Tot verific de luni bune pe rallysportdirect pretul catbackului de 3 inchi. A fost 714usd prin vara, dar apoi a sarit la 833, si acolo a-ntepenit.
Ma apuc ieri de cautat pe net info despre perioadele anului de reduceri la rallysportdirect, si gasesc pe Quora muuuulte replyuri care gen "da-l in plt de rallysportdirect, du-te la Image Import Racing". Adica magazin onlain de unde n-am cumparat niciodata.
Intru pe site, caut evacuare, dau un clic si puf... s-au scazut din senin 125 dolari din pret
Bai, nu ma intrebati pe ce am apasat. Stiu doar ca s-au dus. Si am si tracking.
Dubioase-s caile marketingului online...
Reamintesc, are aprobare CE, desi eu cumparand-o din state nu are, insa-mi place sa cred ca-s articulat si-mi pot sustine un pdv simplu in caz de nevoie.
Reamintesc, trebuie 3 inchi peste 230 cai, sau cat am eu.
___________________________________
Un aspect de l-am neglijat de-a lungul anilor la brecu' mio vechi de 23 de ani - rigidizarea sasiului.
Ok, inca de la inceputuri i-am inchis conturul din zona amortizoarelor spate cu un strut bar Whiteline, iar in fata, jos, cu o anemica de bara Cusco Type I. Doar sa zic ca am atins zonele care bat la ochi.
Se adauga, data fiind vechimea masinii, faptul ca n-are rugina.
Insa grosul ranforsarilor a ramas neatins, si stau de ani de zile cu chestii in wishlist pe rsd, ca au fost altele mai urgente.
Vad acum pe poza ca in 27 ianuarie 2023, adica in urma cu 2 ani, am facut un calcul de "maxim posibil" pe bracing, desi subiectul era pe teava de mult.
Ce vad astazi pe poza:
- desi contraintuitiv si in opozitie cu trendul actual, toate de acolo, astazi sunt mai ieftine. Asta imi sugereaza ca-s pe final, poate gresesc.
- unele de acolo sunt fie inutile (bling only), fie nejustificate la mine, ca de exemplu nu vreau sa tai chestii prin portbagaj de dragul lor.
- unele de acolo mi le-as fi dorit real, dar nu le mai gasesc. De exemplu, Beatrush Floor Bar. Aia e maxim de misto, leaga masina la mijloc, iar eu am pasageri in spate o data la 5-10 ani. Dar s-a dus, nu mai e. Sau o fi pe alte saituri, dar alta data. La fel fender braces-urile, dar pe cuvant ca nu ma vad scotand aripile fata prea curand. Daca s-o ivi ocazia, iau, altfel nu.
Asadar, astazi, asa arata wishlistul meu. Ce e inconjurat cu galben s-a dus cu "add to cart".
Practic, le gasesc a fi "essentials" pentru a lega si intepeni fata masinii, spatele si mijlocul. In afara de astea, doar fender braces, si floor bar, am zis deja. Dar mira-m-as.
De mentionat ca front strut bar era imposibil pana acum, pe motiv de AOS prea sus. Furtunul ala istet 3MI a schimbat situatia. Desi am ingrijorare noua acum, intercoolerul grasalan. Va trebui sa aflu.
In continuare raman cu rsd pentru ca sistemul de puncte bonificatie, astazi mi-a facut o reducere frumusica, de vreo 20%.
Altele:
- rigidizarea era ultimul lucru care ii lipsea masinii asteia. Discutabil, dupa unele surse, ar trebui sa fie primul. Dar nah, am cazut prada altor aspecte, directie, transmisie, suspensie, frane, si tot asa, care pentru mine au avut mai mult sens. Recuperez acum.
- repet, cred ca e ultima chemare pentru OTS. Ok, se pot face acasa, cu sudura, talent si elevator. N-am de niciunele si nici n-as avea chef.
- ar mai fi fost un element pe care mi l-as fi dorit,
inlocuieste U-frame original. Este, cel mai probabil, mai rigid si mult mai usor. Asta facand abstractie de pretul ala ridicol. Dar... U-frame original, zic astia prin state ca e acolo doar pentru protectie la accident, altfel nu face nimic. Or pentru mine, asta e un motiv bun si suficient ca sa-l las acolo, impreuna cu airbagul din volan. E doar felul meu de a vedea lucrurile.
- probabil ca le voi monta iarna viitoare, ca sezonul asta am alta belea pe cap, mai mica, dar plina de farmec in felul ei, de care abia astept sa ma apuc.
- e incredibil norocul de a detine si "ameliora" o masina care se mananca pe paine in state. Daca as fi comandat elementele astea din Japonia, eram terminat financiar.
- in linii foarte mari, cam asta e masina, i le-am facut pe toate, doar bracingul ramasese-n aer. Alte investitii majore in schimbari care costa mult nu mai vad. Motorul de rezerva nu-l pun la socoteala, il vad ca consumabil si-l las p-alta data.
- pe Excel, astazi si ieri, troaca a ajuns la 51ke. Cu putin noroc, dupa ce fac curatenie pe aici, poate se intoarce la valoare rotunda, insa cam aia e suma, +/-.
- acusi se implinesc 10 ani de posesie, deci cam aia e suma + cam atat dureaza, aveti referinta, niciodata nu e prea tarziu, si inteleg ca INCA se mai gasesc. Recomand cu convingere.