Mi-a zis domnu' cu purcelooju' de lapte ca n-are rost sa infasor evacuarea, mi-a convenit, ca lene.
Dintr-una-ntr-alta, aseara/azi noapte a escaladat.
Initial voiam doar sa protejez termic garnitura de capac de chiulasa dreapta, dar a fost fail. Insa m-a obligat la montari de proba repetate ale evacuarii, asa c-a-ncoltit ideea montajului definitiv.
But first!
Pentru asta am lungit-o atata vreme... Fiind expusa gravitatiei, nu m-ar mira sa cada dupa primii kilometri. Dar trebuia incercat.
Iar baietu' de la Ploejti cu Forester posedat mi-a confirmat c-ar merita sa caut o solutie de protejare suplimentara.
Aici am pierdut ore bune.
Frumi, promitator, insa nu e loc. Downpipe-ul ala trece milimetric si de cadrul fata, si de motor. Subaru. A mers la gunoi, aia e, am incercat si am stricat o masca de hota de bucatarie.
Sunt pregatit moral de garnitura de capac schimbata anual. Faza e ca colectorul ala izolat tine caldura in teava, si aia abia asteapta sa iasa buluc pe la flex pipe si sa topeasca tot. Resemnare, aia e.
Mi s-a pus pata sa montez tot pentru ca, si deja devine laitmotiv la mine, nimic nu se potriveste, asta-mi este norocul cu evacuarile (remember DP Cobb stramb).
De data asta, imbinarea colector-UP.
Flex pipe-ul ala, in stare libera, stie doar compresie. Adica la modul ideal, imbinare cu contact, up pipe se comprima si permite bagarea garniturii.
Nu, la mine era gap, si inca gap mare.
Am ajuns sa mai reduc gapul ala schimband garniturile de pe chiulase cu OEM, care-s mai subtiri si ridica colectorul cateva zecimi de milimetru.
Neavand alta solutie, am strans. Daca nu e bine si crapa flexul ala, asa a vrut tumnesio, eu n-am ce sa-i fac acum.
Cu zoom, in poza de mai sus se vede prelungitorul de 1/4", cuplat cu piulita interioara a flansei de pe chiulasa aia. N-am avut adaptorii de la 1/4" la 3/8" la 1/2" azi noapte la ora 4, dar am rezolvat astazi.
...merg pe ideea optimista ca un prelungitor de 1/4" duce 40Nm, ceea ce e cam discutabil.
Si a mers!
Iar o chestie, pentru mine amuzanta in peisajul general, e in poza urmatoare.
Daca as fi avut baie de ulei OEM, adica mai ridicata, acum as fi fost ofticat ca face burta evacuarea.
Insa cu baia alungita, sunt absolut si perfect la acelasi nivel. Magic!
Inca vreo 2 nopti si e gata.
PS: bai, cat de putina teava e sub masina, lesinez...