re: 2002 WRX SW
« Reply #3113 on: July 02, 2023, 23:06:32 PM »
La recomandarea unui coleg de forum care doreste sa ramana anonim (link to profile aici), am ajuns s-o fac si p-asta, duminica, noaptea.



Delta t - 1h.



Adica p-astea le-as considera ok.

Sa vad compresmetru unde gasesc. Al meu apare in pozele de mai sus, dar imi afisa la orice motor valoarea 8bar, asa ca l-am dezafectat. Un fel de limitare de fabrica probabil  ::)
WRX SW 2002

Muttley

  • 5126
Re: 2002 WRX SW
« Reply #3114 on: July 03, 2023, 22:33:03 PM »
Dimineata, parca asa, prin somn, am apucat whatsapul ca sa comand 4 bucati de NGK BKR6EIX 6418. Adica n-aveam sa masor compresii si sa pun bujii de 50 mii km inapoi. Teapa!

Oricum, de notat ca intre oprit motor incins si 4 bujii afara, a durat fix 20 minute. Ma pot misca si repede daca-s motivat  ^-^

Anywayz...



Nu stiu numerotarea de Subaru, dar pare-se c-am s-o-nvat de nevoie.
Dreapta, 9bar la ambele.
Stanga, 10bar la soferake, 6bar la baterie.

Am sperat frumos ca e din jocul supapei, asa c-am lasat-o vreo 5 ore sa se raceasca si sa se scurteze cozile supapelor, dar nu. La fel, 6 cu 10 pe stanga. Deci e cam clar, segmenti sau etansari supape. Ambele nasolica.
Batut in cap fiind, am sa desfac capacul stang ca sa masor jocurile, ca sa zic c-am incercat tot. Dar sperante nu mai sunt.

Totusi...
Mentionez ca eu am mai masurat compresiile cand am luat-o, in 2015. Ca doar nu-s nebun sa am vreo placere bolnava din a-mi rupe mainile-n lonjeroane.
Se adauga asta:

- de 2-3 ani, masina mea da rateuri pe evacuare. Parca inainte nu facea.
- de 2-3 ani, masina mea consuma mult.
- de 2-3 ani, motorul meu nu mai face debit maxim de aer ca inainte, echivalentul a 260 cai. Acum nu trece de 240.

...deci cilindrul ala e beteag de ceva vreme, doar ca nu-i masurasem betegeala pana acum.

Or in conditiile-n care:
- n-am bani pentru motor acum, incerc de ceva vreme sa-mi schimb cealalta masina, si parca m-as tine de scopul asta mai degraba;
- vreau sa merg cu ea in continuare, imi place mult prea tare...
Pai am sa merg cu ea in continuare!

Retin vag ca OEM, asta mergea pe 13.1 psi parca.
Andea, te rog, cand s-o putea, un soft OEM cu 12psi pe boost target. Si ce mai crezi tu p-acolo. 190-200 cai neuniformi mi-s de ajuns.
Sarumana!!!  ^-^

PS: pare-se c-am luat azi, fara sa vreau, primele piese pentru rebuild. Dar nici nu stiu daca-s potrivite pentru 350 cai bujiile astea. Oh well...  ::)
« Last Edit: July 03, 2023, 22:36:34 PM by Muttley »
WRX SW 2002

MyKe

  • 217
Re: 2002 WRX SW
« Reply #3115 on: July 04, 2023, 09:34:13 AM »
În locul tău, nu mai stăteam să încarc pozele alea, scoteam direct motorul afară. :P
‘23 Honda CR-V e:HEV
'02 BMW Z3

ex- '11 Forester, 2.0X Comfort, AT, Sky Blue Metallic

Muttley

  • 5126
Re: 2002 WRX SW
« Reply #3116 on: July 04, 2023, 09:36:40 AM »
Nu acum, eu vreau sa mai merg cu ea asa.
WRX SW 2002

MyKe

  • 217
Re: 2002 WRX SW
« Reply #3117 on: July 04, 2023, 09:42:07 AM »
Sadicu...le!
‘23 Honda CR-V e:HEV
'02 BMW Z3

ex- '11 Forester, 2.0X Comfort, AT, Sky Blue Metallic

Muttley

  • 5126
Re: 2002 WRX SW
« Reply #3118 on: July 04, 2023, 18:43:01 PM »
Creca cea mai amara livrare de piese de sugar ever  :laugh:
I-am zis sudorului ca nu ma grabesc, inca-s traumatizat de masuratoarea de compresii de ieri.


WRX SW 2002

MihaiFlorescu

  • *
  • 14035
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: 2002 WRX SW
« Reply #3119 on: July 04, 2023, 22:24:31 PM »
Ajung la concluzia ca e la noroc. WRX-ul ala al meu a vazut bataie de la mine de la 163.000km de cand am luat-o eu si a crapat la ultimul pusti tembel pe la 235.000km parca dupa ce i-am dat toti circuit si bataie si nu a carait nimic.

Am si avut grija de ea, dar tu si mai si ca noi toti care am poshtit wrx-ul ala.
Mergi cu ea asa ca tine motorul ala mai bine ca multe altele.

Ca sa nu zici ca nu ai facut-o si pe asta, arunca un ochi la distributie. Sa nu se fi decalat ceva pe partea aia, poate doar una din axe. E sansa 1 la 1mil sa fie ceva in neregula si nedetectat de senzori obositi, dar e usor de verificat.

« Last Edit: July 04, 2023, 22:26:30 PM by MihaiFlorescu »